Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, Naish zei:

Zeggen ze al lang dat deze de 8-traps PDK ging worden met hybryde ready :D

Euh, dat is hij ook. Er is dus voorgesorteerd op dat vlak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, gTa zei:

Alvast alle milde hybrides met het systeem van ZF, dus b.v. de BMW's en de Land Rovers en de jaguars tot nu toe hebben allemaal een electromotor in/aan de versnellingsbak.

Benz met 7&9traps met idem.

Te lui om te googelen, PDK is dat eigen fabrikaat? Of ZF?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Mich said:

Dat is bij de Pan ook al het geval. Aandrijving motor/electro gaat naar de boite en wordt van daaruit verdeeld naar achteras (en % vooras variabel)

Ah dat wist ik niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

ZF has customized an already compact hybrid module for the optional variant of the new 8-speed dual clutch transmission. It includes a torsional damper, a separating clutch with actuators as well as the electric motor, and it can be integrated directly into the clutch bell housing. This does not alter the dimensions of the overall transmission but has considerable impact on its properties: With 100 kW peak output, 55 kW continuous power and 400 Nm torque, a vehicle can accelerate up to 140 km/h on pure electric power alone. With this technology, all other hybrid functions are also possible– from recuperation to boost mode.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nu de enige die mij aan dit stoort??? Zien designers dat niet? Kunnen ze dat technisch niet oplossen???

1388915932_Capture2.JPG.98e076d9472843e67e45fb7dc59de23e.JPGCapture.JPG.62791a120b506ef573821b8399b7dd3b.JPG

 

Ik stoor mij mateloos aan de breuk in die lijn wanneer je op een lichte kleur het schuifdak in glas neemt... Waarom kunnen ze niet zorgen dat dit 1 mooie lijn geeft van voor tot achter?

Als je zo'n dak wilt ben je bijna verplicht om zwart of donkerblauw te pakken... Agate gaat misschien ook meevallen en het nieuwe gentian ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Naish zei:

Ben ik nu de enige die mij aan dit stoort??? Zien designers dat niet? Kunnen ze dat technisch niet oplossen???

1388915932_Capture2.JPG.98e076d9472843e67e45fb7dc59de23e.JPGCapture.JPG.62791a120b506ef573821b8399b7dd3b.JPG

 

Ik stoor mij mateloos aan de breuk in die lijn wanneer je op een lichte kleur het schuifdak in glas neemt... Waarom kunnen ze niet zorgen dat dit 1 mooie lijn geeft van voor tot achter?

Als je zo'n dak wilt ben je bijna verplicht om zwart of donkerblauw te pakken... Agate gaat misschien ook meevallen en het nieuwe gentian ook...

Welkom in 2011 ofzo. :lol: 

Dat stoort me ook mateloos en 'k heb dat hier al meerdere keren gezet.
Zoals BMWMB al aangaf: ook de 991 had dat. En 't is niet de enige.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid