Ga naar inhoud

Indy 500


dragonfly

Aanbevolen berichten

OK, now: logout.

Ze gaan dat nogal zien op hun online viewers stats :D  Alle Europeanen die plots afhaken.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei gTa:

OK, now: logout.

Ze gaan dat nogal zien op hun online viewers stats :D  Alle Europeanen die plots afhaken.

Ik denk dat dit de beste reclame voor Indy ooit is.

Toont ook hoe F1 rijders en teams meer te winnen hebben dan te verliezen met dergelijke uitstapjes opzij.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Martini Racing said:

Ik denk dat dit de beste reclame voor Indy ooit is.

De slechtste ooit voor Honda wel :lolz: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Monterey Jack said:

De slechtste ooit voor Honda wel :lolz: 

Zeker met alle ogen gericht op die Alonso uitwisseling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is echt een catastrofe voor Honda :lolz:  Echt compleet belabberd presteren (al veel te lang) in de F1, één van de toprijders daar maakt (omdat het toch maar niet lukt daar owv de motor vnl) een uitstapje naar de Indy500 en daar valt 'ie (bij een topprestatie tot nu toe) uit owv de motor. :lolz:

Happy with Honda my ass. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Honda motor is hier wel sterk genoeg en de winnaar zal wrschlk een Honda motor hebben... Zo'n slechte reclame is dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze zo verder doen kan die Hondamotor onder geel naar de finish rijden, dat kan die inderdaad nog wel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Monterey Jack said:

Als ze zo verder doen kan die Hondamotor onder geel naar de finish rijden, dat kan die inderdaad nog wel aan.

Dat is ook wat de commentator zei, maar op zich geen goeie reclame. ('iedere ronde onder het geel maakt het meer mogelijk dat een Honda motor wint')

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF :lolz: 

Ik snap niet hoe die zich zo rustig houdt. M'n stuur en helm zouden alle kanten opvliegen na de zoveelste motor die ontploft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid