Ga naar inhoud

Porsche Panamera II


BMWMB

Aanbevolen berichten

Ik vind de originele ( niet break) toch iets mooier.  

Die break doet mij aan een familie-bak denken:(

Elk zijn goesting zekers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo mag "mijn" e-hybrid met 3-liter naft gerust komen. :inlove:

  • vulkaangrijs
  • glanszwarte raamomlijsting
  • de grijze 21"
  • wat exterieurdingen in koetswerkkleur (vents, type-aanduiding, spiegelvoeten)
  • bruin full leder interieur
  • antraciet hout

2017-03-02 21_14_07-Porsche Car Configurator.jpg

2017-03-02 21_14_46-Porsche Car Configurator.jpg

2017-03-02 21_13_35-Porsche Car Configurator.jpg

2017-03-02 21_15_39-Porsche Car Configurator.jpg

Nog juste een sportuitlaat voor wat lekkere sound zien te vinden.

 

De neepjes in het dak (zonder pano-systeem) zijn zalig. :inlove: 

En geen dakrails. :inlove:

Tof dat je ook die lelijke groengele remklauwen gratis kan afvinken (worden dan zwart).

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou mezelf niet zijn mocht ik daar geen hout in steken om jullie allemaal gek te maken. :D En ik zou dan, bij effectieve bestelling, niét naar het forum luisteren (zoals Bartie of hoe heet 'ie, die z'n rode 718 eerst met rode interieurlijsten bestelde) en wel mijn goesting blijven doen. :D 

Carbon zou 'm ook erg goed af gaan maar dat kost meer dan 1.000 lappen méér. En ik houd wel van wat natuurlijke materialen, ik vind dat warmte brengen in 't interieur (ook als ge dat hout niét in branddtdt steekt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei BMWMB:

Een Porsche camionette. :fp:

Ik vind het verschil met de gewone eigenlijk erg klein. De gewone is ook al een hatchback, hé. Qua frietjesgeur of schuifladdergerammel maakt dat geen verschil. :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, gTa said:

Ik zou mezelf niet zijn mocht ik daar geen hout in steken om jullie allemaal gek te maken. :D En ik zou dan, bij effectieve bestelling, niét naar het forum luisteren (zoals Bartie of hoe heet 'ie, die z'n rode 718 eerst met rode interieurlijsten bestelde) en wel mijn goesting blijven doen. :D 

Carbon zou 'm ook erg goed af gaan maar dat kost meer dan 1.000 lappen méér. En ik houd wel van wat natuurlijke materialen, ik vind dat warmte brengen in 't interieur (ook als ge dat hout niét in branddtdt steekt).

Tot het zo ver is, dan loop je netjes in het gareel en volg je de groep's input.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei ICM:

Tot het zo ver is, dan loop je netjes in het gareel en volg je de groep's input.

Jij kent me nog niet helemaal, zo blijkt. :D  Ik ben een erg eigenwijze peet, namelijk. Toch op zo'n dingen. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, gTa said:

Jij kent me nog niet helemaal, zo blijkt. :D  Ik ben een erg eigenwijze peet, namelijk. Toch op zo'n dingen. :D 

Denk je nu écht dat je met je geld doet wat jij wil? Zotteke toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tof dat je ook die lelijke groengele remklauwen gratis kan afvinken (worden dan zwart).


Echt? Kon da altijd al?
Dan snap ik nie waarom niemand da deed... [emoji3]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dunno. Ik herinner me dat niet op de vorige Panamera of op de Cayenne, denk dat dat toen niet kon. Nu blijkbaar wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blijkbaar de enige die die groene remklauwen leuk vind:inlove:

heeft zoiets van kus Mn kl*ten milieu zeveraars:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe dat discreter. Logo's laten hangen, maar in koetswerkkleur. Het onderliggend groene randje blijft dan, net zichtbaar, maar discreet. En dan toch tenminste die fluo remklauwen kwijt. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid