Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

STROOHM :fp: 

Die kan ook op de IG van Dansaertvlamingen :lolz: 

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 2
Geplaatst:

Hij heeft gelijk. 

Geplaatst:

zo is dat met alles zo he. die rare earth materials die ze gebruiken voor die batterijen bv of de transport. of oorlogen, kijk maar in Afghanistan. Eigenlijk zou iemand die man eens van weerwoord moeten voorzien. Want beide zaken zijn tenslotte slecht.

Net zoals een papieren rietje of een plastieken rietje, een katoenen zak of een plastiek zak, vlees of avocados eten

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Niks komt zomaar

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
1 hour ago, Liquid Li0n said:

zo is dat met alles zo he. die rare earth materials die ze gebruiken voor die batterijen

Kobalt uit Congo bv? :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, Hazen zei:

Kwam net deze post op LinkedIn tegen, zet toch ook wel aan tot nadenken natuurlijk.

image.png.e533a3545ef6163ad1675c88c7124a46.png

Misschien moet hij eerst een leren hoe "ethische" geschreven wordt. 

Geplaatst:
Op 1/12/2021 om 16:33, Jokke_vlo zei:

De particratie welke vandaag  meer dan ooit overheerst vind ik zum kotzen. 

Wat is volgens jou dan wel het juiste systeem?

Geplaatst:
6 hours ago, Polygoon said:

Wat is volgens jou dan wel het juiste systeem?

Een echte democratie.

Momenteel kan je dat allemaal opdoeken en per partij 3-4 man houden. Het volledige beleid komt toch van boven, en wie protesteert wordt volgende keer op een onverkiesbare plaats gezet.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
On 12/3/2021 at 9:10 AM, Liquid Li0n said:

Klopt. Nog niet zo lang geleden op 9u30 naar St Tropez/Ste Maxime gereden. Weinig stoppen en meer dan 130 op gps op de peage routes. heerlijk. En op de kop toe 0.0 planning voor de rit, maar 1 ding. GPS instellen naar eindadres en vertrekken.

Als je dan reisverslagen leest van een EV dude...die praat of meerdere dagen met zijn Polestar en plannen voor 1000 ?

https://www.autoweek.nl/forum/read.php?29,6016219

Het verslag bevat 15 keer een variant van het woordje "laden", 17 keer "lader" en 11 keer wordt kWh vermeld. Klinkt als een leuke reis!

• Grappig 1
Geplaatst:
Just now, janvkn said:

Het verslag bevat 15 keer een variant van het woordje "laden" en 17 keer "lader". Klinkt als een leuke reis!

Ach

Mijn laatste verslag van een rit naar het zuiden van Frankrijk bevat 1 keer het woordje "politie" en 1 keer "rijbewijs". Volgens mij was zijn reis leuker.

Geplaatst:
6 minutes ago, ir_fuel said:

Ach

Mijn laatste verslag van een rit naar het zuiden van Frankrijk bevat 1 keer het woordje "politie" en 1 keer "rijbewijs". Volgens mij was zijn reis leuker.

Dat doe je jezelf aan he :)

Geplaatst:
42 minutes ago, janvkn said:

Hij ook :D 

• Grappig 1
Geplaatst:
48 minuten geleden, janvkn zei:

En mij ook ! 

Geplaatst:
4 minutes ago, Jokke_vlo said:

En mij ook ! 

Stel je voor dat je dat had moeten doen met een EV!

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Geplaatst:
1 uur terug, ir_fuel zei:

Ach

En je bent er dan nog niet geraakt ook :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 7/12/2021 om 17:58, Liquid Li0n zei:

Test door VAB

https://auto55.be/nieuws/33940-de-echte-cijfers-elektrisch-tanken-nu-soms-al-duurder-dan-benzine-of-diesel

Door stijgende energie prijzen en duurdere aankoopprijs. 

even mijn eigen post nog eens quoten want dit bericht komt in de buurt en zoveel scheelt het eigenlijk niet tussen de auto's.

https://www.autoblog.nl/nieuws/welke-autos-zou-nederland-wel-moeten-kopen-2954517#comment-5589412

Geplaatst: (aangepast)

Er mogen wel nog wat meer laadpalen gezet worden ?.   Zondag avond +_17u Wellin 

8ADD13D8-7C30-4747-AF3C-C2D7DC0980B8.jpeg

aangepast door Bart
Geplaatst:
Op 10/12/2021 om 09:17, Liquid Li0n zei:

Denk je ?

Ik rij elektrisch omdat het leuk rijden is en het de goedkoopste manier was/is om met een Porsche turbo te rijden op de zaak . Niet meer niet minder .( zoals velen dat doen of gaan doen ).

dat ze te weinig stroom gaan hebben tja , als ik er last van krijg zet ik thuis een stroomgroep op rode diesel , of /en thuisbatterij zoals er velen gaan doen?

Voor de meeste problemen , is er een oplossing ?

maar als je op onze politiekers  moet wachten voor oplossingen , miserie gegarandeerd ?

Geplaatst:
49 minuten geleden, Bart zei:

Denk je ?

Ik rij elektrisch omdat het leuk rijden is en het de goedkoopste manier was/is om met een Porsche turbo te rijden op de zaak . Niet meer niet minder .( zoals velen dat doen of gaan doen ).

dat ze te weinig stroom gaan hebben tja , als ik er last van krijg zet ik thuis een stroomgroep op rode diesel , of /en thuisbatterij zoals er velen gaan doen?

maar als je op onze politiekers  moet wachten voor oplossingen , miserie gegarandeerd ?

Een gemiddelde thuisbatterij is 6kWh. Als het de intentie is om daarmee uw Taycan te tanken, dan gade wel niet ver geraken... 

Geplaatst:
1 uur terug, Bart zei:

Denk je ?

de goedkoopste manier om een Porsche te rijden misschien wel, maar toch niet met de meeste emotie. Je wil toch als Porschist die typische boxer sound als je een Porsche koopt. Of ben ik ondertussen nog maar de enige? En is het de sleutel op de toog en de badge wat tegenwoordig belangrijker is?

Geplaatst:

Stefan wil vier Tesla’s voor zijn gezin, extra laadvermogen kost 12.000 euro.
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20211210_95535718

4 auto's tegelijk aan volle snelheid willen laden, maar wel moeilijk gaan doen als hij de prijs daarvoor moet betalen.

Geplaatst:
1 uur terug, Tjeu zei:

Een gemiddelde thuisbatterij is 6kWh. Als het de intentie is om daarmee uw Taycan te tanken, dan gade wel niet ver geraken... 

Doen zoals deze, maar daar zal ook wel een serieus prijskaartje aan hangen vrees ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid