Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Dirk75 zei:

Maw, deze  zal goed verkopen. De vorige was geen verkoopssucces.

Akkoord, maar dat is iets helemaal anders, dat niks te maken heeft met "waardig opvolger" of niet.

De eerste (echte) '8 was redelijk revolutionair qua technische oplossingen en daardoor  (veel) te duur in productie. De navenant hoge prijs verhinderde het om ooit rendabel te worden. maar Ik vermoed dat het design ook niet iedereen aanstond en de klanten die dachten met die auto een sportwagen te kopen kwamen ook bedrogen uit.
De huidige '8 is een gewone BMW, afgeleid van de '5 en de '7, in coupé-vorm, met voor de rest geen revolutionaire of ophefmakende vernieuwingen. Vandaar ook z'n aanvaardbaarder prijs.

Als je 't zo bekijkt, is en blijft de naam "6" een veel betere naam voor dit model. Maar omdat de vorige 2 generaties '6 ook niet het succes hadden dat ze hadden kunnen hebben (owv de prijs, ook alweer) denk ik dat BMW marketingtechnisch slim probeert om de auto te upscalen qua naam. Ik denk niet dat dat veel zal betekenen in verkoop (mensen zijn slimmer dan dat), maar bon, they can only try.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

met zo een breedhoeklens begint het er al beter op te trekken. Al blijf ik het nog steeds jammer vinden dat het geen echte 'haaienbek' is geworden zoals het concept... Voetgangersveiligheid of?

 

IMG_20180823_105619.jpg

aangepast door Stabilo Boss
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Thebiemerke zei:

Patent BMW M8 Gran Coupe8F5B0638-FC46-4B05-9434-1B05B83994B3.jpeg.b784dd08cfb78385208131bebcc267a7.jpeg5A562DCF-3835-4267-B597-C15536819B11.jpeg.7c7e81b9a71f7fb3200f4f491d478351.jpeg28619FC3-87A6-4D9E-A70F-ED6B41EC9AD3.jpeg.0322fe690e7c94fc29fc8efdaf5cf571.jpeg

Heel knap, maar is jammer genoeg patent van het concept en niet van het echte model

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afwachten, zal mss ook een speciale lens nodig zijn om em goed op de foto te krijgen.

Het feit dat er al een speciale lens nodig is om de auto er goed uit te laten zien zegt toch ook al veel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/21/2018 at 6:33 PM, gTa said:

De vorige '8 was gewoon specialer, anders, compleet "out of the range" abnormaal-BMW. De huidige '8 is gewoner, eentje die zeer logisch in de rij past.

 

On 8/21/2018 at 7:17 PM, Dirk75 said:

Maw, deze  zal goed verkopen. De vorige was geen verkoopssucces.

ik vind het gewoon een BMW als een ander, die past in het plaatje om alle cijfers en alle marktsegmenten aan te spreken. 
sommige auto's worden na verloop van tijd zeer gewild of geliefd, maar daar is een fabrikant niets mee. ze mogen dan wel graag iets speciaal maken, maar het moet ook kunnen verkopen. risico's neemt men niet graag meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
17 minuten geleden, William Blake zei:

Die uitlaten man, toch echt een slag te groot.

M8 dan maar

Uitlaten zijn - gezien de standaard die gehanteerd worden in het huidige landschap - relatief stijlvol.
Dit wordt een héél dikke kist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, ding komt een pak beter over op bewegend beeld dan op foto!

Ik zag (live) enkel de "over the top" versie in oranje metallic met allerlei carbon-accenten en glanzend zwarte bits & pieces all over the place ... dat was tacky. Zoals in de video is 't al beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/9/2018 om 11:06, Ian zei:

Ik dacht dat die donkerblauwe al een M-pakket had. emoji38.png

Ik heb niet goed gekeken precies! Hoe lelijk is die vierkante meter plastic achteraan? De voorkant is knap.

Zonder Mpakket is niet bepaald beter.

bmw-8-non-M.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid