gTa 24.176 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 3 uren geleden, Tommie zei: Fiscaalvriendelijk na 2020 ook. Da's het enige belangrijke. Wel niet in elke spec, 49gr basisuitstoot kan overschreden worden afhankelijk van de uitrusting. (panodak, trekhaak,...) Zo zot! Nooit gedacht. Toch jammer, eigenlijk. Wat maakt een trekhaak (ingeklapt) nou uit voor de uitstoot? Weegt dat dan zó veel? Idem pano-dak: oké, dat zit hoog en dat zal mogelijks wel enkele tientallen kg betekenen, maar toch. Brede banden, ja, da's logisch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.539 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Trekhaak pakt de aerodynamica onderaan ook weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.330 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 3 hours ago, Tommie said: Nope. Maar daar komt een oplossing voor. 46 minutes ago, gTa said: M Pack minus de wielen? Aftermarket zoals in NL? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.853 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Trekhaak pakt de aerodynamica onderaan ook weg.Voor ons al niet meer interessant dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.176 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Da's ingrijpend. Bumpers, zijschorten, lakwerk, dorpellijsten, stuur, hemelbekleding, interieurlijsten, enz. Gewoon op standaardwielen uitleveren, "naaldhak-co²" op de papieren en de wielen dan als accessoire. En van wat de klant uitspaart geeft hij de helft aan BMW België, want € optiezonderwielen+accessoirewielen >>> € optiemetwielen ;D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Dus weer nephybride [emoji51] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Framfy 432 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 't Heeft een verbrandingsmotor én een elektrische motor. Een échte hybride, dus. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 ... onterecht fiscaal voordeel want je zal nooit sub 50gr geraken, of je zou ermee moeten gaan rijden alsof het een i3 van de eerste generatie is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D Squaloid 206 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 7 minutes ago, wooter said: ... onterecht fiscaal voordeel want je zal nooit sub 50gr geraken, of je zou ermee moeten gaan rijden alsof het een i3 van de eerste generatie is. En wat is daar mis mee? Wooter, moet dat nu werkelijk altijd en in élk topic? Ge kunt ge er 80 km elektrisch mee rijden en deze auto is daarmee is voor sommigen beter bruikbaar dan voor anderen. Aanvaardt dat nu gewoon en stop met iedereen keer dwaze commentaar te geven. Menig medeforummer zal u dankbaar zijn. 2 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.703 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 5 uren geleden, Tommie zei: Fiscaalvriendelijk na 2020 ook. Da's het enige belangrijke. Wel niet in elke spec, 49gr basisuitstoot kan overschreden worden afhankelijk van de uitrusting. (panodak, trekhaak,...) Ik hoop dat ze niet in 2020 de WLTP waarde gebruiken, want dan zit elke hybride d'office over de 50 gram Geen panoramisch schuifdak is wel jammer.. is dat EURO6D? of D-temp? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.539 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 1 uur geleden, BMWMB zei: Voor ons al niet meer interessant dus. Trekhaak in naplaatsing. Problem solved. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TomT 2.050 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Heeft die dan een sleepvermogen op de COC staan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.853 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 Ik hoop dat ze niet in 2020 de WLTP waarde gebruiken, want dan zit elke hybride d'office over de 50 gram Geen panoramisch schuifdak is wel jammer.. is dat EURO6D? of D-temp?Is die 49gr niet volgens het WLTP? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yvesken 66 Geplaatst: 9 januari 2019 Delen Geplaatst: 9 januari 2019 1 hour ago, BMWMB said: Is die 49gr niet volgens het WLTP? Neen, NEDC 2.0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.718 Geplaatst: 11 januari 2019 Delen Geplaatst: 11 januari 2019 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bud wijzer 188 Geplaatst: 11 januari 2019 Delen Geplaatst: 11 januari 2019 (aangepast) Filmpje kwam ik vanmorgen ook tegen. Dat mag je toch rustig BMW onwaardig noemen. Commentaar van eentje... "ze moeten de kegels verder uit elkaar zetten, omdat de auto zo groot is". LOL, dan moeten ze de Elanden ook wat kleiner gaan kweken binnenkort. Of ook nog, het asfalt is te versleten om nog een goede elandtest te doen Grappig hoe niemand het over zijn lippen krijgt om het resultaat van een BMW ronduit slecht te noemen, terwijl andere merken vaak wel met de grond gelijk gemaakt worden bij die filmpjes. Een paar weken geleden ben ik nog met een redelijk full spec X5 van de vorige generatie met M pakket en de dito dikke banden naar Polen gereden. Ik vond het allerminst een fijne ervaring. Zetels zijn op zich nog wel OK, maar het rijcomfort verder allesbehalve. Bovendien vond ik de adaptive cruise zeer onlogisch ingrijpen op sommige momenten. 11 januari 2019 aangepast door bud wijzer 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.539 Geplaatst: 11 januari 2019 Delen Geplaatst: 11 januari 2019 6 uren geleden, bud wijzer zei: Een paar weken geleden ben ik nog met een redelijk full spec X5 van de vorige generatie met M pakket en de dito dikke banden naar Polen gereden. Ik vond het allerminst een fijne ervaring. Zetels zijn op zich nog wel OK, maar het rijcomfort verder allesbehalve. Ik denk dat @brjefs hier een volledig andere mening over heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.176 Geplaatst: 11 januari 2019 Delen Geplaatst: 11 januari 2019 1 uur terug, Tommie zei: Ik denk dat @brjefs hier een volledig andere mening over heeft. Die man kakt voor zijn gemak in een emmer. Referentiekader! Referentiekader! Referentiekader! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.853 Geplaatst: 11 januari 2019 Delen Geplaatst: 11 januari 2019 Ik vind de nieuwe X5 een knap machien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 11 januari 2019 Delen Geplaatst: 11 januari 2019 Fiscaalvriendelijk na 2020 ook. [emoji6] Da's het enige belangrijke. Wel niet in elke spec, 49gr basisuitstoot kan overschreden worden afhankelijk van de uitrusting. (panodak, trekhaak,...)6 cilinder ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.853 Geplaatst: 11 januari 2019 Delen Geplaatst: 11 januari 2019 Ja, 3.0 6cil benzine. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brjefs 14.458 Geplaatst: 11 januari 2019 Delen Geplaatst: 11 januari 2019 4 uren geleden, Tommie zei: Ik denk dat @brjefs hier een volledig andere mening over heeft. Ik bevestig. De M50d beschikt over een fantastische krachtbron. Ik vond het bovendien, zijn gewicht in acht nemende, een heel agiel sturende auto. Ophanging was wel vrij hard, maar dat mag van mij wel. Ik heb al redelijk wat auto’s gehad en als ik er eentje terug zou mogen kopen dan was het m’n X5. Moest de mijne niet total loss verklaard zijn dan had ik er met plezier nog een paar jaar mee verder gereden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.021 Geplaatst: 21 januari 2019 Delen Geplaatst: 21 januari 2019 Officieel In 2019 wordt de nieuwe BMW X5 uitgebreid met de toevoeging van een plug-in hybride. De nieuwe BMW X5 xDrive45e hybride combineert een 6-in-lijn benzinemotor met de nieuwste generatie BMW eDrive technologie. Dankzij de innovatieve BMW technologie bedraagt de CO2-emissie van de wagen maximaal 49gr/km, hetgeen betekent dat de wagen ook na 2020 wordt beschouwd als een "echte hybride" en minimaal 96% fiscaal aftrekbaar blijft. ➡ 3 liter 6 cilinder benzinemotor met 286pk ➡ Elektromotor met autonomie tot 80km (NEDC correlated) ➡ Gecombineerd vermogen van 394pk en 600Nm ➡ In 2019 en 2020 100% fiscaal aftrekbaar en vanaf 2021 minimaal 96% 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.311 Geplaatst: 21 januari 2019 Delen Geplaatst: 21 januari 2019 Kosta? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.021 Geplaatst: 21 januari 2019 Delen Geplaatst: 21 januari 2019 Kosta?83.500€ btwi 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.