Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Knapper dan ik verwacht had. Ze kunnen het nog. M pakket is bij deze ook niet echt een meerwaarde vind ik. De links - rechtse ronde pijpjes van de 530d zijn dik :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Phil:

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg

 

3 uur geleden zei Phil:

Je kan onmogelijk vergelijken met auto's van 30-40 jaar geleden, alles moet veel sneller, innovatiever, nieuwer zijn in deze tijd.

Maar ik lach altijd met Audi dat hun nieuwe modellen facelifts zijn van de vorige modellen, maar bij de nieuwe 5 is het bijna even erg. :D

Juist ja :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, CharlesV said:

Bwa ik vind he toch wel serieuze verschillen als je die fotoreeks ziet.

Voorkant en interieur wel, profiel en achterkant vind ik een evolutie. Maar daar was dan ook niks mis mee.
Wel goed dat de voorkant nu wat meer gezag uitstraalt, de F10 heeft maar een puppy face in vergelijking. :)

8 minutes ago, RRD said:

Toch knap dat een F10 nog steeds absoluut niet verouderd oogt.

Die was toch echt mega knap als hij gelanceerd werd, weet ik nog goed. En nog steeds is hij knap inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan onmogelijk vergelijken met auto's van 30-40 jaar geleden, alles moet veel sneller, innovatiever, nieuwer zijn in deze tijd.
Maar ik lach altijd met Audi dat hun nieuwe modellen facelifts zijn van de vorige modellen, maar bij de nieuwe 5 is het bijna even erg. [emoji3]

Waarom niet? Gaat om het model/carrosserie he, niet de snufjes die erop zitten. De Mercedes W124 kwam ook ruim 30 jaar geleden op de markt, en toen was er wel een serieuze stijlbreuk met z'n voorganger, de W123.

Maar op den duur zit je qua design toch aan een plafond denk ik? En dan beginnen ze geforceerde 'karakter' lijntjes in het koetswerk te trekken, zodat het er toch maar een beetje anders uit zou zien. En meer en meer snufjes.. Het worden/zijn (zelf)rijdende computers... En door allerhande regeltjes hebben de ontwerpers amper nog vrijheid om iets origineels te ontwerpen. Moet heerlijk geweest zijn om een auto ontwerper te zijn in de jaren voor er nog maar sprake was van voetgangersveiligheid.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind'm best geslaagd maar toch geen fan van die ver doorlopende lichtblokken op de flanken.
Dat doet me zo Aziatisch aan :huh:

Hopelijk probeert BMW niet om daarmee de Aziatische markt te pleasen zoals MB nu doet. :/
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ian:


Hopelijk probeert BMW niet om daarmee de Aziatische markt te pleasen zoals MB nu doet. :/

Doen ze al langer hoor. En met reden.

http://www.theglobeandmail.com/globe-drive/news/industry-news/why-bmws-new-7-series-is-a-car-for-china-first-then-the-world/article25016799/

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Ian said:


Hopelijk probeert BMW niet om daarmee de Aziatische markt te pleasen zoals MB nu doet. :/

 

1 hour ago, Ian said:


Land/continentverraders :(

@Ian je moet toch ooit eens inzien dat de bedoeling van eender welk bedrijf in de eerste plaats zoveel mogelijk winst te maken is? Mochten ze enkel zes-in-lijn motoren blijven maken ging het al lang gedaan zijn hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ian je moet toch ooit eens inzien dat de bedoeling van eender welk bedrijf in de eerste plaats zoveel mogelijk winst te maken is? Mochten ze enkel zes-in-lijn motoren blijven maken ging het al lang gedaan zijn hoor...

Jammer genoeg wel ja. Auto's zijn echte wegwerpproducten geworden. Daarom dat 90% van de hedendaagse auto's me niets meer zeggen, zelf al hangt er een BMW of Mercedes badge op. Ik mis de passie bij autobouwers van nu.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eens door de optielijst gegaan, die te raadplegen is op BMW.de. Wat me is opgevallen is dat het dashboard niet kan bekleed worden met echt leder, maar enkel met sensatec.

Hopelijk komt deze optie er wel, eventueel icm Individual kleuren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid