Ga naar inhoud

Comfy blauwe grote break met zespitter diesel: 530d vs. XF S


gTa

Kies, snel!  

65 leden hebben gestemd

  1. 1. Kies, snel!

    • de klassiek donkerblauw/oyster BMW 530d [Luxury Line]
    • de sportief donkerblauw/ivory Jaguar XF S Sportbrake [Aero Pack + Black Pack + R Sports seats]


Aanbevolen berichten

ZIe en lees het topic nu pas. Goede keus, zo´n Jag mag nog niet in de schaduw van een 5-reeks staan. M´n kameraad heeft er 1 en recent een heel stuk mee gereden.

BMW rijdt en stuurt véél beter en is ook een stuk stiller in het interieur. Maar vooral... hoe belabberd is de algemene ´kwaliteitsfeeling´ van dat interieur zeg, droevig gewoon. Ongelofelijk dat dat familie is van Land Rover, want daar hebben ze dat een pak beter voor elkaar. Daarenboven vond ik het Mederidian (hoe schrijf je dat?) sound system een verschrikking om naar te luisteren. H/K is een live concertzaal in vergelijking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mayonaise zei:

Euhm Renske heeft gelijk over die Jag. Die Miseriedes is de max. Eigenlijk zou ik die kopen in jouw geval...

Behoort (behoorde) tot de mogelijkheden, al ging die wel meer dan 'een beetje' voorbij het budget dat we vrijmaakten. Als ik 29k geef voor een CLS, dan is het maar een kleintje naar 30k en daarvoor vind ik 2014 en zelfs 2015 modelletjes 530d/535d met maar 80k km, en zo stopt het nooit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, RRD zei:

En met de 258pk 30d motor kan je sowieso niks mis doen :inlove: 

Ik had er al meermaals mee gereden (vnl. in een '3) en ik stond versteld van hoe stil die in een F11 is. :inlove:  Allez, vooral dan in rechtstreekse vergelijking met de mijne. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de combi kan maken van speelgoed waar je zelf vrolijk van wordt en waar de vrouw ook enthousiast over is, dan heb je sowieso een winnaar, ongeacht of het nu een BMW, jag, Mercedes of zelf Citroën is.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, JanC zei:

Is 't nu die uit de openingspost?

Yep.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mayonaise zei:

Die Miseriedes is de max. Eigenlijk zou ik die kopen in jouw geval...

Ik vind hem ook absurd lekker. Misschien een tik donker, binnenin. En dat zwarte glas is wederom zum Kotzen, maar los daarvan: dikke dikke yum.

Daar ga ik, telkens ik er eentje zie, toch altijd met een verliefde/jaloerse blik naar blijven kijken.

Was gewoon een tik te ver buiten budget. Rek reikt zo ver maar er zijn nog andere plannen ook (met en zonder wielen). Met trekhaak nog naplaatsen kwam ik op 30k uit en dan val je in een gans andere categorie waar ik ook qua BMW '5 (en andere modellen) heel wat leuks kan/kon shoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid