Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, Rabbit zei:

Op het salon kreeg ik een reality check 🙈

330d touring M as shown: 79000

330e die er stond zonder M pack was ook rond de 70k

en de 135i was 69000 

😕

Fully loaded met boel onzin :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het salon kreeg ik een reality check [emoji85]
330d touring M as shown: 79000
330e die er stond zonder M pack was ook rond de 70k
en de 135i was 69000 
[emoji53]
Not surprised. Een M135i krijg ik niet samengesteld voor minder dan 59k. De M140i, zelfs met Xdrive, was goedkoper, met dezelfde opties. Zelfs de M240i is een paar duizend euro in prijs gestegen (incl. opties), allicht omdat hij anders goedkoper zou zijn dan de M135i.
Anderzijds, op salons zijn de wagens echt wel dik uitgerust. De laatste keer dat ik een G20 330e configureerde, kwam ik, met dezelfde opties, niet noemenswaardig duurder uit dan de cataloguswaarde van mijn F30.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ietwat config geeft toch snel 62k€ excl korting? Ik heb nu een offerte voorgelegd aan kbc lease van 52k€, vnl dankzij een flinke fleetkorting. Anders zou die ook niet binnen budget vallen... Benieuwd naar de maandlast want restwaarde phev wordt doorgaans vrij laag ingeschat. Hoe dan ook, geld dat ik er prive nooit aan zou geven, maar met de nieuwe regels wel voordelig voor firma en mezelf. 

aangepast door erq
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, erq zei:

Ietwat config geeft toch snel 62k€ excl korting? Ik heb nu een offerte voorgelegd aan kbc lease van 52k€, vnl dankzij een flinke fleetkorting. Anders zou die ook niet binnen budget vallen... Benieuwd naar de maandlast want restwaarde phev wordt doorgaans vrij laag ingeschat. Hoe dan ook, geld dat ik er prive nooit aan zou geven, maar met de nieuwe regels wel voordelig voor firma en mezelf. 

Eigenlijk zot hé..

Ik weet nog goed dat m'n broer een nieuwe 324D kocht in 1984 (denk ik) voor 680000bfr (17000euro)

aangepast door zeramed
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu je 't zegt. Dacht dat het '85 of '86 was idd. Maar durf er niks op verwedden.

Edit: realoem lijkt te bevestigen

image.png.e9727f449599f29040824f58000bb848.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, zeramed zei:

Eigenlijk zot hé..

Ik weet nog goed dat m'n broer een nieuwe 324D kocht in 1984 (denk ik) voor 680000bfr (17000euro)

En in '84 verdiende hij 20.000BEF/500 euro netto.

Just saying. ;) 

  • Thanks Friendly 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbod velgen stelt wel wat teleur (maar dat is tegenwoordig bij elke constructeur) 

Heb bij die van hierboven zo'n groot "aftermarket" gevoel...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbod velgen stelt wel wat teleur (maar dat is tegenwoordig bij elke constructeur) 

Heb bij die van hierboven zo'n groot "aftermarket" gevoel...

Idd, tijd dat ze van die bicolor en geborstelde alu-look met spaken met scherpe randen afstappen. Mede die scherpe randen accentueren de cheape/Auto 5 (Dotz) look nog (snel een designtje inladen in de CNC machine, laten uitfrezen, klaar).

 

 

Breng eens terug een wiel uit zoals Style 328 vanop de F10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tommie zei:

En in '84 verdiende hij 20.000BEF/500 euro netto.

Just saying. ;) 

Zal wel wat meer geweest zijn want ik ben in 1985 gestart fulltime aan iets meer dan 28.000 bfr als beenhouwerke😁

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, toere zei:

Zal wel wat meer geweest zijn want ik ben in 1985 gestart fulltime aan iets meer dan 28.000 bfr als beenhouwerke😁

 

En mijn moeder werkte in '87 voor 20.000BEF als bediende bij de gemeente.

Dus ik zal er zeker niet ver af zitten.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, toere zei:

Zal wel wat meer geweest zijn want ik ben in 1985 gestart fulltime aan iets meer dan 28.000 bfr als beenhouwerke😁

 

 

4 minuten geleden, Tommie zei:

En mijn moeder werkte in '87 voor 20.000BEF als bediende bij de gemeente.

Dus ik zal er zeker niet ver af zitten.

 

Feit is dat een BMW '3 vandaag de dag verhoudingsgewijs niet duurder is dan in de jaren 80, zéker niet ausstattungsbereinigt (voor zo ver dat al kan natuurlijk met meer dan 30 jaar tussen :D). 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is een grafiek van de evolutie van kosten in de VS . Consumentengoederen zijn gemiddeld niet duurder geworden. Scholing , huisvesting, gezondheid wel.  Als ge de kost van leven aan de hand van winkelprijzen maakt zijn ze beter af. Een hele geruststelling voor al dat volk zonder dak boven zijn hoofd , zonder verzekering en zonder opleiding.

Hier zit de evolutie anders in elkaar omdat veel langs de staat passeert maar hier zult ge ook het onderscheid tss massageproduceerde goederen en diensten moeten maken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Ritsuke said:

Absoluut!

Idd!

Welk gewicht mag een 330e touring sleuren? Dat zou wel een dealbreaker kunnen zijn vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid