Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een paar dagen in Knokke geweest, en daar zie je ze al behoorlijk veel. Ik vind de touring knapper dan de berline.

Geplaatst:
15 uur geleden zei Geezer:

@gTa Al een touring tegen gekomen?

Erg geslaagd imo.

Neen, nog niet.

Ik vind de berline ook beter meevallen in 't echt dan op foto. Ik hoop dat dat bij de touring ook zo is want op scherm vind ik 'm maar zozo.

Geplaatst:
Zojuist zei gTa:

Neen, nog niet.

Ik vind de berline ook beter meevallen in 't echt dan op foto. Ik hoop dat dat bij de touring ook zo is want op scherm vind ik 'm maar zozo.

De F10 vond ik het mooiste zonder M-pack, bij de G30 lijkt M-pack een must. Zonde. De achterlichten komen anders 'te groot' over. De achterzijde mist daarvoor volume.

Geplaatst:
11 minuten geleden zei gTa:

Neen, nog niet.

Ik vind de touring irl enorm knap. Vooral zonder M-pack en met niet te grote velgen komt deze generatie 5 erg goed tot zijn recht vind ik, anders is hij mij wat te.

Geplaatst:

Heb toch de indruk dat 19" het minimum is dat 'ie nodig heeft, en dat hij zelfs 20" perfect verdraagt.

Heb een M Pack berline in de showroom zien staan op de std 18" en vond dat eigenlijk een tik te klein.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Op 23-7-2017 om 10:43 zei ICM:

Ok. Niet dat het veel over geloven gaat, maar over cijfers en regels, maar goed, hij moet het verdedigen bij vodden.

Vodden? Dat hij je kilometerboek verwerpt ofzo? 

Geplaatst:
1 minuut geleden zei Polygoon:

Vodden? Dat hij je kilometerboek verwerpt ofzo? 

Als de belastingcontroleur komt en die valt erover kan je best een systeem hebben waar je boekhouder achter staat. Dan gaat hij dat harder verdedigen, aangezien hij u dat heeft aangeraden.

Geplaatst:
Zojuist zei Carlito:

Als de belastingcontroleur komt en die valt erover kan je best een systeem hebben waar je boekhouder achter staat. Dan gaat hij dat harder verdedigen, aangezien hij u dat heeft aangeraden.

Zo ver was ik ook al ... Ik vroeg me eerder af waar hij zou over kunnen vallen.

Geplaatst:

Het concept is geen discussiepunt, de hoogte van de kilometervergoeding moet je kunnen staven.

Geplaatst:
Zojuist zei ICM:

Het concept is geen discussiepunt, de hoogte van de kilometervergoeding moet je kunnen staven.

En de kostprijs van het voertuig + onderhoud is daarbij het meest valabele argument of welke factoren spelen mee?

Geplaatst:
1 hour ago, Polygoon said:

En de kostprijs van het voertuig + onderhoud is daarbij het meest valabele argument of welke factoren spelen mee?

Alle kosten die jij maakt voor die wagen afgezet tegen de kilometers. Als de Excel klopt met wat je factureert, heb je geen probleem.

Geplaatst:
3 minuten geleden zei ICM:

Alle kosten die jij maakt voor die wagen afgezet tegen de kilometers. Als de Excel klopt met wat je factureert, heb je geen probleem.

Je moet wel al je prof. km's manueel bijhouden veronderstel ik? 

Geplaatst:
Just now, Polygoon said:

Je moet wel al je prof. km's manueel bijhouden veronderstel ik? 

Ja.

Eigenlijk vul je na x maand dat overzicht in, rekening houdend met een aantal vast staande kilometerstanden. ;)

• Vind ik leuk 1
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Welke velgen zijn dit?

maxresdefault.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst:
Fuck dat is lellek.

Past een beetje bij de auto.
Geplaatst:

Ik vind het net knappe wielen. M550i [emoji7]

Geplaatst:

Zijn er veel 530e's verkocht de laatste weken?

Geplaatst:

Naar wat ik al opgevangen heb zou de vraag naar 530e's de voorbije weken enorm gestegen zijn.

Geplaatst:

Jep. Heb het gisteren ook vernomen in de garage.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst:

530e verkoopt al top sinds lancering. Maar bon, er is geen rush nu de 530e voldoet aan de regelgeving voor 2020.

Geplaatst:

Eerste Youtube filmpje van een POV BMW 540i met M-Performance tuning en uitlaat. Klinkt niet slecht...

Zou 'm irl zo lekker klinken als de 340i met M-performace uitlaat? En ik bedoel dan vooral het geluid dat je binnen hoort.

Wel blijft die 8 traps sportautomaat heerlijk met z'n korte en snelle schakelgangen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid