ir_fuel 51.977 Geplaatst: 11 november 2016 Delen Geplaatst: 11 november 2016 16 hours ago, vince522 said: Naar beneden kijken om je infotainment te bedienen is inderdaad veel handiger en veiliger dan voor je kijken. Of niet. Je krijgt bij Porsche ook altijd een "mini versie" van je navi op je tellerpartij normaal gezien. Ik vind het ook pakken mooier zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.239 Geplaatst: 11 november 2016 Delen Geplaatst: 11 november 2016 26 minutes ago, ir_fuel said: Of niet. Je krijgt bij Porsche ook altijd een "mini versie" van je navi op je tellerpartij normaal gezien. Ik vind het ook pakken mooier zo. De integratie is pakken beter dan bij andere merken, maar zonder een volledige toegang tot alles van infotainment via de tellerpartij (zie Virtual Cockpit van Audi) blijft het imo storend dat het scherm zo laag zit. Ik veronderstel dat ze dat wel overwogen hebben bij Porsche, maar dat ze hun iconische analoge tellerpartij belangrijker vonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexanderr 34.253 Geplaatst: 11 november 2016 Delen Geplaatst: 11 november 2016 De tellerpartij is op de toerenteller na, volledig digitaal 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.239 Geplaatst: 11 november 2016 Delen Geplaatst: 11 november 2016 13 minutes ago, Alexanderr said: De tellerpartij is op de toerenteller na, volledig digitaal Kan je het volledige infotainment bedienen via tellerpartij of is dit toch enigszins beperkt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexanderr 34.253 Geplaatst: 11 november 2016 Delen Geplaatst: 11 november 2016 2 minuten geleden zei vince522: Kan je het volledige infotainment bedienen via tellerpartij of is dit toch enigszins beperkt? Je kunt navigeren, bellen, BC bedienen, audio aanpassen, ... en dat kon in een 2009 allemaal ook al, in feite. Het is nu alleen mooier, gebruiksvriendelijker en diepgaander Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.108 Geplaatst: 11 november 2016 Delen Geplaatst: 11 november 2016 Maar die bediening van de ventilatiemonden ... dat is toch overengineering con brio? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.215 Geplaatst: 12 november 2016 Delen Geplaatst: 12 november 2016 Op 10-11-2016 om 08:23 zei Audi S8: Ik vind de verhouding van de neus tot de rest van de wagen absoluut niet kloppen, zolang je kijkt tot zijn neus is dat een knappe verschijning maar die neus hadden ze beter kunnen doen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.108 Geplaatst: 17 november 2016 Delen Geplaatst: 17 november 2016 Enkele nieuwe modellen popped up op de website: Panamera = RWD 3,0-liter V6 benzine turbo (330pk/450Nm) Panamera 4 = 4WD 3,0-liter V6 benzine turbo (330pk/450Nm) Panamera 4S = 4WD 2,9-liter V6 benzine turbo (440pk/550Nm) Executive = lange versies Niet dezelfde motor in de gewone en in de S? (verschillende cilinderinhoud) Andere oorsprong? Nog geen spoor van de turbo S e-hybrid waar hier en daar al wat gewag van wordt gemaakt... Edit: Panamera krijgt een 3-liter V6 met twin scroll (= single) turbo tussen de cilinderbanken. 330 pk & 450 Nm Panamera S kheeft een 2,9-liter V6 met biturbo (op foto te zien: ook tussen de cilinderbanken). 440 pk en 550 Nm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexanderr 34.253 Geplaatst: 17 november 2016 Delen Geplaatst: 17 november 2016 nog een beetje geduld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.696 Geplaatst: 17 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2016 Komt er ook een 3.0d? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.619 Geplaatst: 18 november 2016 Delen Geplaatst: 18 november 2016 Yes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.696 Geplaatst: 18 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2016 When? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.108 Geplaatst: 18 november 2016 Delen Geplaatst: 18 november 2016 Gezien dat een model is met quasi uitsluitend Europrese afzetmarkt, zou ik durven denken dat men die zal lanceren op een groot Europees salon in 2017. Gokje dat we daar rond Genève 2017 meer van vernemen, mogelijks later (IAA Frankfurt september). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexanderr 34.253 Geplaatst: 19 november 2016 Delen Geplaatst: 19 november 2016 Ik denk dat we de prijzen wat vroeger zullen hebben maar ik kan mis zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 23 november 2016 Delen Geplaatst: 23 november 2016 Iemand een idee wat CO2 uitstoot van die 3.0 diesel gaat zijn? Maw, ligt dat blok al ergens in een Macan/Audi of gaat het iets nieuw worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.696 Geplaatst: 24 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2016 Ik verwacht dat dat 140gr gaat zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.108 Geplaatst: 24 november 2016 Delen Geplaatst: 24 november 2016 Ja, 130 à 150, afhankelijk van aandrijving (rwd of awd) en gemonteerde bandenmaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 24 november 2016 Delen Geplaatst: 24 november 2016 Bmw 730d zit al aan 119... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.108 Geplaatst: 24 november 2016 Delen Geplaatst: 24 november 2016 Oh, terechte nuancering. Dan zal het wel wat minder zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.802 Geplaatst: 24 november 2016 Delen Geplaatst: 24 november 2016 Zit hier bij @Alexanderr en heb daarnet de Panamera eens besnuffeld...... misschien ben ik de enige he maar dat interieur is zijn ziel kwijt voor mij......... ik ben een knopjes man en geen ipad man in een auto. Is TE veel luxe/cleane zielloze limo geworden qua interieur en is wat van zijn sportiviteit in het interieur kwijt. Maar goed zo voel ik het. Ik zou altijd de Cayenne nemen als familie wagen, gewoon door het interieur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 24 november 2016 Delen Geplaatst: 24 november 2016 19 minutes ago, gTa said: Oh, terechte nuancering. Dan zal het wel wat minder zijn. Als het een nieuwe diesel wordt natuurlijk. Vandaar mijn vraag. Zijn er Porsche-insiders op dit forum die hier iets vanaf weten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.696 Geplaatst: 24 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2016 Zit hier bij @Alexanderr en heb daarnet de Panamera eens besnuffeld...... misschien ben ik de enige he maar dat interieur is zijn ziel kwijt voor mij......... ik ben een knopjes man en geen ipad man in een auto. Is TE veel luxe/cleane zielloze limo geworden qua interieur en is wat van zijn sportiviteit in het interieur kwijt. Maar goed zo voel ik het. Ik zou altijd de Cayenne nemen als familie wagen, gewoon door het interieur. Ik vind het net bijzonder knap, net omwille van de touchknoppen die toch wel klikken als je ze bedient.Wat mij weerhoudt om een Panamera te kopen is zijn grootte en het te chique imago om naar klanten te gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.108 Geplaatst: 24 november 2016 Delen Geplaatst: 24 november 2016 Ik zou altijd de Cayenne nemen als familie wagen, gewoon door het interieur.Nieuwe Cayenne zal vermoedelijk veel weg hebben van Panamera, binnenin? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.802 Geplaatst: 24 november 2016 Delen Geplaatst: 24 november 2016 Onvermijdelijk gaan meer en meer wagens met "ipad" schermen werken. Tis mijn ding niet, maar je zal moeten buigen. Als ik nu iets wil bedienen is knopje uitlaat, sport vering, zo goed als blind. Dat is gedaan met al die "cleane" schermen. Gebruiksvriendelijker is het niet imo (en op dit moment), voor zulke zaken. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.481 Geplaatst: 24 november 2016 Delen Geplaatst: 24 november 2016 Porsche zei het 5 jaar terug zelf nog é, een knop per functie, zodat alles blind te bedienen is. En gelijk hadden ze. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.