Ga naar inhoud

Fiscale afstraffing hybrides bijna een feit

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
7 minuten geleden, William Blake zei:

Wij kunnen geen GLC350e (Coupé en SUV) meer verkopen.

Productie is op, tot 2de semester 2019 :lolz:

Er nog zoveel verkocht eind dit jaar ? Want vanaf 2018 valt ie toch ook uit de boot?

Geplaatst:
4 minuten geleden, Rabbit zei:

Er nog zoveel verkocht eind dit jaar ? Want vanaf 2018 valt ie toch ook uit de boot?

Awel ja, vandaar dus dat er zoveel verkocht zijn he.

Geplaatst:
Productie is op, tot 2de semester 2019 [emoji38]z:

Absurd... Stuur ze maar door naar BMW
Geplaatst:

Redelijk absurd.

Net nog iemand gehad voor 3 stuks op zijn immozaak..  sorry.. niet meer te krijgen :mellow:

Geplaatst:
Op ‎28‎/‎11‎/‎2017 om 07:29, Rabbit zei:

Nu de M3 buiten is, zou ik maar al te graag een Allrounder in huis halen, zoals een Alpina D3 Touring.

Maar als ik die nieuwe regenregel toepas van : 120 - (0.5 * 1 * 145): kom ik uit op slechts 47.5% aftrek :blink: Dat is me percies toch wat te weinig.

Dan maar een hybride ... zucht.

@Rabbit 50% is de ondergrens tenzij uitstoot >200g/km

Geplaatst:
2 uren geleden, Tommie zei:

@Alexanderr

Kunt ge uw zwambed nog annuleren?

Ik heb van mijn leven nog niet zoveel auto's verkocht

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Misschien moet ik mijn panamera is te koop zetten op autoscout :)))

Geplaatst:
7 minuten geleden, Alexanderr zei:

@Rabbit 50% is de ondergrens tenzij uitstoot >200g/km

Ah nice to know Thanks @Alexanderr

Geplaatst:

Autosalon zal dus kalm worden als iedereen nu al gekocht heeft :) 

Geplaatst:

Wat een gedoe, een hoop vliegen op een stront. :lolz:

Geplaatst:

Het wordt beter :lolz:

E350e = sold out

C350e = sold out

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

stom eigenlijk van nu te kopen als je weet dat er volgend jaar een update komt van de c zoals je schreef met zwaardere batterij en betere uitstoot.  al hetgeen ze nu kopen krijgt een herziening bij de nieuwe koper, en zal veel minder in de markt liggen dan

Geplaatst:
stom eigenlijk van nu te kopen als je weet dat er volgend jaar een update komt van de c zoals je schreef met zwaardere batterij en betere uitstoot.  al hetgeen ze nu kopen krijgt een herziening bij de nieuwe koper, en zal veel minder in de markt liggen dan

Zeker waar.. maar met die nieuwe test wltp ( als ik het goed schrijf ) kan het goed zijn dat die nieuwe modellen ook boven de 50 gram gaan en Duitsland gaat volgens mij niet echt rekening houden met de Belgische fiscaliteit

Geplaatst:
9 minuten geleden, Germinal zei:

Zeker waar.. maar met die nieuwe test wltp ( als ik het goed schrijf ) kan het goed zijn dat die nieuwe modellen ook boven de 50 gram gaan en Duitsland gaat volgens mij niet echt rekening houden met de Belgische fiscaliteit

william had dacht ik ergens al geschreven dat hij zelfs nog minder ging hebben (rond de 35 ofzo?) of ik ben serieus verkeerd

Geplaatst:
Op 30-11-2017 om 20:20, William Blake zei:

Zonet bevestiging gehad van C-klasse facelift. Tegen de zomer lancering 300de en 300e PHEV. :P

Op 1-12-2017 om 08:22, William Blake zei:

Men spreekt van 21-25 gram uitstoot voor de diesel.

minder zelfs nog

Geplaatst:

Zal pas eind 2018 zijn volgens de laatste geruchten.

Allebei sub-50 gram.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dan nog,  degene die nu perse eentje willen krijgen hem pas geleverd als de nieuwe al besteld en waarschijnlijk geleverd kan worden. Welke een fl heeft en een aangepaste motor naar herverkoopwaarde. 

Geplaatst:
18 minuten geleden, tuscani zei:

Dan nog,  degene die nu perse eentje willen krijgen hem pas geleverd als de nieuwe al besteld en waarschijnlijk geleverd kan worden. Welke een fl heeft en een aangepaste motor naar herverkoopwaarde. 

Zal nog wat tijd tussen zitten.

GLC pas medio 2019 vrijgave, E en C eind 2018 vrijgave.

De laatste weken hebben heel wat verschuivingen veroorzaakt.

Geplaatst:
Op 14-12-2017 om 10:44, William Blake zei:

Productie is op, tot 2de semester 2019 :lolz:

Op 14-12-2017 om 15:52, William Blake zei:

Het wordt beter :lolz:

E350e = sold out

C350e = sold out

Maar toch nog niet allemaal aan klanten toegewezen, lijkt me?

Ik kan me vergissen maar in zo'n bubble-moment zou ik als dealer alles pakken wat ik kan krijgen, ge geraakt die sowieso nog kwijt (mogelijks tegen nul korting), of zie ik het verkeerd?

Geplaatst:
Zojuist, William Blake zei:

Productie voor België is op.

Jaja, dat las ik.

Maar zijn dat dan allemaal klantbestelde wagens of kunnen jullie als dealer al bestellen zonder klantcontract? Indien dat laatste mogelijk is, dan zou dat het beeld ferm kunnen vertekenen. Ik zou als dealer wel gedurfd hebben om medio november nog (ik zeg maar wat) 30 e-modelletjes te bestellen, die krijg je hoe dan ook nog kwijt.

Geplaatst:
12 minuten geleden, William Blake zei:

Productie voor België is op.

Heb morgen proefrit met m'n 530e voor een kerel die twijfelt met een E350e. Keuze zal simpel zijn. :D

Geplaatst:
3 minuten geleden, Tommie zei:

Heb morgen proefrit met m'n 530e voor een kerel die twijfelt met een E350e. Keuze zal simpel zijn. :D

Er is nog stock :D

Geplaatst:
22 minuten geleden, gTa zei:

Jaja, dat las ik.

Maar zijn dat dan allemaal klantbestelde wagens of kunnen jullie als dealer al bestellen zonder klantcontract? Indien dat laatste mogelijk is, dan zou dat het beeld ferm kunnen vertekenen. Ik zou als dealer wel gedurfd hebben om medio november nog (ik zeg maar wat) 30 e-modelletjes te bestellen, die krijg je hoe dan ook nog kwijt.

Is het bewust, dat je geen antwoord geeft @William Blake? :D 

Geplaatst:
5 minuten geleden, gTa zei:

Is het bewust, dat je geen antwoord geeft @William Blake? :D 

BTO-productie is uitverkocht, dus nieuwe orders worden geweigerd.

Voorbestellingen van dealers of reeds bestaande stock (sowieso al erg dun gezaaid) niet mee gerekend uiteraard.

Maar laat ons zeggen dat 90% van bovenstaande ook al weg is. Wij hebben niks meer in stock/demo of in voorbestelling.

Er zijn weinig dealers die hier op geanticipeerd hebben, bovendien is het ook niet zo simpel als 'ineens 30 bijbestellen', dat moet ook toegekend worden.

Best complex systeem eigenlijk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in