Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Maverick zei:

ik kan die gelijk ook kiezen met de 45e

Nee toch niet. Klik eens die uitrustingsversie aan. Daarna scroll je naar beneden en zie je in de actieve tab de beschikbare motorversie(s). Momenteel enkel M50d (en straks ook M50i). 

image.png.209a320d63306632f20c119a8715b54d.png

Onder de inactieve tab "Motoren van andere Modelvarianten" vind je dan de motoren die je met die uitrustingsversie niet kan kiezen. (Geen keuzevakje.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, gTa zei:

Meningen over dat Sonnenstein metallic?

$_57.jpg

Heb dat gehad op een X3 M40i en vond dat nog wel ok.
Niet 100% mijn ding maar lelijk is het zeker niet :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Thebiemerke zei:

Heb dat gehad op een X3 M40i en vond dat nog wel ok.
Niet 100% mijn ding maar lelijk is het zeker niet :) 

Paar dagen geleden eentje zien staan (X3 M40i) en het trof me ook nog als "mjah, okay, veel beter dan verwacht".

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Nee toch niet. Klik eens die uitrustingsversie aan. Daarna scroll je naar beneden en zie je in de actieve tab de beschikbare motorversie(s). Momenteel enkel M50d (en straks ook M50i). 

image.png.209a320d63306632f20c119a8715b54d.png

Onder de inactieve tab "Motoren van andere Modelvarianten" vind je dan de motoren die je met die uitrustingsversie niet kan kiezen. (Geen keuzevakje.)

 

Inderdaad, me waarschijnlijk niet opgevallen op smartphone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Maverick zei:

Inderdaad, me waarschijnlijk niet opgevallen op smartphone.

't Is nu ook niet 't toonbeeld van gebruiksvriendelijkheid, dat ding.

Maar 't is al héél wat beter dan de vorige (Belgische) versie, dat was een regelrechte ramp. (Nochtans meldden de BMW-mannen hier dat dat gene waar was en dat dat een kwestie van wennen was en dat het allemaal top was, en zo. :D )

Als 't slecht is, moet het gezegd kunnen worden. Maar als 't terug verbetert, moet 't ook gezegd worden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Maverick zei:

Config is af:

https://configure.bmw.be/nl_BE/configid/c6u5f2o5/G05

 

Mis ik nog iets?

Ja: Innovation Pack aanvinken = slechts 580 EUR meerprijs maar daarvoor krijg je Display Key en HUD. (En ook nog Gesture Control maar dat schijnt een silly gimmick te zijn.)

Dikke config. Niet zo'n fan van al dat zwart gedoe, maar wel fan van de buitenkleur en van de interieuconfig (lederkleuren + interieurlijsten).

Zeker dat je 2,2k wil hangen aan laserlichten? Da's in België zo goed als nutteloos, omdat je zo veel straatverlichting hebt dat 't automatisch grootlicht vaak niks doet of flipt (aan-uit vaak, nog veel vaker dat-ie enkel maar op de rechterberm schijnt met grootlicht en alles voor je niks doet). 't Is pas op (eerder rechte) compleet onverlichte autostrades dat dat tegoei tot z'n recht komt (DE, FR). Ik zou ipv dat laserlicht een alcantara dakhemel aanvinken, dat is zo gi-gan-tisch veel edeler dan dat supercheap glanzend nylon stoffeke dat ze daar tegen plakken standaard (da's echt die prijsklasse van auto onwaardig). Ik verzeker het je: dat geeft een enorm gestegen kwaliteitsgevoel, dat alcantara. Veel kans dat je daar bovendien af en toe eens aan gaat wrijven, gewoon omdat dat zo aangenaam aanvoelt. :D  

 

Edit: ge had display key apart aangevinkt. My bad. Nou ja, dan schiet over: 580 EUR voor een full colour HUD. No brainer als je 't mij vraagt. Werkt echt super.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Naish zei:

Vorige week met een nieuwe X5 M50d gereden... wat een kar...

Really? Vertel? Geinteresseerd in je mening  komende van een GLC43 ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Ja: Innovation Pack aanvinken = slechts 580 EUR meerprijs maar daarvoor krijg je Display Key en HUD. (En ook nog Gesture Control maar dat schijnt een silly gimmick te zijn.)

Dikke config. Niet zo'n fan van al dat zwart gedoe, maar wel fan van de buitenkleur en van de interieuconfig (lederkleuren + interieurlijsten).

Zeker dat je 2,2k wil hangen aan laserlichten? Da's in België zo goed als nutteloos, omdat je zo veel straatverlichting hebt dat 't automatisch grootlicht vaak niks doet of flipt (aan-uit vaak, nog veel vaker dat-ie enkel maar op de rechterberm schijnt met grootlicht en alles voor je niks doet). 't Is pas op (eerder rechte) compleet onverlichte autostrades dat dat tegoei tot z'n recht komt (DE, FR). Ik zou ipv dat laserlicht een alcantara dakhemel aanvinken, dat is zo gi-gan-tisch veel edeler dan dat supercheap glanzend nylon stoffeke dat ze daar tegen plakken standaard (da's echt die prijsklasse van auto onwaardig). Ik verzeker het je: dat geeft een enorm gestegen kwaliteitsgevoel, dat alcantara. Veel kans dat je daar bovendien af en toe eens aan gaat wrijven, gewoon omdat dat zo aangenaam aanvoelt. :D  

 

Edit: ge had display key apart aangevinkt. My bad. Nou ja, dan schiet over: 580 EUR voor een full colour HUD. No brainer als je 't mij vraagt. Werkt echt super.

nog nooit met gereden, maar denk dat het mij zou storen die Hud

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Baneet. Integendeel. Het werkt echt super, stoort voor geen meter (zelfs 's nachts niet).

HUD zou ik niet opnieuw nemen. Stoorde mij ook teveel met bril

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Maverick said:

Config is af:

https://configure.bmw.be/nl_BE/configid/c6u5f2o5/G05

 

Mis ik nog iets?

Smaak? 😬

Neen, ieder zijn ding natuurlijk. Ik zie me dan eerder voor zoiets gaan: https://configure.bmw.be/nl_BE/configid/y2w0e9o5/G05

Al zou ik in realiteit toch eerder carbon zwart nemen, ook al neemt quasi iedereen dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HUD ... begin er niet aan want eens je het gehad hebt, wil je het niet meer missen. Als ik nu in een auto rij zonder, vraag ik me telkens af waarom mijn snelheid niet gewoon in mijn kijkveld staat.

Maar nu ik het heb, wil ik het dus niet meer missen.

aangepast door D Squaloid
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel korting wordt er eigenlijk gegeven aan business klanten? Bij Volvo kreeg ik 13% op een XC90, toen nog in de hoop dat die onder (of gelijk aan) de 50 gram zou geraken. Bij Audi dacht ik nog langs te gaan maar de modellen spreken mij minder aan momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid