Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Davidk zei:

Ah, alle X5'en die vanaf nu van de band rollen dan, want er zijn er al wel geleverd met Cognac/Tartufo? ☹️

Nee, vanaf productie 08/2019.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Davidk zei:

straffe beslissing wel, alle andere motorisaties kan je nog wel speccen met deze kleuren? 

Ik had exact hetzelfde in bestelling staan @B3noît.. 😂

 

Gewijzigd naar coffee, dat wit is sowieso men ding niet. 

Effe recapituleren 😀

JIj komt ven een 530e, gaat naar een M3, en gaat nu een X5 40e kopen? 🤔

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rabbit zei:

Effe recapituleren 😀

JIj komt ven een 530e, gaat naar een M3, en gaat nu een X5 40e kopen? 🤔

45e. En hij heeft die al gekocht. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, B3noît zei:

Hadden een bestelling lopen voor carbon zwart met merino tartufo leder, dewelke heerlijk zou geweest zijn. 

Heeft BMW nu beslist dat ze die niet leverbaar gaan stellen voor hybrides.

Rest dus in merino enkel nog zwart, coffee en elfenbeinweiss...

We neigen naar laatste keuze. 'k vind het heerlijk maar vrees dat het echt teer zal worden om te onderhouden...

Ik heb dat in de G31 waarmee ik rijd en mits wat zorg valt het onderhoud goed mee. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Davidk zei:

straffe beslissing wel, alle andere motorisaties kan je nog wel speccen met deze kleuren? 

Ik had exact hetzelfde in bestelling staan @B3noît.. 😂

 

Gewijzigd naar coffee, dat wit is sowieso men ding niet. 

haha geniaal, ik had al vernomen dat 'iemand' een soortgelijke bestelling had gedaan, maar nu weet ik dus ook wie.

Proficiat in ieder geval!

Vanmiddag is m'n pa dus gaan veranderen en blijkbaar wel schone commerciële geste nog, waarbij nog aanpassing naar pianolak en 4 wiel sturing werd toegevoegd. Miljaar dat wordt een dikke optie kar 😛 Normaal ergens rond week 48 verwachtende, verkoper raadt aan om eventueel nog te wachten tot 2020 om in te schrijven, maar zie niet echt de meerwaarde er van in (tenzij dat het dan een MY20 is ipv MY19). Ben liever zeker met al die aanpassingen in aftrekbaarheid,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, B3noît zei:

haha geniaal, ik had al vernomen dat 'iemand' een soortgelijke bestelling had gedaan, maar nu weet ik dus ook wie.

Proficiat in ieder geval!

Vanmiddag is m'n pa dus gaan veranderen en blijkbaar wel schone commerciële geste nog, waarbij nog aanpassing naar pianolak en 4 wiel sturing werd toegevoegd. Miljaar dat wordt een dikke optie kar 😛 Normaal ergens rond week 48 verwachtende, verkoper raadt aan om eventueel nog te wachten tot 2020 om in te schrijven, maar zie niet echt de meerwaarde er van in (tenzij dat het dan een MY20 is ipv MY19). Ben liever zeker met al die aanpassingen in aftrekbaarheid,...

MY20 begint al in 08/2019 in feite. Die inschrijving moet je enkel doen als je niet op basis van een restwaardeproduct met hoge afkoopwaarde werkt (lees: renting via BMW FS). Dan is 't wel een groot verschil bij herverkoop na 4 of 5 jaar.

Inschrijving staat verder los van fiscale regels...

@Davidk Er is inderdaad net mailing geweest over een extra geste van BMW voor zij die van kleur moeten veranderen. ;) We bekijken dat 5 juni!!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het nu finaal geworden of heb ik het gemist? [emoji4] 

X5 45e

Carbon zwart

Elfenbeinweiss Merino met leder dashboard

Piano lak trim

21" 745M Y spoke

 

M sport pack met shadowline

Comfortzetels met zetelventilatie en massage

Harman/Kardon met DAB

Comfort toegang

Softclose

Panoramisch schuifdak skylounge

Laserlights en high beam assist

Head up display

Elektrische aanhangwagenkoppeling

4 wiel sturing

Adaptieve pneumatische ophanging

Driving assistance package pro

Parking pack assistance plus

Zonnewerend glas en travel comfort pack

...

 

Eigenlijk bijna identiek aan onderstaandec6d1d3e44fab75c5cffcbeded567f18a.jpg

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schoon kist. mis alleen de trekhaak.
Thx, staat er nochtans tussen ze... Is ook het opzet anders kwam er nooit verandering ze ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just . Had erover gelezen. In mijn simpele wereld is een elektrische aanhangwagenkoppeling gewoon een trekhaak 😂

(en als het iemand van mijn geboortestreek is, is het ‘nen attache’)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wanneer gaan ze hun configurator nu eens deftig instellen zodat je een 45e met M-packet kan samenstellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speciale massage...
Ook daar zullen ze liefhebbers voor vinden [emoji28]

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
13 minuten geleden, Maverick zei:

iemand die me het verschil kan doorgeven van de 2 verschillende packs? Ik kan op de configurator niet direct iets terugvinden.

 

 

x5mpack.png.7c2d6b82f34e664a45a10045aa723fc4.pngx5mpack2.png.dc1fdcbb532240e7234b1bc18cb47faf.png

De M Automobile optie kan enkel icm de M50d motor en het M sportpakket met de andere motoren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Spoilt666 zei:

De M Automobile optie kan enkel icm de M50d motor en het M sportpakket met de andere motoren

ik kan die gelijk ook kiezen met de 45e

En dan nog, wat zijn de extra's? Ik heb het gevoel dat ik zo goed als alle gelijkaardige opties nog kan aanvinken in vergelijk met de gewone m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid