Ga naar inhoud

Porsche Panamera II


BMWMB

Aanbevolen berichten

3 minutes ago, PJH said:

Porsche zei het 5 jaar terug zelf nog é, een knop per functie, zodat alles blind te bedienen is. En gelijk hadden ze.

Nog altijd vind ik, jammer dat ze er van afwijken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jokke_vlo:

Onvermijdelijk gaan meer en meer wagens met "ipad" schermen werken. Tis mijn ding niet, maar je zal moeten buigen.

Als ik nu iets wil bedienen is knopje uitlaat, sport vering, zo goed als blind. Dat is gedaan met al die "cleane" schermen.

Gebruiksvriendelijker is het niet imo (en op dit moment), voor zulke zaken. 

Idem voor elke vorm van touchscreen: in een auto is dat, hoe je 't ook draait of keert, de minder goede oplossing. Punt. Je kan dat nooit blind bedienen = crap. Ge kunt dat op geen enkele manier anders uitleggen.

Ik snap je volledig. En een beetje (propere) knoppenwinkel vind ik ook gewoon mooi. (Al vind ik b.v. het interieur van de nieuwe TT ook echt knap.)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Volgens Porsche groep zuid, dealer in NL:

Citaat

Breaking news: lang verwacht maar nu officieel bevestigd, hij komt écht, de Panamera shooting brake! Onder de naam Panamera Sport Turismo verschijnt dit unieke model voor het eerst op de beurs van Genève in maart. Spannend!

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Je vergeet te vermelden dat al dat moois voor minstens 50% op kosten van de gewone werkmens geschiedt! :D 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid