Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Tommie zei:

Rijdt bijzonder goed. En - grappig misschien - de best 'dichtslaande' deuren van heel het gamma. Voelen enorm solide aan.

Viel me op het autosalon ook meteen op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/2/2019 om 20:41, Thebiemerke zei:

59F88001-1971-4D26-BCDF-7C23C3B107F2.thumb.jpeg.15ca5d8a1ef47d2129d51cf0c2418ab4.jpeg7184069F-8B3C-44ED-BF29-0FD8F7BF5126.thumb.jpeg.dca063c326b6f8af1a30b468e1a84b3f.jpeg4C80C75B-4FC1-4FAA-8EF0-E0475873ABE1.thumb.jpeg.2065436605a6a5b8aed5c49936452f83.jpeg32D04AD2-50AC-45A1-944F-0EAB42244630.thumb.jpeg.5fe47900dd3721cedc9eddf1e515721a.jpeg44D898A8-6661-45F8-95C6-226189BB8DB2.jpeg.7cb49863196af32555b5fec4cd218f48.jpegCF678836-084F-4419-AB87-29F494C3F405.thumb.jpeg.4586758eba3396bade4517ebd43c9021.jpeg

Als ik dit zie, mis ik toch wat kleur in mijn interieur... Net zoals in m'n E91 vind ik dit overheerlijk eigenlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tommie

13 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Rijdt bijzonder goed. En - grappig misschien - de best 'dichtslaande' deuren van heel het gamma. Voelen enorm solide aan.

kan je aangeven waar, qua rijden, de grote vooruitgang tov generatie F30 zit ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was niet overtuigd, maar op het salon er eens in plaats kunnen nemen. Het was oprecht thuiskomen met kwaliteitssprong van materialen. 

Vroeger zei ik altijd: een 5 is te groot en een 3 te klein, ze zouden een 4 uit moeten brengen. Toen kwamen ze met de 4 als sportieve variant :lol:  Maar dat bedoelde ik dus niet. De nieuwe 3 is perfect van formaat. Kijk er al naar uit zodra hij beschikbaar is als 330d sub 40K :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, B3noît zei:

Als ik dit zie, mis ik toch wat kleur in mijn interieur... Net zoals in m'n E91 vind ik dit overheerlijk eigenlijk!

Idem.

Doet me denken aan mijn E92 :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, yvesken zei:

Echt jammer toch dat je hem zo niet kan hebben als 340i.

wat bedoel je? Zal er toch nog komen?

2 uren geleden, Thebiemerke zei:

Idem.

Doet me denken aan mijn E92 :( 

Blijf weliswaar echt geen fan van de duotone velgen... Wat is me dat zeg...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Tommie zei:

Rijdt bijzonder goed. En - grappig misschien - de best 'dichtslaande' deuren van heel het gamma. Voelen enorm solide aan.

Dat vind ik toch een punt waarop BMW echt punten laat liggen, up to now blijkbaar. Zelfs bij mijn 5 klonk dat niet zo super, als pakweg een A6. En van de Alpina blijft het een goedkope "KLAK". Ik zal er eens op letten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, msxx zei:

Was niet overtuigd, maar op het salon er eens in plaats kunnen nemen. Het was oprecht thuiskomen met kwaliteitssprong van materialen. 

Vroeger zei ik altijd: een 5 is te groot en een 3 te klein, ze zouden een 4 uit moeten brengen. Toen kwamen ze met de 4 als sportieve variant :lol:  Maar dat bedoelde ik dus niet. De nieuwe 3 is perfect van formaat. Kijk er al naar uit zodra hij beschikbaar is als 330d sub 40K :) 

Zou je oprecht weer een 30d durven kopen? Ik ook, maar enkel als ik het fiscale plaatje wat wegdenk ... Als ik het nog doe, is het voor echt een ietsje meer "bonkers" versie zoals mijn D3. Voor pakweg een 30d zou ik iets teveel schrik hebben naar de toekomst toe dat ze me plots een kopje kleiner gaan maken. Nu kan ik em daar wat overzetten omdat het toch wel ietsje specialers is. Ik weet het rare redenering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Rabbit said:

Dat vind ik toch een punt waarop BMW echt punten laat liggen, up to now blijkbaar. Zelfs bij mijn 5 klonk dat niet zo super, als pakweg een A6. En van de Alpina blijft het een goedkope "KLAK". Ik zal er eens op letten.

mijn F30 voelde aan als een goedkoop blik, blij dat ze het nu hebben aangepakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Rabbit zei:

Zou je oprecht weer een 30d durven kopen? Ik ook, maar enkel als ik het fiscale plaatje wat wegdenk ... Als ik het nog doe, is het voor echt een ietsje meer "bonkers" versie zoals mijn D3. Voor pakweg een 30d zou ik iets teveel schrik hebben naar de toekomst toe dat ze me plots een kopje kleiner gaan maken. Nu kan ik em daar wat overzetten omdat het toch wel ietsje specialers is. Ik weet het rare redenering.

Ik hoef geen rekening te houden met restwaarde he. En zolang ze de verkeersbelasting onder de 1200 euro houden is het voor mij ok...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn F30 voelde aan als een goedkoop blik, blij dat ze het nu hebben aangepakt. 
Tiens, mijn F30 MY 2018 voelt op dat vlak niet minder degelijk aan dan mijn E87, wel integendeel...
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Beta said:
3 hours ago, stijn82 said:
mijn F30 voelde aan als een goedkoop blik, blij dat ze het nu hebben aangepakt. 

Tiens, mijn F30 MY 2018 voelt op dat vlak niet minder degelijk aan dan mijn E87, wel integendeel...

De mijne was een 2013 (pre facelift dus), misschien had dat er mee te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne was een 2013 (pre facelift dus), misschien had dat er mee te maken.
Het voordeel van een eindereeks: perfectie.

[emoji2957]
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, maar destijds toen de F30 net uitkwam, waren de reviews even goed lovend, de exemplaren die naar de boekskes en naar 't autosalon gaan zitten meestal goed in de opties en hebben een grondige kwaliteitscontrole gekregen. Maar soit ik gun deze G20 het voordeel van de twijfel ;). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, maar destijds toen de F30 net uitkwam, waren de reviews even goed lovend, de exemplaren die naar de boekskes en naar 't autosalon gaan zitten meestal goed in de opties en hebben een grondige kwaliteitscontrole gekregen. Maar soit ik gun deze G20 het voordeel van de twijfel ;)
Ongetwijfeld is de G20 de betere drivers' car. Zuiver qua rijplezier is de F30 ook niet echt een partij voor de Alfa Giulia, dus dat kon BMW niet laten gebeuren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/2/2019 om 00:48, Beta zei:

Het voordeel van een eindereeks: perfectie.

emoji2957.png

Ik denk toch niet dat ze het aangepakt hebben hoor. Ik heb in mijn leven denk ik minstens 10 F30’s gereden van de eerste tot vrij recente, allemaal voelen ze goedkoper aan qua deuren dan hun concurrenten.

Daarom dat ik mijn Alpina nog even naar boven haal: die heeft zwaardere deuren dan een BMW en nog blijft het vrij cheap klinken als je de boel dichtsmijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid