Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Aha... ik dacht dat die onderste lat dan meegespoten werd. Is dus altijd het geval ok.

Wel ik vind de 991 achterkant nog steeds mooier eerlijk gezegd. Die 2 zwarte vlakken komen mij wat zwaar uit. En de uitlaten steken noch in het midden, noch aan buitenkant. Tja...

Ik zal er wel aan wennen zeker [emoji51][emoji6]

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Mich zei:

uitlaten steken noch in het midden, noch aan buitenkant

Reden waarom ik ook bij de 991 de PSE geen mooie oplossing vond. Dat zat daar zo ... nowhere, mossel noch vis.

Nu zitten ze altijd daar, alleen kies je voor 2 grote ovalen of 4 ronde pijpkes. Geen sterke voorkeur voor 't één of 't ander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Mich zei:

Aha... ik dacht dat die onderste lat dan meegespoten werd. Is dus altijd het geval ok.

Wel ik vind de 991 achterkant nog steeds mooier eerlijk gezegd. Die 2 zwarte vlakken komen mij wat zwaar uit. En de uitlaten steken noch in het midden, noch aan buitenkant. Tja...

Ik zal er wel aan wennen zeker emoji51.pngemoji6.png

Is vooral een voordeel dat je nu geen 4 meer moet pakken om de doorlopende lichtbalk te krijgen :ninja:

En ik vind het een grote verbetering, maar ja smaken verschillen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doorlopende lichtbalk zou voor mij bij de 991 dé reden geweest zijn om een 2 te nemen (idealiter een 2 GTS, zodat-ie ook de brede poep heeft). Ik vind 2 apart verlichte units mooier dan die ene doorlopende streep .. .maar 'k ben blijkbaar één van de weinigen.

Ik vind het geen nadeel bij de 992: er is enkel maar dit en z'n kont vind ik subliem. :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is vooral een voordeel dat je nu geen 4 meer moet pakken om de doorlopende lichtbalk te krijgen :ninja:
En ik vind het een grote verbetering, maar ja smaken verschillen...


Wel als we nu toch bezig zijn... da vind ik ook spijtig [emoji51][emoji51][emoji51]. Ik vond dat onderscheid wel leuk. En dan de Gts die dat weer net wel kreeg toebedeeld die brede heupen.

Enfin soit... werelddrama’s [emoji6]
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, gTa said:

Doorlopende lichtbalk zou voor mij bij de 991 dé reden geweest zijn om een 2 te nemen (idealiter een 2 GTS, zodat-ie ook de brede poep heeft). Ik vind 2 apart verlichte units mooier dan die ene doorlopende streep .. .maar 'k ben blijkbaar één van de weinigen.

Overdag is dat knap.

's nachts trekt dat op niks. Je ziet dan in de verte zo een streep met 2 lichtblokken onder rijden. Precies een Amerikaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doorlopende lichtbalk zou voor mij bij de 991 dé reden geweest zijn om een 2 te nemen (idealiter een 2 GTS, zodat-ie ook de brede poep heeft). Ik vind 2 apart verlichte units mooier dan die ene doorlopende streep .. .maar 'k ben blijkbaar één van de weinigen.
Ik vind het geen nadeel bij de 992: er is enkel maar dit en z'n kont vind ik subliem. :inlove: 


Ik volg u
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Maverick zei:

Enige minpunt aan de 992 is zijn voos dashboard / middenconsole.

Whut???

Dat vind ik nu net een grote verbetering... Terug die horizontale balk over de breedte van het inteieur :inlove:

Dat scherm die vroeger doorloopt tot aan de armsteun vond ik net minder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ir_fuel zei:

Overdag is dat knap.

's nachts trekt dat op niks. Je ziet dan in de verte zo een streep met 2 lichtblokken onder rijden. Precies een Amerikaan.

Ufo, vind ik het.

Overdag heb ik er ook niks problemen mee. 's Nachts, als dat voor je rijdt op de autostrade, vind ik het (zoals jij 't zegt) vreselijk. :oops: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=51]naish[/mention] ... keep cool he makker. Gij komt hier fier uw goesting voorstellen en dan komt de ene na de andere fooraap dat vakkundig afbreken

 

[emoji851][emoji2956][emoji851]

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Baneet 😉  we breken wijlie niet af :D , we tateren hier gewoon over iets dat eigenlijk in het algemeen 992-topic plaats hoort, that's all.

Edit: ah neen we zitten hier in 't 992-topic, sorry! :lol: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Naish zei:

Whut???

Dat vind ik nu net een grote verbetering... Terug die horizontale balk over de breedte van het inteieur :inlove:

Dat scherm die vroeger doorloopt tot aan de armsteun vond ik net minder...

Ik vind het ne moeilijke.

Ik snap je stelling van die horizontale stijl. Was al bij de eerste foto's duidelijk (heb hier nog eens een vergelijking gezet met de oer-911). Ben er principieel ook wel voor te vinden.

Maar anderzijds heb ik wel het gevoel dat het interieur wat koeler aanvoelt (toch vanachter 't PC-scherm ... gevaarlijk standpunt dus, zoals altijd, tot je dat echt live ervaren hebt weet je 't eigenlijk niet). Deurpanelen lijken b.v. ook eenvoudiger van vormgeving, tikje strakker. Daar moet ik nog wat aan wennen.

Dat de interieurlijsten ook veel minder prominent worden, is nog zoiets waar ik aan moet wennen. WTF zou je nog 1.800 euro uitgeven aan carbon of hout, als je 't bijna niet ziet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gTa zei:

Baneet 😉  we breken wijlie niet af :D , we tateren hier gewoon over iets dat eigenlijk in het algemeen 992-topic plaats hoort, that's all.

 We zitten in het algemeen 992 topic :D 

3 minuten geleden, Mich zei:

[mention=51]naish[/mention] ... keep cool he makker. Gij komt hier fier uw goesting voorstellen en dan komt de ene na de andere fooraap dat vakkundig afbreken

 

emoji851.pngemoji2956.pngemoji851.png

 

 

Maak me niet druk hoor ;)

Ben dat al een beetje gewoon en was met de A7 nog veel erger en met de M3 ook al... Maakt mij allemaal niet, moet voor mij perfect zijn ;)

Is altijd zo... Speccen voor plezier ga je heel anders opties kiezen tot je ze effectief allemaal moet betalen ;) En kleur is idem, als ik moet speccen zou ik ook andere doorlaten maar dan moet je hem wel nog even toetsen aan je gebruik ook ;)

3 minuten geleden, gTa zei:

Ufo, vind ik het.

Overdag heb ik er ook niks problemen mee. 's Nachts, als dat voor je rijdt op de autostrade, vind ik het (zoals jij 't zegt) vreselijk. :oops: 

Snap ik, maar geen paniek... Mijn lichtbalk zal je over het algemeen niet lang storen :ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Naish zei:

Snap ik, maar geen paniek... Mijn lichtbalk zal je over het algemeen niet lang storen :ninja:

Ufo's die aan hyperspeed wegsprinten 's nachts :inlove:

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, gTa zei:

Ik vind het ne moeilijke.

Ik snap je stelling van die horizontale stijl. Was al bij de eerste foto's duidelijk (heb hier nog eens een vergelijking gezet met de oer-911). Ben er principieel ook wel voor te vinden.

Maar anderzijds heb ik wel het gevoel dat het interieur wat koeler aanvoelt (toch vanachter 't PC-scherm ... gevaarlijk standpunt dus, zoals altijd, tot je dat echt live ervaren hebt weet je 't eigenlijk niet). Deurpanelen lijken b.v. ook eenvoudiger van vormgeving, tikje strakker. Daar moet ik nog wat aan wennen.

Dat de interieurlijsten ook veel minder prominent worden, is nog zoiets waar ik aan moet wennen. WTF zou je nog 1.800 euro uitgeven aan carbon of hout, als je 't bijna niet ziet...

Idd de inleg is nogal prijzig voor wat je krijgt.

Op mijn truffel interieur zetten ze veelal het hout, maar in die combie vind ik het te klassiek... En nogmaals om dan nog eens 1800 bij te leggen ervoor ;)

En klopt, je moet dat in het echt zien die schermen om te zien hoe de feel is... Ik ga ervan uit dat het door Porsche nagel op de kop zal zijn en moet nog kleine 4 weken wachten daarvoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Naish zei:

Achterkant is zo standaard idd...

Sportdesign hangt er gewoon 2 gekleurde engelvleugels bij :D

en de plaats van de nummerplaat niet vergeten. doet ook wel veel. (laat nog in het midden welke plaats het mooiste is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant!

De nieuwe PDK is "hybrid ready" lees ik. Dat is goed nieuws. Dat wil zeggen dat we misschien een RWD hybrid gaan krijgen waarbij de aandrijving op de versnellingsbak zit, ipv een elektromotor op de vooras.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, ir_fuel said:

Interessant!

De nieuwe PDK is "hybrid ready" lees ik. Dat is goed nieuws. Dat wil zeggen dat we misschien een RWD hybrid gaan krijgen waarbij de aandrijving op de versnellingsbak zit, ipv een elektromotor op de vooras.

Dat is bij de Pan ook al het geval. Aandrijving motor/electro gaat naar de boite en wordt van daaruit verdeeld naar achteras (en % vooras variabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, ir_fuel zei:

Interessant!

De nieuwe PDK is "hybrid ready" lees ik. Dat is goed nieuws. Dat wil zeggen dat we misschien een RWD hybrid gaan krijgen waarbij de aandrijving op de versnellingsbak zit, ipv een elektromotor op de vooras.

hmm, is er al een hybrid die zo werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, dragonfly zei:

hmm, is er al een hybrid die zo werkt?

Alvast alle milde hybrides met het systeem van ZF, dus b.v. de BMW's en de Land Rovers en de jaguars tot nu toe hebben allemaal een electromotor in/aan de versnellingsbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid