Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Maxime S zei:

 !!?? Heu

Gevoelsmatig is het toch zo, geen idee of het echt zo is.

Het zit alleszinds niet in mijn hoofd, want reeds een paar collega's met gewone F30's merkten het ook al op. Geen idee waaraan dat ligt.
We hebben trouwens eens de test gedaan, mijn schoonbroer en ik, hij met zijn F30 318d, ook mineralgrau, en mijn deuren lijken zwaarder te zijn.

Of t effectief zo is, weet ik niet. Ik meen trouwens dat ene Joe Achilles op youtube dit ook al opmerkte.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Rabbit zei:

Gevoelsmatig is het toch zo, geen idee of het echt zo is.

Het zit alleszinds niet in mijn hoofd, want reeds een paar collega's met gewone F30's merkten het ook al op. Geen idee waaraan dat ligt.
We hebben trouwens eens de test gedaan, mijn schoonbroer en ik, hij met zijn F30 318d, ook mineralgrau, en mijn deuren lijken zwaarder te zijn.

Of t effectief zo is, weet ik niet. Ik meen trouwens dat ene Joe Achilles op youtube dit ook al opmerkte.

 

Heb er alleszins geen weet van. Het is mij nooit gezegd en het zou me ten sterkste verwonderen mocht er effectief een verschil op zijn. 
Ik heb met veel F3x BMW en BMW ALPINA's gereden en mij is het alleszins nooit opgevallen 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Maxime S zei:

Heb er alleszins geen weet van. Het is mij nooit gezegd en het zou me ten sterkste verwonderen mocht er effectief een verschil op zijn. 
Ik heb met veel F3x BMW en BMW ALPINA's gereden en mij is het alleszins nooit opgevallen 😉 

Of het komt door de aankleding (ik heb weliswaar de enige met leder op de deuren van al diegene waarmee ik vergeleek) :) Ik wist er alleszins ook niet van. Nu toegegeven, het is geen wagenwijd verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rabbit zei:

Of het komt door de aankleding (ik heb weliswaar de enige met leder op de deuren van al diegene waarmee ik vergeleek) :) Ik wist er alleszins ook niet van. Nu toegegeven, het is geen wagenwijd verschil.

Mogelijks is er gwn extra isolatie geplaatst :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Thebiemerke zei:

Mogelijks is er gwn extra isolatie geplaatst :) 

Hebben ze bij de mijne ook gedaan en mijn deur voelde nadien veel kwalitatiever aan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de F30 is standaard niet veel isolatie aanwezig in de deuren, je kan dat achteraf verbeteren door isolatie bij te plaatsen. https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1010042 Het gekke is wel, toen ik een 318d meehad ter vervanging van m'n 316i , leek die beter geïsoleerd.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog mensen van hier die een invite gekregen hebben voor de voorstelling komende woensdagavond bij Van Osch in Hasselt? Twijfel nog of ik me inschrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de F30 is standaard niet veel isolatie aanwezig in de deuren, je kan dat achteraf verbeteren door isolatie bij te plaatsen. https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1010042 Het gekke is wel, toen ik een 318d meehad ter vervanging van m'n 316i , leek die beter geïsoleerd.  
In de 330e zit er isolatie, zowel aan het koetswerk, als aan de deuren. Die aan de deuren had ik niet in mijn oude E87 120d.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de 330e zit er isolatie, zowel aan het koetswerk, als aan de deuren. Die aan de deuren had ik niet in mijn oude E87 120d.


Afdichting is in feite een betere term, maar Tapatalk laat geen bewerkingen van bovenstaande post meer toe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Beta zei:
Op 12/2/2019 om 16:49, stijn82 zei:
In de F30 is standaard niet veel isolatie aanwezig in de deuren, je kan dat achteraf verbeteren door isolatie bij te plaatsen. https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1010042 Het gekke is wel, toen ik een 318d meehad ter vervanging van m'n 316i , leek die beter geïsoleerd.  

In de 330e zit er isolatie, zowel aan het koetswerk, als aan de deuren. Die aan de deuren had ik niet in mijn oude E87 120d.

Dus dan passen ze andere productietechnieken toe bij een 330e? Van waar heb je die info of heb je 't spel al zelf opengevezen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk niet zozeer op hoe solide deuren well zijn maar vooral welke deuren mensen gewoon zijn. Ik moet er passagiers regelmatig op wijzen dat die deur venzelf wel dichtgaat en dat ze er niet zo mee moeten smijten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Audi S8 zei:

 

2019-bmw-3-series-sedan-dravite-gray-metallic.jpg

 

 

Zo hoort het toch, niet @gTa ?

Leder dat doorloopt onder het dash.

Alleen... die blauwe interieurverfraaiïngstoestanden... vind ik niet zo fraai...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid