Ga naar inhoud

BMW F90 M5


Speedhunter

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei gTa:

Als je er eentje wil die even snel is als een M5 of E 63 S dan zit je (met opties) wel door de 200k, maar bon. :D 

E hybrid, gepasseerd bij Heinz: 512pk-770nm 

En dat is 4x4..... kan wel eens stevig uit de hoek komen die Panamera van 140.000

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei wabe:

tu m'as vu.... maar niet door de verkoper dan.... ;-)

Nee zeker niet,  zo een opvallende gele broek met bijhorende flashy hemd en mocassins  is heel mainstream in zijn verkoopgebied en zodoende gaat hij op in de massa :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Jokke_vlo said:

E hybrid, gepasseerd bij Heinz: 512pk-770nm 

En dat is 4x4..... kan wel eens stevig uit de hoek komen die Panamera van 140.000

twijfel ik niet aan... maar zou er eens moeten mee rijden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola Paula, we rijden puur op power eh, ni gelijk verleden keer dat als het te warm onder uw gat wordt, ge mij bekanst tegen nen bus van de Lijn laat plakken!  Moordenaar!  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil hier niet stoken maar de Launch control op zo'n eco-Panamera met de basismotor (zoeentje van Jokke) is tamelijk indrukwekkend :) je hebt een Tesla-like gevoel van onmiddellijke power en tegelijkertijd nog eens de sound. En tegen het moment dat de 100kW elektriciteit iets of wat afneemt, is er al turbo wakker op die 2.9 ... Ik zou er eerlijk gezegd geen sprintje tegen durven trekken met een 911 tenzij met een Turbo (S) - alles sub 100kmh weliswaar.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jokke_vlo:

E hybrid, gepasseerd bij Heinz: 512pk-770nm 

En dat is 4x4..... kan wel eens stevig uit de hoek komen die Panamera van 140.000

Spaß beiseite ... zou je dat durven doen, 'm chippen?

Dat die e-hybrid behoorlijk snedig uit de hoek komt (tot een zekere snelheid) is evident. Die cijfers (systeemvermogen en -koppel) zijn er niet enkel op papier hé.

Maar die érg krachtige modellen (genre 500 paarden en méér) komen ook maar echt tot hun recht aan hogere snelheden, imo. Pakweg 100+. Dan gaat een M5 of een E 63 S toch met rasse schreden van de 2.9e wegtrekken, lijkt me. Maar niet onder de 100, neen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Alexanderr:

Ik wil hier niet stoken maar de Launch control op zo'n eco-Panamera met de basismotor (zoeentje van Jokke) is tamelijk indrukwekkend :) je hebt een Tesla-like gevoel van onmiddellijke power en tegelijkertijd nog eens de sound. En tegen het moment dat de 100kW elektriciteit iets of wat afneemt, is er al turbo wakker op die 2.9 ... Ik zou er eerlijk gezegd geen sprintje tegen durven trekken met een 911 tenzij met een Turbo (S) - alles sub 100kmh weliswaar.

Heb je al met de turbo e-hybrid gereden? Dat moet dan toch helemaal bonkers zijn. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei gTa:

Heb je al met de turbo e-hybrid gereden? Dat moet dan toch helemaal bonkers zijn. :inlove: 

Nee nog niet. Ik overweeg om er Zoute GP GT Tour mee mee te rijden maar ik ken die auto nog niet en dan vind ik het zonde ... Plus, vorig jaar bijna in 't stro geëindigd op de standing quarter mile met m'n 991 RS, die Pana is sneller maar staat op PCCB en als die koud hebben denk ik dat ik het in m'n broek ga doen als ik dat stro zie dichterbij komen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Alexanderr:

Nee nog niet. Ik overweeg om er Zoute GP GT Tour mee mee te rijden maar ik ken die auto nog niet en dan vind ik het zonde ... Plus, vorig jaar bijna in 't stro geëindigd op de standing quarter mile met m'n 991 RS, die Pana is sneller maar staat op PCCB en als die koud hebben denk ik dat ik het in m'n broek ga doen als ik dat stro zie dichterbij komen :P 

Ge kunt ne "piloot" inhuren :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei gTa:

Heb je al met de turbo e-hybrid gereden? Dat moet dan toch helemaal bonkers zijn. :inlove: 

Krikke zijn definitie van auto rijden :0-100 ..................................de rest is bijzaak. :D

 

Of course gaan die E AMG en M5 bakken wegtrekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Alexanderr:

Nee nog niet. Ik overweeg om er Zoute GP GT Tour mee mee te rijden maar ik ken die auto nog niet en dan vind ik het zonde ... Plus, vorig jaar bijna in 't stro geëindigd op de standing quarter mile met m'n 991 RS, die Pana is sneller maar staat op PCCB en als die koud hebben denk ik dat ik het in m'n broek ga doen als ik dat stro zie dichterbij komen :P 

@Alexanderr Check pm

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei STA911:

Datum en tijd. Ik kom met pintjes.

Zie nekeer Jokke, we gaan al publiek hebben...  Ik zou Rock Werchter prijzen durven vragen, wa denkte?  :)

Ik stuur het voorontwerp van de tickets straks wel effe door.  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, -krikke- said:

Zie nekeer Jokke, we gaan al publiek hebben...  Ik zou Rock Werchter prijzen durven vragen, wa denkte?  :)

Ik stuur het voorontwerp van de tickets straks wel effe door.  :P

Ik kijk uit mijne hof. :)

Bij manier van spreken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Alexanderr:

Nee nog niet. Ik overweeg om er Zoute GP GT Tour mee mee te rijden maar ik ken die auto nog niet en dan vind ik het zonde ... Plus, vorig jaar bijna in 't stro geëindigd op de standing quarter mile met m'n 991 RS, die Pana is sneller maar staat op PCCB en als die koud hebben denk ik dat ik het in m'n broek ga doen als ik dat stro zie dichterbij komen :P 

Vertel verhaal van stro.

Bittte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
10 uur geleden zei Phil:

Singapore is een zeer knappe kleur, maar imo eigenlijk niet combineerbaar met iets anders dan zwart vanbinnen.

Klopt.

De onze zal Singapur met zwart zijn. Ik weigerde zwart langs buiten, Patrick weigerde Donington. Dus 't is dit geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Phil said:

Singapore is een zeer knappe kleur, maar imo eigenlijk niet combineerbaar met iets anders dan zwart vanbinnen.

Ik zou dat nog durven combineren met een heel bleek interieur, maar het moet wel wat warmte uitstralen (geen Opal White dus).

Ooit eens een M6 GC in Singapore icm Champange Full Merino tegengekomen op het internet en ik vond dat op het eerste zicht best een toffe combo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid