Ga naar inhoud

Porsche Panamera II


BMWMB

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Stabilo Boss:

yesssss

14350800_182097302228329_1063559212_n.jp

:inlove:

Zijn dat photoshops of heeft iemand al toegang tot een car configurator die nog niet live is gegaan? Ik wil ook configgen. :-)

Euhm, ik weet het (nog) niet. Ja 't is vet, sowieso. Mooi? Mmmmjah, mogelijks wel. Minder mooi dan de gewone Panamera, denk ik. Wennen.
Zou ik dat bestellen mocht ik de centen hebben? 't Zal wel zijn. :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wordt een echte 'veredelde camionette'. Zo'n groot schip dat dit gaat worden.

Ik ben tot vandaag nog steeds geen fan van al dat shooting brake gedoe. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Phil:

Okay, dus niks officieels. Ik miste wat wow-spice bij 't zien van die pics. Superknappe renders, daar niet van ... maar ergens verwacht ik dat Porsche het uiteindelijke resultaat nog net een tikje meer sex appeal zal meegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei BMWMB:

Dit wordt een echte 'veredelde camionette'. Zo'n groot schip dat dit gaat worden.

Ik ben tot vandaag nog steeds geen fan van al dat shooting brake gedoe. 

Ook niet als je er je Vossen-gewielte mag onder smijten?

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
1 hour ago, Timo said:

Die navi is prachtig. Kunnen al die designers bij talloze grote (Duitse) merken eens opletten hoe het wel moet. Met die lelijke klote tablets binnenin.

Naar beneden kijken om je infotainment te bedienen is inderdaad veel handiger en veiliger dan voor je kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Timo said:

Tijd om navi te verbieden. 

Gewoon zo'n virtueel cockpit gedoe en geen infotainment meer tussen bestuurder en passagier (los van radio).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar dagen geleden een 4S (benzine) voor AutoWereld gefotografeerd. Klinkt niet slecht met PSE.
 


Klinkt goed!
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei vince522:

Naar beneden kijken om je infotainment te bedienen is inderdaad veel handiger en veiliger dan voor je kijken.

Ik vind de oplossing in mijn 5 toch pakken mooier dan veel van die tablets en ik kijk ook niet naar beneden ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid