Ga naar inhoud

991.2 Carrera Cabriolet of 991.2 4 GTS Cabriolet


Gast wooter

991.2 Carrera Cabriolet of 991.2 4 GTS Cabriolet  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. 991.2 Carrera Cabriolet of 991.2 4 GTS Cabriolet

    • 991.2 Carrera Cabriolet
      4
    • 991.2 4 GTS Cabriolet
      11


Aanbevolen berichten

1 minute ago, BMWMB said:

Daar ben ik het niet mee eens. Een GTS is geen GT3.  

Wel manueel willen voor "de beleving", maar geen kuipzetels (die 10 keer meer communiceren dan gelijk welke "sport" stoel).

Jaja :P 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kuipzetels in een GTS. misschien, maar in een Carrera?
En die bewering dat een speciale kleur goed marcheert, ik weet het zo niet. Ja, er staan veel grijze en zwarte Carrera's te koop, maar de knalrode en gele modellen zijn niet van die aard dat ze er ook meer geld voor vragen.


Ik doelde op een GTS, omdat BMWMB over de "juiste opties" begon( natuurlijk alles behalve dat omdat hij ze niet heeft [emoji13] , terwijl dat dat wel een belangrijke zou zijn imo in plaats van een grijze contrastrerende stikking)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De stoelen die ik nu hebben zitten werkelijk zeer goed. Onlangs heb ik nog eens in zo'n kuipstoel gezeten, en die zitten vaster, wat zeker een voordeel is op het circuit. Op de opnebare weg echter, zijn de sportstoelen die ik nu heb gewoon veel beter, omdat ze een compromis zijn tussen steun en comfort. Ik vind echt dat ze heel goed zitten. 

Als ik met mijn zoon rondritten doe, dan ik blij met de heerlijke stoelen, en van de manuele bak. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Davy_:

 


Ik doelde op een GTS, omdat BMWMB over de "juiste opties" begon( natuurlijk alles behalve dat omdat hij ze niet heeft emoji13.png , terwijl dat dat wel een belangrijke zou zijn imo in plaats van een grijze contrastrerende stikking)

 

Je hebt zeker gelijk dat er kopers gaan zijn die graag die kuipstoelen zullen hebben, maar 90% van de kopers heeft liever het vollederen GTS interieur met de carbon lijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, BMWMB said:

De stoelen die ik nu hebben zitten werkelijk zeer goed. Onlangs heb ik nog eens in zo'n kuipstoel gezeten, en die zitten vaster, wat zeker een voordeel is op het circuit.

Dat vaster zitten is mijn punt niet. Ze communiceren 1000 keer beter over wat de auto onder je aan het doen is.

 

Maargoed, parels voor de zwijnen zeker :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het over zetels en communicatie gaat, begrijp ik overigens niet waarom @PJH zo zot is van een manuele bak. Met een automaat (die aantoonbaar sneller en zuiniger is) kan je dan los je linkervoet in de voetsteun drukken en ga je veel beter voelen wat de auto wilt doen dan dat je telkens je steun moet lossen om op de koppelingspedaal te duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, PJH said:

:fp:

Ja en nee. Aan de ene kant vind ik de handbak in mijn Z4 geweldig. Aan de andere kant mis ik de handbak niet in de M2 in sportmode. Jij gebruikt toch ook liever Chrome ipv Internet Explorer, hoewel Internet Explorer "puurder" is? Of een afwasmachine vs zelf afwassen. Of een grasrobot vs zelf het gras afrijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, wooter said:

Als het over zetels en communicatie gaat, begrijp ik overigens niet waarom @PJH zo zot is van een manuele bak. Met een automaat (die aantoonbaar sneller en zuiniger is) kan je dan los je linkervoet in de voetsteun drukken en ga je veel beter voelen wat de auto wilt doen dan dat je telkens je steun moet lossen om op de koppelingspedaal te duwen.

Wat? :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, wooter said:

Ja en nee. Aan de ene kant vind ik de handbak in mijn Z4 geweldig. Aan de andere kant mis ik de handbak niet in de M2 in sportmode. Jij gebruikt toch ook liever Chrome ipv Internet Explorer, hoewel Internet Explorer "puurder" is? Of een afwasmachine vs zelf afwassen. Of een grasrobot vs zelf het gras afrijden.

Wat? :lolz:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei wooter:

Ja en nee. Aan de ene kant vind ik de handbak in mijn Z4 geweldig. Aan de andere kant mis ik de handbak niet in de M2 in sportmode. Jij gebruikt toch ook liever Chrome ipv Internet Explorer, hoewel Internet Explorer "puurder" is? Of een afwasmachine vs zelf afwassen. Of een grasrobot vs zelf het gras afrijden.

He?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei wooter:

Als het over zetels en communicatie gaat, begrijp ik overigens niet waarom @PJH zo zot is van een manuele bak. Met een automaat (die aantoonbaar sneller en zuiniger is) kan je dan los je linkervoet in de voetsteun drukken en ga je veel beter voelen wat de auto wilt doen dan dat je telkens je steun moet lossen om op de koppelingspedaal te duwen.

Zinnig. Het schakelmoment heeft zijn nadelen en het kan een hele uitdaging zijn om het moment te kiezen waar ge met een voet in de lucht zit en tegelijk met een hand aan't sturen zijt. Bij een gewone auto dan toch.

Maar laten we een zinnig argument niet verwarren met het complete plaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Le Capri Mauve said:

Zinnig. Het schakelmoment heeft zijn nadelen en het kan een hele uitdaging zijn om het moment te kiezen waar ge met een voet in de lucht zit en tegelijk met een hand aan't sturen zijt. Bij een gewone auto dan toch.

Gij zijt al even zot :lolz: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid