Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, wooter zei:


Dat ziet enkel elke achterligger aan de lichten als zn koplampen in de uitlaat schijnen.

Jij weet het toch wel altijd beter, nietwaar?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik.
En objectief: nieuws, praatprogrammas...

Laatste keer dat ik radio luisterde was het Radio 1 waar de journalist 4 keer vroeg aan Tommelein waarom hij niks tegen pelletkachels deed en hij erop wees dat hij de minister van energie is, niet van leefmilieu, en dat pelletkachels inderdaad CO2-neutraal zijn en hernieuwbare energie gebruikt (omdat je bomen opstookt die je opnieuw kan planten).

Heb het dan maar uitgezet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, wooter zei:


Laatste keer dat ik radio luisterde was het Radio 1 waar de journalist 4 keer vroeg aan Tommelein waarom hij niks tegen pelletkachels deed en hij erop wees dat hij de minister van energie is, niet van leefmilieu, en dat pelletkachels inderdaad CO2-neutraal zijn en hernieuwbare energie gebruikt (omdat je bomen opstookt die je opnieuw kan planten).

Heb het dan maar uitgezet.

Soms is het leven hard eh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Martini Racing zei:

Ik.
En objectief: nieuws, praatprogrammas...

De warmste week!

Ik ben fervent radioluisteraar als ik in de auto zit, en ja ik heb spotify premium + een harde schijf vol muziek op de navi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, flupke73 zei:

US-edition heeft terug van die 'blokjes' nabij de nr-plaat

porsche_911_992_la_motor_show_2.jpg?itok

Jammer.

Ik blijf de 991.2 echt wel pakken knapper vinden. Misschien herzie ik m'n mening als ze op straat beginnen verschijnen.

Gek dat deze uitlaten er plots bijna ingetogen uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/12/2018 om 08:14, D Squaloid zei:

En dan vroeg ik mij nog iets af voor zij die meer thuis zijn in alle mogelijkheden en carconfigs etc ... wat heeft nu zo'n 992 (4) S van opties nodig wil je hem niet laten staan? Een kleurtje naar keuze, een velg waar je warm van wordt en hij is af. Of is dat te kort door de bocht?

 

edit: het enige wat ik er graag bij zou nemen is een sportuitlaatsysteem, het GT stuur en surround view. En zelfs die drie dingen zou ik zonder probleem kunnen laten vallen. Want ... what a beauy.

@D Squaloid bel me als ik wa kan doen hè ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, wooter zei:


Nee, maar heb ik hier ongelijk? Ik heb graag hierover ongelijk hoor...

Ik ben 99% zeker dat je hierover ongelijk gaat hebben. Alexander ziet binnenkort de 992 ook in real life, misschien kan hij het ook eens checken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Alexanderr said:

@D Squaloid bel me als ik wa kan doen hè ;) 

Haha, ik vind hem echt ongelóóflijk mooi. Maar ik vermoed dat jullie juist niks van korting geven op een volledig kale nieuw model 911?! Dus de prijs ken ik al wel.

(alsof ik het kan betalen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben fan van de achterzijde, voor mij eentje in aventura groen aub, en als het even kan met een stoffen interieurke[emoji3]

Pepita [emoji7] Of hoe heten die ruitjes?
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Martini Racing zei:

Ik.
En objectief: nieuws, praatprogrammas...

Idem... s'ochtends radio 1... Vind ik heerlijk. Alsof iemand voor u de gazet voorleest :)

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Parsifal zei:

Idem... s'ochtends radio 1... Vind ik heerlijk. Alsof iemand voor u de gazet voorleest :)

 

Ik vind dat ook leuk, maar wel liever 's ochtends ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem wel knap .. Best duur wel.

Ik zou me eens beter moeten informeren over de fiscaliteit, maar die hybride is (voor België) toch niet echt interessant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Daggie zei:

Ik vind hem wel knap .. Best duur wel.

Ik zou me eens beter moeten informeren over de fiscaliteit, maar die hybride is (voor België) toch niet echt interessant?

 

In principe is hij volgens de importeur goedkoper geworden dan de 991-2 als je de uitvoering gelijktrekt (tegenover 991-2 is LED, Park Assist, PDK, tempomat, isofix vooraan, vloertapijten, keyless go en multifunctioneel stuur allemaal standaard geworden ipv optionele uitrusting).

Wat niet mee opgenomen wordt in die becijfering is de alcantara dakhemel (vroeger standaard, nu optioneel geworden); het feit dat de standaard LEDs nu niet directioneel zijn (in de optionele LEDs op 991-2 zat wel bochtverlichting en grootlichtassistent (PDLS+)) en dat keyless go enkel voor het deel starten is en niet voor het ontgrendelen (de optionele Entry & Drive in 991-2 had wel beiden). Al is dat laatste niet duidelijk in de prijsvergelijking dus ik wil het nog buiten beschouwing laten.

Ik hoor vaak "amai die is duur geworden" maar de prijs scheelt echt quasi niks met een 991-2 ...

Als je natuurlijk met een 997-1 of zo gaat vergelijken dan ja, is 't een dure auto geworden :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ..

meer standaard opties = minder keuze, waardoor hij veel duurder geworden is :) Dat is dan twee stappen terug ipv. enkel duurder.
Er zullen genoeg mensen zijn die helemaal geen LED, park assist, isofix, keyless, ... willen (waaronder ik).

Al heeft discussiëren over de prijs weinig zin natuurlijk.

 

Iemand meer info over de zin / onzin van hybride in BE?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid