Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Tot zover ze in 2020 de regels niet weer veranderen.
Indien ze dit doen zal dit waarschijnlijk pas van kracht zijn bij nieuwe aankoop, en niet met terugwerkende kracht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites



Daar heb je zeker een punt.. anderzijds gaat de BIV van een P100D ook 10.000 euro+ kosten binnen 10-20 jaar default_wink.png

Dan zal dat voor dit spel ook zo zijn, of duurder eens er genoeg aanbod is met 0g CO2 en een hybrid nog altijd meer uitstoot geeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien ze dit doen zal dit waarschijnlijk pas van kracht zijn bij nieuwe aankoop, en niet met terugwerkende kracht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk


Klopt, maar het spel is nog niet te kopen.

Nu, ik zie ze niet de regels voor 2019 weeral aanpassen, behalve de normale coëfficiënt voor VAA aanpassen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
4 uren geleden, gTa zei:

Miljaar, als ge die 1st gen X5 daar naast ziet ... wat een knappe auto was dat toch. :inlove: 

Legt meteen ook het pijnpunt van de nieuwe bloot; die GIGA nieren en overal die kleine 'designdetails' die m.i. overbodig zijn.

Verder is het wel een zeer knappe auto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, RRD zei:

4.8is

Yes please :inlove: 

Alleen, dat stuur hé 😕

En ook om de unieke zetelbekleding nappaleder+alcantara te hebben (zoals in de M5 ook leverbaar was, on some point) zou ik eigenlijk de 4.6is willen. :oops:  Facelift-neuzeke is wel knapper, akkoord, maar ... de 4.6is is naar mijn gevoel nog een tik specialer. :oops: 

 

Edit: dit dus (al geeft de foto het onvoldoende goed weer)

Interior_Front.sized.jpg

Interior_Rear.sized.jpg

Het zwarte leder is nappaleder (soft mmm) en de centrale banen zijn alcantara-met-gaatjes waarachter een zilverkleurige stof zit. Zeer speciaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miljaar, als ge die 1st gen X5 daar naast ziet ... wat een knappe auto was dat toch. :inlove: 

Vind die sinds de 2de generatie uitkwam wat raar van proporties vanuit bepaalde hoeken, maar is op zich gezien idd knapper dan de nieuwe. Meer no-nonsense.

Bij die nieuwe zijn de nieren echt te lelijk; oversized en in elkaar gesmolten, alsook die achterlichten met dat mottige grijze stuk erin! Jammer dat ze dit ook weer naar elk nieuw model doortrekken..
Link naar reactie
Delen op andere sites

snap niet wat iedereen tegen die nieren heeft. storen mij zeker niet met zo'n grote voorkant. komt mij zelfs "sjiek" over.

enkel de achterkant is wat te slap,  tegenover zijn voorgangers.  (waar de vorige echt breed stond, toont deze eerder hoog en smal.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, gTa zei:

Miljaar, als ge die 1st gen X5 daar naast ziet ... wat een knappe auto was dat toch. :inlove: 

+1
Oogt uiterlijk eigelijk niet heel gedateerd als je de nieuwe ernaast ziet staan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid