Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Dat valt toch echt wel mee vind ik. Enkel jammer van de materiaalkeuze van het zilveren gedeelte. Zou het echt plastic zijn?

Blijft toch écht een verschijning die kar hoor. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/9/2021 om 09:24, Hazen zei:

Dat valt toch echt wel mee vind ik. Enkel jammer van de materiaalkeuze van het zilveren gedeelte. Zou het echt plastic zijn?

Blijft toch écht een verschijning die kar hoor. :inlove: 

is fancy plastic ja

was bij lancering al een kritiekpunt

beter:

image.thumb.jpeg.e50b12d164a86f21af856de632f1788f.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Kan iemand mij zeggen (misschien best een ervaren Mercedes verkoper, want die waar ik mee spreek bij onze garage is niet echt geinteresseerd...) of elke OEM velg past op een E300de T ? Het gaat over een Avantgarde uitvoering waar graag volgende wielen zouden op moeten kunnen passen ? https://www.jdbandenvelgen.nl/mercedes-e-klasse-w213-18-inch-velgen-wi-115410639.html

aangepast door SpeedExceed
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen ervaren Mercedes verkoper, maar wat ik reeds gehoord heb in mijn concessie is dat het bv. niet aangeraden wordt om de 20" meerspaakvelgen op de E300de te monteren. Ze hadden dat al bij een aantal klanten gedaan en enkele velgen waren gebarsten (waarschijnlijk te weiten aan het grotere gewicht). Ik rijdt zelf met een 220d met de 20" velgen en ook hier al een velg stuk gereden door een diepe put in de baan (was wel met runflats). Dat zou ook verklaren waarom de 20" velgen niet te verkrijgen zijn op de E300de en E300e.

Voor 18" zou ik denken dat dat geen probleem mag geven. Misschien toch best voor non-runflats gaan, die vangen toch iets beter de schokken op. Als de ET waarde toegelaten is, zie ik geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ma: zei:

Ik ben geen ervaren Mercedes verkoper, maar wat ik reeds gehoord heb in mijn concessie is dat het bv. niet aangeraden wordt om de 20" meerspaakvelgen op de E300de te monteren. Ze hadden dat al bij een aantal klanten gedaan en enkele velgen waren gebarsten (waarschijnlijk te weiten aan het grotere gewicht). Ik rijdt zelf met een 220d met de 20" velgen en ook hier al een velg stuk gereden door een diepe put in de baan (was wel met runflats). Dat zou ook verklaren waarom de 20" velgen niet te verkrijgen zijn op de E300de en E300e.

Voor 18" zou ik denken dat dat geen probleem mag geven. Misschien toch best voor non-runflats gaan, die vangen toch iets beter de schokken op. Als de ET waarde toegelaten is, zie ik geen probleem.

Bedankt voor uw snelle reply! Ik vroeg het ook specifiek mbt de ET waarde, en groter als 18" ga ik zeker niet gaan op een daily. Waar kan ik nakijken of die velgen er dus op passen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
4 uren geleden, SpeedExceed zei:

Enorm knap & tijdloos inderdaad. Je krijgt eigenlijk ook veel waar voor je geld.

Maar zo iets kan inderdaad heel snel, heel veel geld kosten. Hangt er ook een beetje vanaf of je er zelf aan kan werken natuurlijk.

aangepast door benzfreak
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, benzfreak zei:

Enorm knap & tijdloos inderdaad. Je krijgt eigenlijk ook veel waar voor je geld.

Maar zo iets kan inderdaad heel snel, heel veel geld kosten. Hangt er ook een beetje vanaf of je er zelf aan kan werken natuurlijk.

De W220 is niet zo super moeilijk om aan te werken. Alleen zit je met bepaalde componenten die specifiek voor die auto zijn en duur wanneer (niet “als”) het mis gaat. In dit geval bvb alles wat met de ABC te maken heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, William Blake zei:

geweldig coole auto dit

qua comfort super, zou alleen nog twijfelen over de motor: 450 of 400d

 

Lijkt me een ideale auto om hier mee te rijden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid