Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

21 uren geleden, gTa zei:

Meningen over dat Sonnenstein metallic?

$_57.jpg

Lijkt mij van : ik wil geen grijs, maar ik wil ook geen kleur...

Velgen bevallen mij wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Phil zei:

Laser lights zijn (esthetisch) een must op een dik geconfigde X5, anders heb je geen ‘wenkbrauwen’ als pinker.

Wist ik niet. Heb je een foto van de twee in vergelijking met elkaar?

Anderzijds, als 't over esthetiek gaat: mijn vervangende optie, de alcantara dakhemel, daar kijk je continu op terwijl je rijdt en het doet (vind ik) enorm veel aan het kwaliteitsgevoel binnenin.

Van die "waauw"-pinkers gelijk bij Audi, die opschuiven in de richting van 't knipperen = :sick: dus ik mag hopen dat die wenbrauwen dat niet doen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, dragonfly zei:

Maar die prijs zeg, daarvoor is er toch leuker speelgoed te koop 😞 

Niet veel alternatieven als je het mij vraagt. Enige waar ik nog op wacht is de GLE Coupe, al zou dat niet leverbaar zijn in 6cil hybride.

16 uren geleden, Mbman zei:

€ 116k?

Ik had een offerte laten maken en kwam net op € 100k zonder korting. Heb hem eens in de config gestoken:

https://configure.bmw.be/nl_BE/configid/j5t0d1d4/G05

Je bent de velgen en de M pack vergeten 😛

3 uren geleden, Ritsuke zei:

En na aftrekbaarheid, VAA, ... ? ;) 

Dit dus

16 minuten geleden, gTa zei:

Wist ik niet. Heb je een foto van de twee in vergelijking met elkaar?

Anderzijds, als 't over esthetiek gaat: mijn vervangende optie, de alcantara dakhemel, daar kijk je continu op terwijl je rijdt en het doet (vind ik) enorm veel aan het kwaliteitsgevoel binnenin.

Van die "waauw"-pinkers gelijk bij Audi, die opschuiven in de richting van 't knipperen = :sick: dus ik mag hopen dat die wenbrauwen dat niet doen. :D

Alcantara dakhemel kan er nog wel van af :D, de lichten doe ik ook enkel voor de looks.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Keuze ga je je niet beklagen. Klinkt absurd maar is het écht niet. Da's zo'n typische "once seen/had..."-optie.

Alcantara dakhemel. :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, D Squaloid zei:

HUD ... begin er niet aan want eens je het gehad hebt, wil je het niet meer missen. Als ik nu in een auto rij zonder, vraag ik me telkens af waarom mijn snelheid niet gewoon in mijn kijkveld staat.

Maar nu ik het heb, wil ik het dus niet meer missen.

zo herkenbaar.

ik moet met een andere wagen steeds beginnen zoeken. met de walvis staat dat mooi in je gezichtsveld en heeft me nog nooit gestoord. zelfs de gps pijlen die erbij komen, of de verkeersbordherkenning zijn heel praktisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Keuze ga je je niet beklagen. Klinkt absurd maar is het écht niet. Da's zo'n typische "once seen/had..."-optie.

idd, al moet ik toegeven of ik niet weet of ik het zelf zou configureren. het prijsverschil tussen een gewone zwarte of alcantara is toch niet weinig. ik heb nu alcantara en er zijn idd mensen die er aan beginnen voelen en complimenten geven. maar de homogeniteit qua kleur heb je ook al bij de effen zwarte. het is stom en verwaand, maar hetgeen mij meer stoort is het afwezig zijn van het leder boven op het dashboard. :lol:

 ik heb het lederpack plus ofzo, dus leder onderaan de middenconsole en zelfs op de deurvakken. en nu steekt de bovenkant precies zo af. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/9/2019 om 10:08, Ritsuke zei:

En na aftrekbaarheid, VAA, ... ? ;) 

True maar blijft een SUV hé. Ik wacht wel even tot er een groter aanbod is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, J3nkins zei:

Knap in dat blauw. Die velgen vind ik persoonlijk ook knapper dan die in @Maverick zijn spec.

Rijden ook beter.

Ik heb een G05 30d op 22" en ik vind 't net te hard.

Maar de 45e heeft standaard luchtvering, dus komt wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, dragonfly zei:

True maar blijft een SUV hé. Ik wacht wel even tot er een groter aanbod is.

Idem, ik wil wachten om een beslissing te nemen tot de GLE coupe er is.

Zal nog even doorbijten zijn met men 5 en een half jaar oude A6 met 210K km.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/9/2019 om 19:03, Rabbit zei:

Really? Vertel? Geinteresseerd in je mening  komende van een GLC43 ;) 

Eerlijk... Zo een dikke diesel past veel beter bij het SUV dan de 43... 

De GLC43 is leuk maar net niet leuk genoeg... (Let wel dat ik verwend ben omdat ik vergelijk met mijn daily karren). In veel gebruik heb je in dergelijke auto meer aan koppel dan aan dat vermogen...  Al dikwijls gedacht dat ik toen de 63 had moeten nemen, daar denk ik dat je het probleem minder mee hebt, maar ja dan ging ik me nog meer geergerd hebben aan verbruik, taks en VAA voor het doel van de auto...

In mijn mindset zit ik echt bij een EV als opvolger voor die GLC... Voor ons doel perfect en de performance zal goed zijn voor ons.

Daarnaast heeft hij ook het het voordeel van zijn omvang imo alsook de manier waarop hij op de baan ligt. En dan denkend dat onze luchtvering heeft op 21 inch.

Op 12/9/2019 om 21:25, dragonfly zei:

Maar die prijs zeg, daarvoor is er toch leuker speelgoed te koop 😞 

Idd... Voor een beetje meer heb je iets veel beter :D

Op 12/9/2019 om 23:01, D Squaloid zei:

HUD ... begin er niet aan want eens je het gehad hebt, wil je het niet meer missen. Als ik nu in een auto rij zonder, vraag ik me telkens af waarom mijn snelheid niet gewoon in mijn kijkveld staat.

Maar nu ik het heb, wil ik het dus niet meer missen.

HUD... Zou ik nooit meer aanvinken.

Heb het op mijn daily gehad op de A7 en dan merk je dat je zoiets niet echt 'gebruikt'... Ook niet na 150k km op de baan. In de M3 niet meer gepakt alsook in de 992 nu en mis dat voor geen meter... Op den duur staat overal alle info...

Op de GLC zit het ook weer omdat het meekwam in een pakket en dat gebruik ik daarin ook weer zelden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maverick zei:

Idem, ik wil wachten om een beslissing te nemen tot de GLE coupe er is.

Zal nog even doorbijten zijn met men 5 en een half jaar oude A6 met 210K km.

Amai zeg, een BMW '5 én een Audi A6. Laten we 't breed hangen, ja?
Wel zot veel gebold met die A6.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap in dat blauw. Die velgen vind ik persoonlijk ook knapper dan die in [mention=99]Maverick[/mention] zijn spec.


[emoji106][emoji106]
En Coffee binnenin.
Perfect, deze M50d als volgende daily binnen een paar jaar. Dacht al een briefje achter te laten om me te laten weten wanneer zijn lease afloopt [emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blauwe schijn van die Laserlights is dat irl even nadrukkelijk als op de renders van de configurator? Dan zou ik daar niet voor opleggen. Zo’n X5 is al patserig genoeg zonder. HUD blijft een topoptie! Verdonkerde ramen achter staat vaak niet op de configs hier. Reden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, erq zei:

Blauwe schijn van die Laserlights is dat irl even nadrukkelijk als op de renders van de configurator? Dan zou ik daar niet voor opleggen. Zo’n X5 is al patserig genoeg zonder. HUD blijft een topoptie! Verdonkerde ramen achter staat vaak niet op de configs hier. Reden?

Verdonkerde ramen heb ik normaal aangevinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/9/2019 om 15:56, gTa zei:

Meningen over dat Sonnenstein metallic?

$_57.jpg

Staat/ stond een 7 serie bij Monserez in deze kleur. Vennoot had dit gekozen maar in real-life toch niet zijn gedacht dus andere besteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, erq said:

Verdonkerde ramen achter staat vaak niet op de configs hier. Reden?

Bij mij is dat omdat ik het gewoon niet mooi vind, het maakt er precies een bestelwagen van.

Ik zal ook niet snel voor zwarte raamomlijsting gaan bv, ik vind dat een wagen dan snel aan klasse inboet.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid