Ga naar inhoud

BMW F90 M5


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Velgaanbod is bedroevend. Een maat kleiner (standaardvelg) en dan dit, of dezelfde maar dan helemaal zwart. :noparty:   Blijkbaar schat BMW in dat ze de M5 enkel maar zullen verkopen aan premier league voetballers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, PJH said:

Zo ziet die er wel dik uit :o (op de velgen na, ik ben geen premier league negervoetballer)

Ze moeten een doelgroep targetten die deze wagen vlotjes kan betalen he... ;)

HEOJs.gif

 

aangepast door Davidk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet eerlijk zijn dat ik niet onmiddellijk val voor deze M5... ik dacht eraan om de M4 te vervangen door deze maar weet het niet. Zaterdag eens kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze M5 vraagt een subtiele verlaging en dikke 20" aftermarket velgen, concaaf, 9" vooraan en 10,5" achteraan.

 

Deze bijvoorbeeld, doen mij wat denken aan de wielen van de M4 CS, en passen imo mooi bij de M5. Vorsteiner VFF 105

 

85f19ec2c2a23ea1f78a835786bbefe7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oogt vooral dik door de offset en de ultravette R888 erop, maar de velgen vind ik lelijk.

'k Zou precies niet weten wat te leggen op een F90 M5. Zeker nu die ook een steek heeft van 5x112 zijn er een pak bijkomende mogelijkheden (tenzij het naafgat nog anders is dan bij Audi en Benz?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de m5 verleden zaterdag in het echt gezien. Hij is knap. Zou wel de opvolger van de m4 kunnen zijn.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je nog gezien [mention=201]wabe[/mention]?

X3,X2,6GT,I8 cabrio en een aantal speciale series. Was de moeite. Heb er zelfs nieuwe klanten aan over gehouden


Sent from my iPad using Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Vicious:

Wat bedoel je met inverted stitching?

Donkere stikking in het lichtgekleurd leder, lichte stikking in het donkergekleurd leder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, gTa said:

Donkere stikking in het lichtgekleurd leder, lichte stikking in het donkergekleurd leder.

Waarom noem je dat dan niet gewoon contrast stitching?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid