Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

38 minuten geleden, William Blake zei:

Zijn er plannen voor een PHEV of iets volledig elektrisch?

 

Er is een tijdje gesproken over een 845e, maar 't zou me sterk lijken... Kan natuurlijk wel, want de architectuur is voorhanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die haters. [emoji3]
Als je 'm in de juiste config ziet voorbijrijden op straat binnenkort doet je nek zeer van het head-turnen.

Nekpijn niet te verwarren met keelpijn van al het kokhalzen?


:D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/7/2018 om 21:20, JerryLambo zei:

M-goodiez 

shizzal

Ni shlech. 

 

Op 20/7/2018 om 21:58, JerryLambo zei:

 

vibez.

haterz 

 

Op 23/7/2018 om 18:07, JerryLambo zei:

Geshtoord.

 

 

Op 7/8/2018 om 17:27, JerryLambo zei:

Al een stuk beter zonder die M-performance shizzal.

 

 

Je zou toch een vreselijke afkeer van een merk krijgen, mochten al hun fanboys zich op die manier uitdrukken. :inlove: 

  • Vind ik leuk 4
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga akkoord met Ian.

De vorige '8 positioneerde zich ver van & boven alle andere BMW's, had maar één motorisatie (nl. de top), een V12 ... de V8 kwam pas nadien toen er ook de 5.6 V12 van de 850CSi), ging de concurrentie aan met o.m. de Ferrari 456. De '8 kostte toen ook meer dan het vlaggenschip (de 750i).

De huidige '8 doet dat allemaal niet. Ondanks het cijfer 8 is dat een auto die eigenlijk een 1-op-1 vervanger van de '6 is, zich dus ergens tussen '5 en '7 in positioneert, gelanceerd wordt met een R6 diesel en een V8 petrol (van een V12 vooralsnog geen sprake, tenzij misschien straks in de M860i oid?), eigenlijk echt te kort schiet om te concurreren met de hogere liga grand tourers (Bentley Continental GT, Ferrari GTC4Lusso, Aston Martin DB11, ...), en ook qua prijs absoluut niet op (of voorbij) het niveau van de M760Li zit. (Gelukkig, dat laatste.)

De vorige '8 was gewoon specialer, anders, compleet "out of the range" abnormaal-BMW. De huidige '8 is gewoner, eentje die zeer logisch in de rij past.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, gTa zei:

Ik ga akkoord met Ian.

De vorige '8 positioneerde zich ver van & boven alle andere BMW's, had maar één motorisatie (nl. de top), een V12 ... de V8 kwam pas nadien toen er ook de 5.6 V12 van de 850CSi), ging de concurrentie aan met o.m. de Ferrari 456. De '8 kostte toen ook meer dan het vlaggenschip (de 750i).

De huidige '8 doet dat allemaal niet. Ondanks het cijfer 8 is dat een auto die eigenlijk een 1-op-1 vervanger van de '6 is, zich dus ergens tussen '5 en '7 in positioneert, gelanceerd wordt met een R6 diesel en een V8 petrol (van een V12 vooralsnog geen sprake, tenzij misschien straks in de M860i oid?), eigenlijk echt te kort schiet om te concurreren met de hogere liga grand tourers (Bentley Continental GT, Ferrari GTC4Lusso, Aston Martin DB11, ...), en ook qua prijs absoluut niet op (of voorbij) het niveau van de M760Li zit. (Gelukkig, dat laatste.)

De vorige '8 was gewoon specialer, anders, compleet "out of the range" abnormaal-BMW. De huidige '8 is gewoner, eentje die zeer logisch in de rij past.

Maw, deze  zal goed verkopen. De vorige was geen verkoopssucces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid