Ga naar inhoud

Porsche 992

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe meer ik er naar kijk, hoe mooier ik hem vind.. ik wil er één?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
On 12/8/2018 at 9:40 AM, Alexanderr said:

In principe is hij volgens de importeur goedkoper geworden dan de 991-2 als je de uitvoering gelijktrekt (tegenover 991-2 is LED, Park Assist, PDK, tempomat, isofix vooraan, vloertapijten, keyless go en multifunctioneel stuur allemaal standaard geworden ipv optionele uitrusting).

Wat niet mee opgenomen wordt in die becijfering is de alcantara dakhemel (vroeger standaard, nu optioneel geworden); het feit dat de standaard LEDs nu niet directioneel zijn (in de optionele LEDs op 991-2 zat wel bochtverlichting en grootlichtassistent (PDLS+)) en dat keyless go enkel voor het deel starten is en niet voor het ontgrendelen (de optionele Entry & Drive in 991-2 had wel beiden). Al is dat laatste niet duidelijk in de prijsvergelijking dus ik wil het nog buiten beschouwing laten.

Ik hoor vaak "amai die is duur geworden" maar de prijs scheelt echt quasi niks met een 991-2 ...

Als je natuurlijk met een 997-1 of zo gaat vergelijken dan ja, is 't een dure auto geworden :)

Gedaan met links de sleutel in het contact te steken dus?

Geplaatst:
Op 8/12/2018 om 09:40, Alexanderr zei:

het feit dat de standaard LEDs nu niet directioneel zijn (in de optionele LEDs op 991-2 zat wel bochtverlichting en grootlichtassistent (PDLS+)) en dat keyless go enkel voor het deel starten is en niet voor het ontgrendelen (de optionele Entry & Drive in 991-2 had wel beiden). Al is dat laatste niet duidelijk in de prijsvergelijking dus ik wil het nog buiten beschouwing laten.

Ik hoor vaak "amai die is duur geworden" maar de prijs scheelt echt quasi niks met een 991-2 ...

Als je natuurlijk met een 997-1 of zo gaat vergelijken dan ja, is 't een dure auto geworden :)

Directionele lichten vind ik persoonlijk wel belangrijker dan leds hebben.
De standaard PDLS lampen hadden bij de 991 trouwens leds voor het grootlicht denkik, dus voor de lichtopbrengst bij grootlicht moest je het niet doen. (?)

Dat tuutje om te starten was voor mij net de reden om geen keyless go te pakken. Kvind dat er echt niet uitzien. :D

Maar ik ga ook wel akkoord dat het niet heel veel scheelt met een 991.

Geplaatst:

Bij een 911 wil je toch zelf de sleutel links inpluggen en draaien om te starten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

eig heel erg benieuwd hoe die nieuwe 'design-language' gaat 'vertaald' worden naar de Cayman/Boxster :)

Geplaatst:
Op 12/12/2018 om 22:35, BMWMB zei:

Alt-gegen-Neu-Porsche-911-1200x800-f5328

Alt-gegen-Neu-Porsche-911-1200x800-373bc

Alt-gegen-Neu-Porsche-911-1200x800-d5374

Alt-gegen-Neu-Porsche-911-1200x800-0f118Alt-gegen-Neu-Porsche-911-1200x800-8703d

Ik vraag me af hoe verschillend ze nog lijken als je dat groter achterwiel vervangt door één met de velgmaat van het voorwiel.

Geplaatst:

Is het achterwiel bij de 992 steeds groter dan het voorwiel? Dat was me nog niet opgevallen.

Geplaatst:
1 uur terug, BMWMB zei:

Is het achterwiel bij de 992 steeds groter dan het voorwiel? Dat was me nog niet opgevallen.

Jep, 20 inch en 21 inch

Geplaatst:

En combo 19"/20" bij de winterset, dus aan te nemen valt dat dat ook de std-groottes zullen zijn bij de non-S.

Geplaatst:

De achterkant is wel duidelijk verschillend. Het interieur ook vind ik. Beetje zoals de panamera.

Ik heb mijn reservatie/slotje op de taycan afgezegd en een offerte gevraagd voor de 992.

YOLO I guess.

Zal mijn config eens plaatsen in het relevante topic.

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Hoe meer ik 'm zie op foto/film, hoe knapper ik 'm vind. Ik kijk er echt uit om 'm irl op de openbare weg te zien.

Geplaatst:
9 uren geleden, BMWMB zei:

Ik kijk er echt uit om 'm irl op mijn oprit te zien.

Zo, rechtgezet. :D

Geplaatst:
10 minutes ago, BMWMB said:

Mijn volgende nieuwe zal geen Porsche zijn, maar wel een Aston Martin, aangekocht bij Freddy Loix, Aston Martin Brussels. emoji2.png

Joepie!

Geplaatst:

Damn, dat klinkt lekker! Je zou bijna zweren dat 't een atmo flat six is. :shock: Yum!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Extra optie beschikbaar in de Car Configurator: Sport Design pack (en ook de neus apart, indien gewenst)

zonder

992_sd_f_zonder.jpg.a5804eaf92211f8a32a73363daf355c5.jpg

met

992_sd_f_met.jpg.aa7e20ad68722a6768af40ab45e4144f.jpg

achteraan zonder

992_sd_r_zonder.jpg.0c74c2764c0af695ca0d216f8639035f.jpg

achteraan met

992_sd_r_met.jpg.e312f596a7cee27c6721d8ebdca7f9ae.jpg

Op het eerste zicht helemaal geen fan van. De 992-eigenheid gaat wat verloren en qua looks benadert hij de 991 dan te veel.

PCCB met zwarte klauwen wordt nu ook gevisualiseerd in de 3D Configurator.

Geplaatst:

Wat een zootje met dat pakket, zeker achteraan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid