Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Die nieren zien er gefotoshopt uit. En waar zouden ze die al officieel voorstellen (gezien de "nummerplaten" en zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei gTa:

Die nieren zien er gefotoshopt uit. En waar zouden ze die al officieel voorstellen (gezien de "nummerplaten" en zo?

Foto van de auto die hier geshopt is

BMW-M5-2012-6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei gTa:

 En waar zouden ze die al officieel voorstellen 

 

Frankfurt.

 

2011.

 

BMW M5 F10 (front quarter).jpg

 

edit: Martini was me voor ...

aangepast door Framfy
Link naar reactie
Delen op andere sites

€ 98.920,- voor een 530d naar mijn goesting. :o En dan is er nog een Individual interieur te kiezen wat ik sowieso wil zodat ook de bovenzijde van de deuren en het dashboard is bekleed met Nappa leder ipv dat skai Sensatec. Tel daar nog eens € 3.000,- bij en dan kom je op +100k voor een 530d. Dat vind ik echt wel heel veel geld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een E350d kom ik op € 95.687,- en dan is alles wel met Nappa leder. Nadeel is wel dat het full Nappa enkel in het zwart verkrijgbaar is.

Prijzen zijn de vergelijkbaar.

Een E43 AMG, waarbij je wel andere kleuren Nappa kan kiezen, kom ik op 108k euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik klikte proper door en kom op een dikke 85k voor een 540i Exclusive met alle packs en nog heel wat opties erbij.

Heb je een TCT'ke gedaan, BMWMB? Klikkie-klikkie op alles wat kan? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei gTa:

Ik klikte proper door en kom op een dikke 85k voor een 540i Exclusive met alle packs en nog heel wat opties erbij.

Heb je een TCT'ke gedaan, BMWMB? Klikkie-klikkie op alles wat kan? :D

Ik kom op 94k voor een 540i met de opties die ik echt wel wil. Tel daar nog 2k euro bij voor het volleder Nappa Individual. Korting zal 8% zijn op het geheel, dus dan kom ik op 88k. Na 4 jaar krijg je voor zo'n 540i geen 30k meer terug. Dan kan je beter 30k bijleggen voor een Panamera E-hybrid, want die krijg je bij wederverkoop weer terug. Als je dan ook nog eens de 100% fiscale aftrekbaarheid erbij telt, en het veel lagere VAA, dan ben je over 3-4 jaar goedkoper gesteld met zo'n dikke Panamera.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei BMWMB:

Ik kom op 94k voor een 540i met de opties die ik echt wel wil. Tel daar nog 2k euro bij voor het volleder Nappa Individual. Korting zal 8% zijn op het geheel, dus dan kom ik op 88k. Na 4 jaar krijg je voor zo'n 540i geen 30k meer terug. Dan kan je beter 30k bijleggen voor een Panamera E-hybrid, want die krijg je bij wederverkoop weer terug. Als je dan ook nog eens de 100% fiscale aftrekbaarheid erbij telt, en het veel lagere VAA, dan ben je over 3-4 jaar goedkoper gesteld met zo'n dikke Panamera.

Dus jij denkt dat je een deels elektrische auto met een accu van 20.000 euro of meer in, waarvan niemand weet wanneer hij de geest gaat geven, buiten de garantieperiode verkocht krijgt voor een veel hoger bedrag?

Ben benieuwd....

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus jij denkt dat je een deels elektrische auto met een accu van 20.000 euro of meer in, waarvan niemand weet wanneer hij de geest gaat geven, buiten de garantieperiode verkocht krijgt voor een veel hoger bedrag?

Ben benieuwd....

Ik zie dat vandaag Panamera Hybrids van 4 jaar oud vlot verkocht worden aan +50k euro. Je weet toch dat de meeste mensen dit niet kopen voor de batterij maar voor de lage co2 = fiscale voordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei BMWMB:

Ik zie dat vandaag Panamera Hybrids van 4 jaar oud vlot verkocht worden aan +50k euro. Je weet toch dat de meeste mensen dit niet kopen voor de batterij maar voor de lage co2 = fiscale voordelen.

Ja, maar als de accu kapot is is heel de auto voor de vuilbak, tenzij ze nog even +20k neertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trekhaak, het dure soundsystem, en al die leuke rijhulpsystemen, HUD, M-pakket, 20'ers,...

Trekhaak ik ook, instelbare dempers (maar geen adaptive drive of meesturende achteras), hrt gewone HiFi-systeem, alle rijhulp- en veiligheidssystemen incl. Hud,... En geen xDrive uiteraard, jij wel vermoed ik.
Toch zot, dik 15k verschil nog altijd. En dan heb ik met die 40i tenminste nog een deftige motor :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid