Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, gTa zei:

Je vergeet nog te vermelden dat die chauffageketel er ook uitziet als een hoogzwanger nijlpaard met een beetje elefantiasis!

:D 

als ik hem start en hij blaast zijn eigen op goede hoogte, komt er wel een geluid vrij dat enorm op de paringsroep van een bronstige hippopotamus  lijkt.

(fier als een gieter dat ik de latijnse naam opgezocht heb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, tuscani zei:

als ik hem start en hij blaast zijn eigen op goede hoogte, komt er wel een geluid vrij dat enorm op de paringsroep van een bronstige hippopotamus  lijkt.

(fier als een gieter dat ik de latijnse naam opgezocht heb)

Ik had dat niet hoeven opzoeken (doe maar eens Google Translate "nijlpaard" NL -> F of NL -> ENG :D ) maar ik zou wél moeten opzoeken hoe de paringsroep van een bronstig nijlpaard klinkt! 😮

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, gTa zei:

Ik had dat niet hoeven opzoeken (doe maar eens Google Translate "nijlpaard" NL -> F of NL -> ENG :D ) maar ik zou wél moeten opzoeken hoe de paringsroep van een bronstig nijlpaard klinkt! 😮

als je stilletjes in mijn garage komt kijken, kan je hem opeens horen. en als je dan op een speciaal plaatsje  aan zijn poep streelt, gaat zijn gat naar beneden en ligt hij helemaal klaar. ('k zal dus met een homofiel nijlpaard zitten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/10/2018 om 09:40, Spoilt666 zei:

Ik was aan het wachten op de G21 om de opvolger voor mijn F31 te kiezen, maar dit zal hem helaas niet worden...

De binnenkant loop ik niet wild van, het onbreken van de hofmeister kink, de deurgrepen van de C-klasse,... het geheel klopt precies niet zo 😕

Dan maar een A5 Sportback bestellen 🤤

Nu 1,5 maand verder ben ik er precies aan gewend aan het nieuwe design en is het toch een mogelijke opvolger voor mijn F31 :ninja:

Ik mag nog een dikke maand wikken en wegen, tegen januari zou ik moeten beslissen. In het geval van de A5 Sportback zou het een 2.0 TFSI van 190pk zijn, in het BMW geval een 330i  (Berline of Touring ook nog niet uit) met M-pack, Laser koplampen, Live Cockpit professional,...

De A5 vind ik persoonlijk iets knapper, maar die 330i gaar zoveel meer rijplezier bieden... Luxeproblemen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Spoilt666 said:

Nu 1,5 maand verder ben ik er precies aan gewend aan het nieuwe design en is het toch een mogelijke opvolger voor mijn F31 :ninja:

Ik mag nog een dikke maand wikken en wegen, tegen januari zou ik moeten beslissen. In het geval van de A5 Sportback zou het een 2.0 TFSI van 190pk zijn, in het BMW geval een 330i  (Berline of Touring ook nog niet uit) met M-pack, Laser koplampen, Live Cockpit professional,...

De A5 vind ik persoonlijk iets knapper, maar die 330i gaar zoveel meer rijplezier bieden... Luxeproblemen

 

In januari bestellen of beslissen? De Touring zal pas in juni bestelbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW-330i-sunset-orange-5.jpg

BMW-330i-sunset-orange-9.jpg

BMW-330i-sunset-orange-7.jpg

 

Mag juist iets dichter tegen moeder aarde. En zo jammer dat dit de enige 19" velg is (non M Sport), auto heeft die maat echt wel minstens nodig om wat sportieve looks te hebben.

En naar 't schijnt komen de G20's standaard met die V-vormige sensor in de voorbumper, als je ACC/DAP+ neemt wordt die afgerond opzij.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Phil zei:

In januari bestellen of beslissen? De Touring zal pas in juni bestelbaar zijn.

Bestellen. Volgens mijn dealer zouden de prijzen van de touring tegen januari geweten zijn. In juli/augustus zou de Belgische lancering dan gebeuren. 

Mijn huidig contract (renting) loopt nog tot juli dus die timing zou perfect zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Spoilt666 zei:

Bestellen. Volgens mijn dealer zouden de prijzen van de touring tegen januari geweten zijn. In juli/augustus zou de Belgische lancering dan gebeuren. 

Mijn huidig contract (renting) loopt nog tot juli dus die timing zou perfect zijn.

Ik vrees dat je dealer mis is. Lancering Touring is 12 oktober 2019. Er gaan geen prijzen beschikbaar zijn in januari.

Het heeft wel even gecirculeerd dat de lancering in de zomer zou gebeuren, maar dat is niet zo.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Tommie zei:

Ik vrees dat je dealer mis is. Lancering Touring is 12 oktober 2019. Er gaan geen prijzen beschikbaar zijn in januari.

Het heeft wel even gecirculeerd dat de lancering in de zomer zou gebeuren, maar dat is niet zo.

Amaai, dat is nog bijna een jaar?! Waarom kunnen ze bij BMW niet beide gelijk lanceren 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Spoilt666 zei:

Amaai, dat is nog bijna een jaar?! Waarom kunnen ze bij BMW niet beide gelijk lanceren 🙄

Dat was bij je F31 ook niet. F30 lancering 02/2012, F31 10/2012.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Phil said:

2019-BMW-3er-G20-Luxury-Line-Glaciersilb

 

Die zijkant van de bumper vind ik echt niet geslaagd. Dat is blijkbaar het nieuwe dingetje bij BMW (aparte vormen, zie BMW M2 enzovoort). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid