Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
On 6/18/2018 at 7:08 PM, Phil said:

Wou net zeggen, wacht met oordelen tot je de juiste spec ziet...

Speel intussen wat met de configurator op bmw.be! @gTa

@gTa

image.png.3b38d3de8ef6a7ea689f2003d522afa5.png

Geplaatst:

Vet!

Geplaatst:
Geplaatst:

Dan hebt ge ne auto van hoe lang? 5m ofzo. En daar kan maar 2 man in.
Met die daklijn hebben passagiers vanachter meer plaats in mijn RCZ dan in deze.

Gast Dirk75
Geplaatst: (aangepast)

6 minuten geleden, Joske zei:

Dan hebt ge ne auto van hoe lang? 5m ofzo. En daar kan maar 2 man in.
Met die daklijn hebben passagiers vanachter meer plaats in mijn RCZ dan in deze.

Met een rcz ben je op een leeftijd dat er nog kinderen zijn en je nog veel vrienden hebt. Eens een 8 serie zijn de kinderen het huis uit en zijn je vrienden gestorven. ??

Ander publiek, maar wel een leuke verstelling voor jezelf dat je juist gekocht hebt.

aangepast door Dirk75
Geplaatst:
33 minutes ago, Dirk75 said:

Ander publiek

Punt.

Geplaatst:
3 uren geleden, Tommie zei:

Dan moet je hem niet kopen he.

Ja ma ja 'k wil toch wel nog ne keer vragen oftem met nen 1.6 HDi te krijgen is ofzo? In een ballonfinancieringske misschien?

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Het profiel is niet mis.

4 uren geleden, Dirk75 zei:

Met een rcz ben je op een leeftijd dat er nog kinderen zijn en je nog veel vrienden hebt. Eens een 8 serie zijn de kinderen het huis uit en zijn je vrienden gestorven. ??

Ander publiek, maar wel een leuke verstelling voor jezelf dat je juist gekocht hebt.

Ik kon nie zo snel op een ander model komen, maar als je dat vergelijkt met een S-klasse coupe, is een S toch veel meer een 4 persoonscoupe dan dit.

34 minuten geleden, gTa zei:

Ja ma ja 'k wil toch wel nog ne keer vragen oftem met nen 1.6 HDi te krijgen is ofzo? In een ballonfinancieringske misschien?

Waarom zou iemand nie 1.6 diesel willen?

aangepast door Joske
Gast Dirk75
Geplaatst:
9 minuten geleden, Joske zei:

Ik kon nie zo snel op een ander model komen, maar als je dat vergelijkt met een S-klasse coupe, is een S toch veel meer een 4 persoonscoupe dan dit.

Waarom zou iemand nie 1.6 diesel willen?

Dan koop je toch gewoon de S ?

Geplaatst:
14 uren geleden, Joske zei:

Zeker de S kopen dan. Maak je alvast een topic aan?

Geplaatst:
Op ‎25‎/‎06‎/‎2018 om 23:01, korneeldebruyn zei:

fc54711fafda31d8ba42fd86c8c3c6d0.jpg

Hier zie je met de witte kleur toch echt dat er iets mis gestyled is aan die achter bumper. Waarom moeten al die lijnen daar nu in hemelsnaam zijn ??

doe dat grijs van de M-bumper eens in een gewone rechte lijn, denk die rechtopstaande gleuven aan de reflectoren weg, en maak die nummerplaatuitsparing iets minder geprononceerd en volgens mij heb je een tien keer elegantere achterkant... Nu is het echt te Japans. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Zojuist, Maxime S zei:

Hier zie je met de witte kleur toch echt dat er iets mis gestyled is aan die achter bumper. Waarom moeten al die lijnen daar nu in hemelsnaam zijn ??

doe dat grijs van de M-bumper eens in een gewone rechte lijn, denk die rechtopstaande gleuven aan de reflectoren weg, en maak die nummerplaatuitsparing iets minder geprononceerd en volgens mij heb je een tien keer elegantere achterkant... Nu is het echt te Japans. 

Hij is over de hele lijn niet mooi. Mist elke vorm van klasse.

De vorige 6 vond ik vele malen mooier op dat vlak. Denk niet dat we deze veel gaan zien in het straatbeeld...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 minuten geleden, msxx zei:

De vorige 6 vond ik vele malen mooier op dat vlak. 

Dit.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 minuten geleden, bt. zei:

Dit.

Geldt in mindere mate ook voor de 5 reeks (interieur is een ander verhaal gelukkig!)

Hopelijk vallen de komende 3 en 4 reeks beter mee :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Achterkant be like

hqdefault.jpg

Geplaatst:

Ziet er toch niet zo slecht uit.

Doet me wel denken aan Aston Martin, maar dan met wat scherpere lijnen.

Het praktisch nut van zo'n wagen moet je nu toch niet in vraag stellen. :)

Dat doe je bij een Bentley Continental GT (om er nu ene te noemen) ook niet, toch? 

Ik vind het alleszins wel een knappe wagen, een verfijnde GT-coupé, niet meer en niet minder ... (het verschil met het plebs en hun M4'kes moet overigens ook duidelijk zijn. :D

aangepast door Logic
Geplaatst:
3 uren geleden, msxx zei:

De vorige 6 vond ik vele malen mooier.

Dit.

3 uren geleden, bt. zei:

Dit.

Ja, datte.

?

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Op 26/6/2018 om 19:01, Joske zei:

Duidelijk nog geen S Coupé van binnen gezien. Dat is pure verwennerij op de eerste rij. Ook al kan je achteraan zetelverwarming en aparte aircoverstelling krijgen, dat is niet het punt.

Alles voor het design en perfecte proporties.

Wil je een echte 4-zits coupé; koop een E Coupé. 

Geplaatst:

Ik vind hem wel mega geslaagd. Ok zijn kont is twijfelachtig maar dat hoekige en geblokte kan wel. Eventjes aan wennen eerst. In vind het op geen enkel vlak een rivaal voor de S Coupé, speelt in een andere klasse. Totaal andere stijl en aanpak. Ze kunnen perfect naast elkaar bestaan. BMW weet dit ook perfect.

Maar ik zou nooit de 8 Coupé nemen hier, maar wachten op de GranCoupé, makes more sense imho.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vraagje: is de 8 een concu..

8 uren geleden, William Blake zei:

In vind het op geen enkel vlak een rivaal voor de S Coupé, speelt in een andere klasse. 

Op 16/6/2018 om 09:39, William Blake zei:

Nee, maar dat bevestigt wel gewoon dat dit geen S Coupé rivaal is, toch niet voor 100%

Op 16/6/2018 om 10:04, William Blake zei:

Toch een ander segmentje :D

Ok, laat maar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid