Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Logic zei:

Ja merci Naish 😆

Kan je misschien wel met een streepje vinyl wegwerken... maar je gaat het altijd weten natuurlijk.

Bij de 991 liep er een "neep" (koetswerklijn) doorheen die zone die je zwart zou moeten wrappen om één mooie dakboog te krijgen met rechte randen. Dus dat komt echt niet goed...

Zou voor mij de reden zijn om enkel op een zwarte en evt. donkergrijze het glazen zonnedak aan te vinken, want op elke andere kleur vind ik het storen (zelfs donkere kleuren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/12/2018 om 13:43, X5. zei:

Wanneer staat de 992 in de showroom?

13/03 is de officiële datum ;) da’s een woensdag dus reken vanaf het weekend ..

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/29/2018 at 12:00 PM, Jan said:

Logisch eigenlijk, eigen fabrikaat onderdelen (vooral aandrijflijn) is al een zeldzaamheid geworden in de autobranche..

Maar hun PCCB schijven produceren ze dan weer wel zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nu de enige die mij aan dit stoort??? Zien designers dat niet? Kunnen ze dat technisch niet oplossen???
1388915932_Capture2.JPG.98e076d9472843e67e45fb7dc59de23e.JPGCapture.JPG.62791a120b506ef573821b8399b7dd3b.JPG
 
Ik stoor mij mateloos aan de breuk in die lijn wanneer je op een lichte kleur het schuifdak in glas neemt... Waarom kunnen ze niet zorgen dat dit 1 mooie lijn geeft van voor tot achter?
Als je zo'n dak wilt ben je bijna verplicht om zwart of donkerblauw te pakken... Agate gaat misschien ook meevallen en het nieuwe gentian ook...


Goei opmerking.
Voor mij stoort het dan weer ni. Tja [emoji6][emoji106]
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat dat technisch niet zo simpel op te lossen is eigenlijk. Dan moet je het stuk ernaast gaan versmallen, en dat zal wel weer andere nadelen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Denk dat dat technisch niet zo simpel op te lossen is eigenlijk. Dan moet je het stuk ernaast gaan versmallen, en dat zal wel weer andere nadelen hebben.

Denk je dat de stevigheid daarvan in dat stuk alu koetswerk zit???

Zou mij verwonderen... Natuurlijk om daar extra stuk glas te steken zal het wel wat extra kosten... Nu ja, zijn details hééé.

Voor mij een bijkomende reden om op licht kleur geen schuifdak te speccen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Ik denk dat het probleem vooral is dat de voorruit bovenaan afgerond is in de hoeken. Je moet dus ook een andere voorruitvorm bedenken. Het kan allemaal wel - concurrentie genoeg die het wel goed doen - maar het zal geen prioriteit zijn? Misschien willen ze de dakdragers compatibel houden over de verschillende modellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Maar hun PCCB schijven produceren ze dan weer wel zelf.

BMW en Benz ook voor zover ik weet.. Andere merken geen ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dit perswagens of zijn er mensen die al eentje hebben ontvangen?

Zo'n zwarte met zwarte of titanium kleurige velgen en dan cognac leder interieur. :inlove:

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Audi S8 said:

2020-porsche-911-cabriolet.jpg

2020-porsche-911-cabriolet.jpg

2020-porsche-911-cabriolet.jpg

Ik vind 'm wel knapper dicht dan open. 🤨

En die rand/gleuf achter de (open) kap is raar. Maakt dat niet enorm veel lawaai?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid