Ga naar inhoud

SUV werkpaard vervanger? Thoughts?


The Swede

Aanbevolen berichten

14 minutes ago, Bompa said:

In de Passat was die W12 toch eerder een probleemblok, dacht ik.

OW wacht, ... W8 ( :D ). W12 in Phaeton.

Goe bezig, bompie :D

 

Deze gast rijdt met nen helm op :lolz:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die V10 was alleszins een ramp qua betrouwbaarheid. Het zou me niet verbazen dat het met de W-blokken niet anders is. 

Veelal zijn de 'sterkste' versies van SUV's de probleem gevallen. Is net zo bij de Jeep SRT. Dingen zijn niet gemaakt voor zo een vermogen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Tjeu said:

Die V10 was alleszins een ramp qua betrouwbaarheid. Het zou me niet verbazen dat het met de W-blokken niet anders is. 

Veelal zijn de 'sterkste' versies van SUV's de probleem gevallen. Is net zo bij de Jeep SRT. Dingen zijn niet gemaakt voor zo een vermogen. 

De V10 TDi en W12 kan je niet vergelijken.

 

Een 6000cc met 450pk atmo is een rustige motor. Geen turbos, normale kat, normale injectie,...

Een diesel als de V10 heeft variabele turbos, een gesofisticeerde hoge druk inspuitpomp, EGRs en allerhande filters om hem proper te houden, etcetc. Dus veel meer stress en rommel die kapot kan.

 

Daarnaast laat de diesel ook veel meer koppel op een veel brutalere wijze los op de transmissie, steekassen, cardans, etc. De W12 bouwt dat rustig op en heeft minder koppel => de problemen met de cardans etc zullen ook veel minder voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

begint maar wat proefritten te doen met zulke bakken. t is hier maar fris in belgie deze week, der zit te weinig CO2 in de lucht. dat komt er van hé, gent autovrij maken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekocht.

 

Kleur ietwat 'gedurfd', maar de prijs was erg laag. Dus ik kan hem herspuiten.

 

(beetje wit :ninja: )

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Specs?

Bouwjaar? Km-stand? Welke onderdelen reeds gereviseerd? Waarvoor werd hij gebruikt? Kleur interieur? Gechipt? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen revisie (zulk een oude autos koop ik ook weer niet), niet gechipt (heeft al redelijk genoeg vermogen), 150000km, wit leder met fushia piping, begin 2008, en als specs, t is ne Vogue SE dus erg goed uitgerust.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei The Swede:

Geen revisie (zulk een oude autos koop ik ook weer niet), niet gechipt (heeft al redelijk genoeg vermogen), 150000km, wit leder met fushia piping, begin 2008, en als specs, t is ne Vogue SE dus erg goed uitgerust.

:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, erq said:

:o

Was dan ook 10-15% goedkoper dan de meeste op de markt. Dus kan ik die wel laten overspuiten.

 

1 hour ago, Polygoon said:

Licht interieur wel, geen dakraam nodig :D

 

2af1546f49b2195023f0cf8610c313e0.jpg

Nee, dit is het nieuw model en dat vind ik persoonlijk echt niet mooi. Geen persoonlijkheid meer (idem met buitenkant)

1 hour ago, ex-Mooseman said:

Barbie-editie?

Zoiets. :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei The Swede:

Was dan ook 10-15% goedkoper dan de meeste op de markt. Dus kan ik die wel laten overspuiten.

 

Nee, dit is het nieuw model en dat vind ik persoonlijk echt niet mooi. Geen persoonlijkheid meer (idem met buitenkant)

Zoiets. :lolz:

Tijd voor een topique. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik hem heb.

Ben gene die hier al een topic maakt van zijn nieuwe kist voor hij zelfs de kleur koos ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei The Swede:

Als ik hem heb.

Ben gene die hier al een topic maakt van zijn nieuwe kist voor hij zelfs de kleur koos ;)

 

Niet voor 'm herspoten is dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Tjeu said:

Geen fotootje posten? Een teaserken? 

 

IMG_0198.JPG

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Polygoon:

Daar ga je veel vrouwen mee kunnen oppikken in MC. Ze gaan alleen allemaal denken dat je homo bent :D 

Dat gaan ze snel doorhebben dat dat niet is :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid