Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

330i of 330d met m pakket als must. (uiterlijk niet interessant of zelfs minder mooi, maar ondersteltechnisch een must)

Benzine 4 cilinder of diesel 6 cilinder. Excel gaat waarschijnlijk aangeven dat er weinig verschil tussen zal zitten met mijn gebruik. Dat wordt testritjes maken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, msxx said:

330i of 330d met m pakket als must. (uiterlijk niet interessant of zelfs minder mooi, maar ondersteltechnisch een must)

Ik denk dat je al die zaken ook apart kunt nemen, behalve de M Sportremmen.

Geen interesse in een pracht van een 430d GC? :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Phil zei:

Ik denk dat je al die zaken ook apart kunt nemen, behalve de M Sportremmen.

Geen interesse in een pracht van een 430d GC? :D

Ga proberen nog een tijdje met de huidige te doen en me ondertussen te verlekkeren aan de nieuwe :D 

Maar jullie 430d GC zou vandaag de dag zeker een optie zijn, mocht ik de mijne plooien of zo. Alhoewel, kopen van een BMW verkoper is uiteraard geen koopjes doen en toch geen garantie hebben 😛 

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Playlistje van 48 heel korte fragmentjes met de belangrijkste info over de G20 met in de hoofdrol een M Sport in Dravitgrau/cognac, alu rond de ramen, alu mesheffect inleglijsten en de 19" Individual velgen. Ook geen misse combinatie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

330i of 330d met m pakket als must. (uiterlijk niet interessant of zelfs minder mooi, maar ondersteltechnisch een must)
Benzine 4 cilinder of diesel 6 cilinder. Excel gaat waarschijnlijk aangeven dat er weinig verschil tussen zal zitten met mijn gebruik. Dat wordt testritjes maken [emoji4] 

Zonder enige twijfel de 330d. [emoji7]
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid