Ga naar inhoud

991.2 Carrera Cabriolet of 991.2 4 GTS Cabriolet


Gast wooter

991.2 Carrera Cabriolet of 991.2 4 GTS Cabriolet  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. 991.2 Carrera Cabriolet of 991.2 4 GTS Cabriolet

    • 991.2 Carrera Cabriolet
      4
    • 991.2 4 GTS Cabriolet
      11


Aanbevolen berichten

Moet die onzin nu echt elke paar maanden terug komen..?

Het is geen schande om geen auto van 150k te kunnen betalen hoor wooter, zou je dat wel kunnen (zonder 8jaar boterhammen met choco te moeten eten) had er vast al lang ene gestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En on topic, als je er zo moet naar rekenen, koop je beter iets anders.

Dat is ook onzin. Dat is net alsof elk bedrijf dat due diligence doet bij overname ook het eigenlijk niet kan betalen. Of als je gaat tellen of je nog 2/3e van je loon over houdt bij de koop van een huis je het eigenlijk ook niet kan betalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat hier zo lees, dan was mijn GTS een koopje, want ik heb geen 130k betaald.

Echt he ! Ik lees dat hier mee met open mond !

Ik zou in dit geval toch heel kieskeurig zijn qua opties want de prijzen worden wat extreem imo.

Enfin onze GTS was een koopje :):)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei wooter:


Dat is ook onzin. Dat is net alsof elk bedrijf dat due diligence doet bij overname ook het eigenlijk niet kan betalen. Of als je gaat tellen of je nog 2/3e van je loon over houdt bij de koop van een huis je het eigenlijk ook niet kan betalen.

Je bent zaken aan het vergelijken die niet te vergelijken zijn met hetgeen je wenst te kopen.  Ik heb geen exel nodig om te weten of ik het kan, ik ga enkel incalculeren hoeveel het me daadwerkelijk kost om dan met manmaths het aan mijn vrouw uit te leggen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgend jaar kan je mijn GTS kopen voor 85.000 [emoji4] ge kunt er u nog ene bijkopen voor de vrouw

Ik heb wel geen adaptieve cruisecontrole zou niet weten wat ik daarmee moet aanvangen op zo een kar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei BMWMB:

Dat meen je toch niet mag ik hopen. Uw GTS is volgend jaar, zelfs met 100k km achter de kiezen, zeker nog €100k waard. 

Vraagprijs :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jokke_vlo heb je het alcantara interieur? Ik vind het mooi, maar lees dat het niet zo onderhoudsvriendelijk en slijtvast is als leder. En als ik dan toch een lederen interieur moet kiezen, dan kan ik misschien beter op een C4S eindigen. Maar een C4S met quasi identieke specs komt maar 5K goedkoper uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jokke_vlo:

Volgend jaar kan je mijn GTS kopen voor 85.000 emoji4.png ge kunt er u nog ene bijkopen voor de vrouw

Ik heb wel geen adaptieve cruisecontrole zou niet weten wat ik daarmee moet aanvangen op zo een kar

Had je nu eens als een echte liefhebber een manuele gekocht, dan konden we klappen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=173]Jokke_vlo[/mention] heb je het alcantara interieur? Ik vind het mooi, maar lees dat het niet zo onderhoudsvriendelijk en slijtvast is als leder. En als ik dan toch een lederen interieur moet kiezen, dan kan ik misschien beter op een C4S eindigen. Maar een C4S met quasi identieke specs komt maar 5K goedkoper uit...


Ja alcantara. Ik zou niets anders willen
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, wooter said:

't is ook niet eenvoudig.

Jawel

 

13 hours ago, wooter said:

voor 160K al een Carrera 4 Cabrio volgens mijn opties. Lap er 50pk bij en voor 173K zit je met een Carrera 4 S cabrio. Dit terwijl ik voor 159K al een manuele GTS of voor 161 al een GTS met PDK kan bijeen klikken. 

Je vraagt je af waarom sommige mensen bij Renault kopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minutes ago, ir_fuel said:

 

Je vraagt je af waarom sommige mensen bij Renault kopen!

Mensen met een huis van 40 000 euro moeten zich toch ook kunnen verplaatsen??

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jokke_vlo:

Ik zal idd veel kms hebben

en uwen auto ook!

 

De 991-2 GTS is echt waanzinnig duur geworden. Ik heb recent een Targa 4 GTS samengesteld en zonder belachelijk te doen land je daar makkelijk >180k. Dat zijn 991-1 Turbo-prijzen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ICM said:

Dat is de mijne. :inlove:

 

100k, 50k restwaarde, 50k afschrijving over 5 jaar is 10k per jaar, 833 per maand.

Dat is quasi gelijk aan wat ik nu betaal voor de BMW. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid