Ga naar inhoud

BMW F90 M5


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Tof hé, heb zo 'es een Rolls geconfigureerd met donkere zetels in een licht interieur en plots was het forum te klein voor alle afkeurende commentaar. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei brjefs:

amai meneer voelt zich te goed ofwa, boer

Ik houd gewoon niet van de designrichting die ze uitslaan met hun modellen. Waar ik b.v. de F10 / F30 schitterend vond, heb ik nu minder het gevoel met de recentste generatie BMW's. De huidige 7 vind ik dan weer wel geslaagd ...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/20/2017 at 10:45 PM, BMWMB said:

Naar mijn goesting, 140k euro.

Ik denk dat ik dan toch een Alpina B5 touring zou kopen. Kost naar mijn goesting ook 140k euro. I

Denk jij dan nooit ''wtf is dit''? Dat is toch absurd veel.

Ook al kun je het betalen, wil je dat dan wel? Ik val weer in herhaling, want ik zit met veel oude prijzen in mijn hoofd en vergelijk daar steeds mee maar  auto's (en zeker deze luxe bakken) zijn veel en veel te duur geworden. 140k voor een M5, dan moet en begin je al kijken naar een echte sportwagen of gewoon een Bentley FS. Een 488 kun je voor 210k kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, Timo said:

Denk jij dan nooit ''wtf is dit''? Dat is toch absurd veel.

Ook al kun je het betalen, wil je dat dan wel? Ik val weer in herhaling, want ik zit met veel oude prijzen in mijn hoofd en vergelijk daar steeds mee maar  auto's (en zeker deze luxe bakken) zijn veel en veel te duur geworden. 140k voor een M5, dan moet en begin je al kijken naar een echte sportwagen of gewoon een Bentley FS. Een 488 kun je voor 210k kopen. 

Voor mij is het verschil tussen 140k en 210k toch nog redelijk groot hoor. Niet evident als je 140k wil geven te kijken naar het dubbel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd als ik sommige hoor praten over 'verschillekes' van 40k dan stel ik mij ook vragen...  Nu ja ik ben dan ook maar ne simpele met een bescheiden budget die elke euro twee keer gaat omdraaien voor ik em uitgeef.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, wabe said:

Voor mij is het verschil tussen 140k en 210k toch nog redelijk groot hoor. Niet evident als je 140k wil geven te kijken naar het dubbel..

Absoluut.

Het verschil tussen een M4 en M5 vind ik ook groot. M4 is erg goedkoop, M5 wat te duur geprijsd voor wat je krijgt, vind ik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk jij dan nooit ''wtf is dit''? Dat is toch absurd veel.
Ook al kun je het betalen, wil je dat dan wel? Ik val weer in herhaling, want ik zit met veel oude prijzen in mijn hoofd en vergelijk daar steeds mee maar  auto's (en zeker deze luxe bakken) zijn veel en veel te duur geworden. 140k voor een M5, dan moet en begin je al kijken naar een echte sportwagen of gewoon een Bentley FS. Een 488 kun je voor 210k kopen. 

Een echte sportwagen is toch een ander "gebruik" nee ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei -krikke-:
Idd als ik sommige hoor praten over 'verschillekes' van 40k dan stel ik mij ook vragen...  Nu ja ik ben dan ook maar ne simpele met een bescheiden budget die elke euro twee keer gaat omdraaien voor ik em uitgeef.


Man man man gij zijt ook ne numero ze....... dat rijdt met een C AMG S en is zot van dure horloges :)

Als ik uw post lees dan zou ik u in een mooie Skoda of Volvo plaatsen

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jokke_vlo said:

Een echte sportwagen is toch een ander "gebruik" nee ?

Ja natuurlijk maar ik vind een M5 van 140k veel te dicht in de buurt zitten van die auto's. Je hebt al sportwagens voor 140k. 

Een M5 moet je hebben voor 100k en klaar. Nu kopen mensen al een 530d van 90k. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, ICM said:

Absoluut.

Het verschil tussen een M4 en M5 vind ik ook groot. M4 is erg goedkoop, M5 wat te duur geprijsd voor wat je krijgt, vind ik.

Ik geef je gelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Timo said:

Ja natuurlijk maar ik vind een M5 van 140k veel te dicht in de buurt zitten van die auto's. Je hebt al sportwagens voor 140k. 

Een M5 moet je hebben voor 100k en klaar. Nu kopen mensen al een 530d van 90k. 

en als iemand 140k geeft aan een panamera? is deze dat wel waard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei wabe:

en als iemand 140k geeft aan een panamera? is deze dat wel waard?

Als je er eentje wil die even snel is als een M5 of E 63 S dan zit je (met opties) wel door de 200k, maar bon. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, gTa said:

Als je er eentje wil die even snel is als een M5 of E 63 S dan zit je (met opties) wel door de 200k, maar bon. :D 

te verwaarlozen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, wabe said:

en als iemand 140k geeft aan een panamera? is deze dat wel waard?

Dat begint al rond de 90-100k dan zou ik ja durven zeggen, al blijft het erg erg erg veel.

De laatste jaren hebben enkele merken de prijs flink verhoogd (''ja maar bepaalde zaken zijn standaard geworden'') met 10-20-30k en dat wordt gewoon geaccepteerd. Dat het is het zotte dat ik probeer aan te kaarten. En mensen kunnen/blijven het betalen. Ik verbaasde mij vorige week nog over de basisprijs van een BMW X3. 

Straks kost een instap Porsche 992 al 120k euro en niemand die dat erg gaat vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei wabe:

en als iemand 140k geeft aan een panamera? is deze dat wel waard?

Nee da is da ni waard.  Maar Panamera's worden gekocht door een m'as tu vu clienteel eh...  vraag maar aan Jokke.  :P  :D 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, -krikke- said:

Nee da is da ni waard.  Maar Panamera's worden gekocht door een m'as tu vu clienteel eh...  vraag maar aan Jokke.  :P  :D 

tu m'as vu.... maar niet door de verkoper dan.... ;-)

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid