mrbbs 2.150 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 1 minute ago, ir_fuel said: een RS3? Ik weet niet hoe goed de deals zijn natuurlijk. Zal dan het huidige model moeten worden, nieuwe gaat ook al de electro toer op dacht ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 8 minuten geleden, ir_fuel zei: een RS3? Ik weet niet hoe goed de deals zijn natuurlijk. - Geen trekhaak voor, dan moet de MTB met Seasuckers getransporteerd worden. Daar zijn de blauwen hier geen fan van. - moet de facelift zijn, die hebben een serieuze update mbt remmen gekregen. Komt daardoor nog boven de 50k uit. + 5-pot wordt zeldzaam en past daardoor als unieke Audi in het rijtje met de S1? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 14 minuten geleden, lancer-evo zei: Zal dan het huidige model moeten worden, nieuwe gaat ook al de electro toer op dacht ik. De nieuwe in 2020 blijft conventioneel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 3 minutes ago, Bouncing Bullet said: Daar zijn de blauwen hier geen fan van. Duitsers en hun regeltjes ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 8 minuten geleden, ir_fuel zei: Duitsers en hun regeltjes ... Daklading is niet onderhevig aan een ABE, zoals ze dat in Duitsland van bijna alles willen. Maar leg dat maar eens aan een slecht gezinde flik uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liquid Li0n 598 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 die S1 had je nog met manueel, hoe zalig was dat. Maar het gaat hier over de i30n, gelukkig ook met manueel maar wel een voorkrabber Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gixxer 611 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 Hoe komen we hier plots allemaal weer bij BMW terecht terwijl het topic over de Hyundai gaat? D'r zijn genoeg topics om u uit te leven over BMW, he mennekes.Van Bmw naar VW en nu naar Audi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gixxer 611 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 Ik vond het een van de leukste wagens waarmee ik kon rijden in 2018. Ik vond vooral de 'eerlijkheid' van die auto leuk: geen duust verschillende rijmodi, geen fancy stuff maar gewoon een leuke motor, prima onderstel, goede handmatige versnellingsbak... Gewoon fun zonder meer. Deed me denken aan mijn ex Megane 3 RS op een bepaalde manier. Elektronisch sper deed goed zijn werk, al denk ik dat een mechanisch sper nog wel een meerwaarde zou kunnen zijn en iets minder gewicht. Jij hebt toen toch ene gekocht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.783 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 6 hours ago, Bouncing Bullet said: Ja, maar wat? Een S5 vind ik een schitterende GT, maar efkes 50k aftikken, daarvoor ben ik nog niet overtuigd. Leasen is een optie, maar ik zou niet weten wat binnen het merk. Dan zou het een pure functionele daily zijn, om mijn MTB te verslepen. Van VW is er ook niet iets waarvan ik geprikkeld wordt en van Seat hebben we geen voordelen. Had bij een klant in de VW group ook de kans om met hun producten te rijden... maar ook mijn goesting niet gevonden. Weinig producten die echt de zintuigen prikkelen. De Golf GTi en RS3 zijn nog leuk. Maar ik wil zo een kist met handbak. En de SQ7 werd een hele tijd niet gemaakt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 1 uur terug, Gixxer zei: Van Bmw naar VW en nu naar Audi. Dat risico hebt ge bij mij altijd, ook als we ooit een pint gaan pakken. 9 minuten geleden, The Swede zei: Had bij een klant in de VW group ook de kans om met hun producten te rijden... maar ook mijn goesting niet gevonden. Weinig producten die echt de zintuigen prikkelen. De Golf GTi en RS3 zijn nog leuk. Maar ik wil zo een kist met handbak. En de SQ7 werd een hele tijd niet gemaakt. SQ7 is out of my league. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.783 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 En met mij wilt ge geen pint pakken?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 Zojuist, The Swede zei: En met mij wilt ge geen pint pakken?? Ja makker, ik heb het al eens gezegd. Ge zit soms op een uur van mij, maar ge geeft nooit ne kick. Die bal ligt in uw kamp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.783 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 Op een uur? Ik dacht dat gij in Ingolstadt zat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 10 minuten geleden, The Swede zei: Op een uur? Ik dacht dat gij in Ingolstadt zat? Heilbronn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.783 Geplaatst: 6 januari 2020 Delen Geplaatst: 6 januari 2020 170km. Valt mee inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.150 Geplaatst: 7 januari 2020 Delen Geplaatst: 7 januari 2020 17 hours ago, Bouncing Bullet said: Blaat, hebt ge pertank al eens aan de ring gezien Frank is nu pas gevallen, nog geen jaar terug dus .. lol Maar om terug te keren op de i30N, ook even kunnen sturen in deze wagen. Is gewoon een no fransjes hot hatch. Enkel de de overdaad aan kunstmatige plofjes hoeft voor mij niet als je op de sportieve modi rijdt. En mocht hij bij een volgende evolutie 100-120kg lichter zijn dan doet hij helemaal mee! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 7 januari 2020 Delen Geplaatst: 7 januari 2020 12 minutes ago, lancer-evo said: En mocht hij bij een volgende evolutie 100-120kg lichter zijn dan doet hij helemaal mee! Meedoen met wat? Al die andere veel lichtere hot hatches? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.150 Geplaatst: 7 januari 2020 Delen Geplaatst: 7 januari 2020 (aangepast) 38 minutes ago, ir_fuel said: Meedoen met wat? Al die andere veel lichtere hot hatches? Toch als je vergelijkt tegenover de grotere Civic Type R is deze nog zwaarder. Zet je die tegenover een Peugeot 308 GTI dan legt die 150kg minder in de schaal. Als ik dus één werkpuntje kan meegeven dan is het wel het gewicht. Maar dat geldt eigenlijk voor alle constructeurs. Hetzelfde kan overigens worden gezegd over de nieuwe Mégane 4 RS, die is eigenlijk ook door de jaren heen te zwaar geworden. Al hebben ze dat voor een groot deel opgelost in de Trophy R, maar die is dan ook minstens 15k duurder dan de standaard versie. Die Trophy-R is voor mij naast de Civic Type-R wel de benchmark op dit moment. 7 januari 2020 aangepast door lancer-evo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 7 januari 2020 Delen Geplaatst: 7 januari 2020 3 uren geleden, ir_fuel zei: Meedoen met wat? Al die andere veel lichtere hot hatches? Bij dit soort van 'standaard' hot hatches wint de 308 GTi quasi elke circuittest omwille van dat gewicht. Is zeker niet te verwaarlozen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Parsifal 3.759 Geplaatst: 7 januari 2020 Delen Geplaatst: 7 januari 2020 Op 4/1/2020 om 10:58, gTa zei: Simpel: aandeelhouders en raad van bestuur bepalen wat er komt, niet meer de ingenieurs, de creatievelingen en de petrolheads. Rijden is ondergeschikt geworden bij BMW (dat bewijzen erg veel modellen en vooral enkele keuzes), verkopen is nog wat telt. Men teert daarvoor op het zorgzaam opgebouwde imago en hoopt dat dat zo lang mogelijk stand houdt, maar ligt niet wakker van 't afkalven daarvan. Nochtans is de hoofdaandeelhouder met meerderheid van stemmen als sinds de oprichting dezelfde familie Quandt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avantus 7.085 Geplaatst: 7 januari 2020 Delen Geplaatst: 7 januari 2020 10 uren geleden, Lotuzzz zei: Bij dit soort van 'standaard' hot hatches wint de 308 GTi quasi elke circuittest omwille van dat gewicht. Is zeker niet te verwaarlozen. Idd, en blijft de meest onderschatte. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.979 Geplaatst: 7 januari 2020 Delen Geplaatst: 7 januari 2020 1 hour ago, Avantus said: Idd, en blijft de meest onderschatte. Ge komt die ook amper tegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 8 januari 2020 Delen Geplaatst: 8 januari 2020 7 uren geleden, ir_fuel zei: Ge komt die ook amper tegen. Nu wel heel toevallig gisteren eentje gekruist Maar inderdaad, eentje om de maand ofzo, in het dagelijkse verkeer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.783 Geplaatst: 8 januari 2020 Delen Geplaatst: 8 januari 2020 Buiten camionetjes, zie je toch algemeen maar weinig Peugeots in Belgie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
utah 552 Geplaatst: 8 januari 2020 Delen Geplaatst: 8 januari 2020 208,2008,3008,5008,508. Dagelijks zie ik er regelmatig. Dan spreek ik nog niet over de series Partners en consoorten. Ik weet dus niet waar jij momenteel woont, maar in Vlaanderen zie je veel Peugeots. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.