Ga naar inhoud

Mazda NC 1.8 motor


frederic318is

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Ik ben nieuw hier op aanraden van een lid. Als ik me moet voorstellen roep dan gerust even, ik vond er niet direct een ruimte voor ¿

 

To the point

Wegens lagerproblemen zoek ik een nieuw blok voor een Mazda NC 1.8 voor een normale prijs..

Volgende motornummers komen in aanmerking, L813, L823, L828 en L8DE. Deze zijn geplaatst geweest in de Mazda 5, 6 en MX5.

 

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Frederik, jou ken ik van het E30 forum! 
Welkom hier :) 

Vrees dat er hier niet meteen veel volk een dergelijk blok op het schap heeft liggen. 
Er zijn wel een aantal MX-5 rijders hier. O.a. @Niko80 heeft nog een NC gehad en rijdt nu NA, en doet ook veel zelf aan z'n wagens. Hij kent mogelijks wel een adresje.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op facebook naar de groep "mazda mx-5 dutch cars n' parts", daar zit genoeg volk dat u kan helpen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Frederik, jou ken ik van het E30 forum! 
Welkom hier [emoji4] 
Vrees dat er hier niet meteen veel volk een dergelijk blok op het schap heeft liggen. 
Er zijn wel een aantal MX-5 rijders hier. O.a. [mention=273]Niko80[/mention] heeft nog een NC gehad en rijdt nu NA, en doet ook veel zelf aan z'n wagens. Hij kent mogelijks wel een adresje.. 
Wat Luv4dlm zegt op Facebook pagina's kijken. Stond in de week nog een 1.8NC blok op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid