Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden, kefkie zei:

Als de auto uit staat, staan de kleppen open. Dan kan je de zekering van van die klep uittrekken en staan ze permanent open.

Zo is het toch bij mijn X5. 

 

Maar da's niet meer met de meest recente exemplaren. Gaat op geen enkel moment nog open.🤨

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Speedhunter zei:

Hebben jullie nog dezelfde batterijcapaciteit na al die tijd?

Ik behaalde nog steeds 40-45km op een lading 🙂 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Iemand van hier met G20/G21 die al last gehad heeft van plotseling geen bas meer te hebben in de muziek? Heb een H/K systeem. Op het internet vind ik wel wat mensen met hetzelfde probleem. Auto is natuurlijk van oktober uit garantie 🤦‍♂️, maar misschien nog te herstellen onder coulance moest het iets gekends zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Challazer zei:

Iemand van hier met G20/G21 die al last gehad heeft van plotseling geen bas meer te hebben in de muziek? Heb een H/K systeem. Op het internet vind ik wel wat mensen met hetzelfde probleem. Auto is natuurlijk van oktober uit garantie 🤦‍♂️, maar misschien nog te herstellen onder coulance moest het iets gekends zijn. 

Ik heb het één keer voorgehad tot nu toe. Muziek klonk plots heel flauw. De auto afgelegd en terug opgestart en de radio speelde terug normaal. Sedertdien niet meer gehad.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, -Fred- zei:

Ik heb het één keer voorgehad tot nu toe. Muziek klonk plots heel flauw. De auto afgelegd en terug opgestart en de radio speelde terug normaal. Sedertdien niet meer gehad.

Dit. Paar keer voorgehad in een G29.

Kans groot dat 't gewoon een slechte connectie is hoor @Challazer. En coulance sowieso.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Tommie zei:

Dit. Paar keer voorgehad in een G29.

Kans groot dat 't gewoon een slechte connectie is hoor @Challazer. En coulance sowieso.

Net moeten verzetten (zit bij de bandencentrale) en klonk weer beter, dus zal zoiets zijn. 

Zal het al melden aan de garage. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Challazer zei:

Iemand van hier met G20/G21 die al last gehad heeft van plotseling geen bas meer te hebben in de muziek? Heb een H/K systeem. Op het internet vind ik wel wat mensen met hetzelfde probleem. Auto is natuurlijk van oktober uit garantie 🤦‍♂️, maar misschien nog te herstellen onder coulance moest het iets gekends zijn. 

Bij mij viel het soms voor maar was bij herstart opgelost.
Volgens de dealer kwam het doordat bij het openen en starten een bepaalde sequentie doorloopt om alles te activeren.
Als je te snel voertuig opent en start durft het voorvallen dat protocol niet doorlopen is en hij de versterker niet activeert 🙂 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Top, thx allemaal! Het was niet de enige miserie vandaag 🤦‍♂️

Gezien xDrive maar 4 nieuwe besteld, maar komen pas binnen 14 mei, dus de winterset er weer op dan maar. 

image.thumb.jpeg.61e6a1e569b223858a93614586c9b3d1.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Thebiemerke zei:

Bij mij viel het soms voor maar was bij herstart opgelost.
Volgens de dealer kwam het doordat bij het openen en starten een bepaalde sequentie doorloopt om alles te activeren.
Als je te snel voertuig opent en start durft het voorvallen dat protocol niet doorlopen is en hij de versterker niet activeert 🙂 

Even wachten tot het lampje uit is en de bas is voorgegloeid:

image.png.dfecb6351f70d4eab4a32541f45c0b99.png

 

  • Grappig 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Thebiemerke zei:

Bij mij viel het soms voor maar was bij herstart opgelost.
Volgens de dealer kwam het doordat bij het openen en starten een bepaalde sequentie doorloopt om alles te activeren.
Als je te snel voertuig opent en start durft het voorvallen dat protocol niet doorlopen is en hij de versterker niet activeert 🙂 

Allee, dat kunt ge toch niet meer uitleggen zonder blozen :D

"Je start te rap".

Ik vind het al erg dat ik soms 2 minuten moet wachten eer ik m'n bestemming kan ingeven, laat staan dat je nog 30s moet wachten eer je start. Net nu ik geniet van in te stappen en zo goed als onmiddellijk die start-knop in te duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Bompa zei:

Allee, dat kunt ge toch niet meer uitleggen zonder blozen :D

"Je start te rap".

Ik vind het al erg dat ik soms 2 minuten moet wachten eer ik m'n bestemming kan ingeven, laat staan dat je nog 30s moet wachten eer je start. Net nu ik geniet van in te stappen en zo goed als onmiddellijk die start-knop in te duwen.

En direct planché zonder je schuldig te moeten voelen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Bompa zei:

Allee, dat kunt ge toch niet meer uitleggen zonder blozen :D

"Je start te rap".

Ik vind het al erg dat ik soms 2 minuten moet wachten eer ik m'n bestemming kan ingeven, laat staan dat je nog 30s moet wachten eer je start. Net nu ik geniet van in te stappen en zo goed als onmiddellijk die start-knop in te duwen.

Had exact hetzelfde voor met de H/K in mijn F20 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bompa zei:

Allee, dat kunt ge toch niet meer uitleggen zonder blozen :D

"Je start te rap".

Ik vind het al erg dat ik soms 2 minuten moet wachten eer ik m'n bestemming kan ingeven, laat staan dat je nog 30s moet wachten eer je start. Net nu ik geniet van in te stappen en zo goed als onmiddellijk die start-knop in te duwen.

Alles start sneller, behalve het infotainment. Dat is zoals een computer van dr jaren 90.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Polygoon zei:

En direct planché zonder je schuldig te moeten voelen :inlove:

Gelukkig heb ik een goede opvoeding meegekregen (op dat vlak toch), ik kan dat echt niet over m'n hart krijgen, of die auto nu van mij is of niet. 🙂

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Bompa zei:

Gelukkig heb ik een goede opvoeding meegekregen (op dat vlak toch), ik kan dat echt niet over m'n hart krijgen, of die auto nu van mij is of niet. 🙂

Was even vergeten dat jij geen elektrische component had. Dacht aan de 320e (of full EV) langs mijn kant.
Geen opvoeding meer nodig 😛 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Polygoon zei:

Was even vergeten dat jij geen elektrische component had. Dacht aan de 320e (of full EV) langs mijn kant.
Geen opvoeding meer nodig 😛 

Als je met een koude 320e zelfs maar nadenkt om half gas te geven op een enthousiaste manier schiet uw motor ook in gang. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Electric individual instellen als standaard. Al weet ik niet of je dat nog kan instellen op de LCI? Bij die vervangwagen had ik dat ook zo ingesteld, maar toch startte die altijd in hybride. Dan schakelt ie idd snel over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, je kunt dat niet meer als standaard instellen. 

En als de ICE zich koud (pun intended) laat horen, dan is dit niet het geluid waar je vrolijk van wordt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid