Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Op 13/9/2019 om 13:13, gTa zei:

Wist ik niet. Heb je een foto van de twee in vergelijking met elkaar?

Anderzijds, als 't over esthetiek gaat: mijn vervangende optie, de alcantara dakhemel, daar kijk je continu op terwijl je rijdt en het doet (vind ik) enorm veel aan het kwaliteitsgevoel binnenin.

Van die "waauw"-pinkers gelijk bij Audi, die opschuiven in de richting van 't knipperen = :sick: dus ik mag hopen dat die wenbrauwen dat niet doen. :D

blijkbaar heb je dan ook mooiere "corona's" ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Maxime S zei:

blijkbaar heb je dan ook mooiere "corona's" ? 

 

Ja toch? Het verschil staat op de afbeeldingen hierboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zal ook niet snel voor zwarte raamomlijsting gaan bv, ik vind dat een wagen dan snel aan klasse inboet.

Idem. Zeker op een auto in donkere kleur, die er verder vrij standaard uitziet. Met chroom raamlijsten ziet dat er net iets stijlvoller en minder snel gedateerd uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Spoilt666 zei:

DRL met standaard LED lampen:

bmw-x5-main-1554199808.jpg.05e758ac8d4bae88e3927a7f885eb5e6.jpg

DRL met de Lasers:

2019-bmw-x5-7-1600x1067.thumb.jpg.7aedf8c6078b2ba385ddf8f0952a1d7d.jpg

Kostelijke DRL's, aan 2.000 EUR, datte. :shock: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

Kostelijke DRL's, aan 2.000 EUR, datte. :shock: 

En vooral belachelijk dat ze op zo'n auto geen deftige DRL's geven. En die "corona's" zijn nu toch echt iets typisch BMW! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als puntje bij paaltje komt en ik zou moeten bestellen zie ik het mij niet direct nemen. Dan eerder de alcantara dakhemel zoals anderen hier reeds gezegd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/15/2019 at 9:43 PM, yvesken said:

Bij mij is dat omdat ik het gewoon niet mooi vind, het maakt er precies een bestelwagen van.

Ik zal ook niet snel voor zwarte raamomlijsting gaan bv, ik vind dat een wagen dan snel aan klasse inboet.

Version marouf

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tommie said:

Is reeds vlot bestelbaar!

Bestelbaar? Wat bedoel je met bestelbaar? Want ik zie die niet in de prijslijst noch in de showroom staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg ook niks over prijslijsten of showroom, ik zeg gewoon dat hij al een paar weken bestelbaar is.

Dus kan je perfect een dealer voor binnenstappen, prijs krijgen en bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Tommie said:

Ik zeg ook niks over prijslijsten of showroom, ik zeg gewoon dat hij al een paar weken bestelbaar is.

Dus kan je perfect een dealer voor binnenstappen, prijs krijgen en bestellen.

Ha. En wanneer wordt het ding echt geboren? 

Ga tegen eind van dit jaar verhuizen en gezien ik echt tevreden ben over de X5 die ik op dit ogenblik rij, dacht ik naar een M50i uit te kijken. Ik koop echter geen autos waar ik nooit mee reed. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Topper. Merci 😊 

Kan je op de X5 eigenlijk ook luchtvering hebben? 

Paar dingen die ik echt op een wagen wil tegenwoordig zijn masserende en geventileerde zetels (zaligheid als je veel lange afstanden doet) en luchtvering (maakt een wereld verschil als je iets trekt). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/17/2019 at 4:00 PM, The Swede said:

gezien ik echt tevreden ben over de X5 die ik op dit ogenblik rij

Wat maakt je zo tevreden? Een sedan is niet (meer of direct) nodig of liever een SUV voor het trekken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren meegereden in zo'n schip. Mooi interieur met die grote schermen en dat rijdt ook zacht toen we ff hotsebotse moesten doen.

Sportief kan je dit wel niet noemen maar elk z'n ding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eergisteren naar eentje gaan kijken ter opvolging van de X5 van mijn ouders.

Mooie auto, vind het zowaar de knapste BMW van het moment. (De 1R ook voor het eerst goed bekeken en man wat is dat een gatlelijke auto 🤢)

Er stond daar eentje met een cognac lederen interieur en vond dat eigenlijk best wel knap. Helaas door kwaliteitsproblemen niet meer te krijgen blijkbaar?
Het kleurenaanbod tout court, zowel binnen als buiten is ronduit klein en weinig vernieuwend.

Motorversie zou sowieso de hybride worden. Absoluut geen fan van, maar fiscaal gezien wordt je er quasi toe gedwongen... 

Verder was ik verbaasd over de vrij complete standaard uitrusting van zo'n hybride X5! 

Ik vroeg wel of het stuurgevoel van de nieuwe X5en verbeterd is ten op zichte van de vorige. Daar kon men me niet op antwoorden. Die van mijn ouders heeft de standaard stuurbekrachtiging, dus geen active steering toestanden. En ik vind dat stuurgevoel echt ridicuul voor zo'n auto. Veel te licht, op geen enkel moment weet je waar je voorwielen staan. Echt BMW onwaardig. Is dat bij de nieuwe beter standaard? @Tommie en co? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid