gTa 22,626 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 3 uren geleden, X5. zei: Die Rothmans is effectief gespoten, Martini is wrap. In Belgische CC staat ie ook al, verplicht horloge van 15000€ bij te nemen als optie Klopt, de Rothmans is blauw/wit gespoten bicolor en dan de rest zijn decals. Plus: 't interieur heeft ook gekleurde stitching en nog wat kleinnood die 't mooier maakt. Maar dan nog: stevig prijskaartje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PieterA 593 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 3 uren geleden, berengun zei: WTF 250000 € Toch ook geschrokken toen ik naar de configurator ging. 2.500 exemplaren is uiteindelijk ook niet echt weinig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ex-Mooseman 7,301 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 wat een machtig ding ! NIER TE KOOP !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWMB 8,599 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 Ik vind het maar niks. Een nieuwe trend blijkbaar, want er is ook zo'n offroad Huracan in de maak, de Sterrato. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDke 6,814 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 dat is geen nieuwe trend he. Die Huracan is hier niet mee te vergelijken imo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWMB 8,599 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 Toch wel hé. Een sportwagen op hoog poten en met 4x4-skills. Wat is een Huracan dan anders dan zo'n 992 buiten het feit dat 'm nog duurder gaat zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotuzzz 14,037 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 10 minuten geleden, BMWMB zei: Toch wel hé. Een sportwagen op hoog poten en met 4x4-skills. Wat is een Huracan dan anders dan zo'n 992 buiten het feit dat 'm nog duurder gaat zijn? Geen daily. Geen heritage (of de LM002 maar da's totaal anders) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDke 6,814 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 31 minuten geleden, BMWMB zei: Toch wel hé. Een sportwagen op hoog poten en met 4x4-skills. Wat is een Huracan dan anders dan zo'n 992 buiten het feit dat 'm nog duurder gaat zijn? Heritage. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bompa 13,936 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 10 uren geleden, Naish zei: Goh, ik kan me toch een paar jobs of situaties bedenken waar dit kan handig zijn en deels gebruikt wordt voor wat het gemaakt is: Architect voor werfbezoeken Bouwpromotor voor werfbezoeken Veearts (hoewel die plaats tekort gaan hebben) Overbrugingswagen als er wegenwerken in je straat zijn Boer voor veldbezoeken @Bompa's nieuwe bedrijfsauto Als je een off-grid cabin hebt ergens ... Hoewel ik zelden op werven kom waar ik in de problemen zou geraken zou ik niet neen zeggen! 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,200 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 15 uren geleden, gTa zei: Waauw, zo zalig dat ze de Rothmans livery opgepikt hebben Helemaal gek van! (Remember de *AW* livery van Live for Speed, in den tijd ) En het woord Roughroads is echt goed gevonden daarvoor! I'd buy in a heartbeat. Wat een machtig ding! Waar wacht je op? 14 uren geleden, ir_fuel zei: Langs de andere kant: wie kan dat gebruiken voor het doel waarvoor ze gemaakt zijn? Er is geen enkele competitie waar dat ding in toegelaten is. Als in in het Noorden van Scandinavië woont, zou dat nog goed bruikbaar zijn. 8 maand per jaar sneeuw => offroad banden vervangen door Nokians met spijkers en gaan ermee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gTa 22,626 Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 36 minuten geleden, The Swede zei: Waar wacht je op? Ik ben te stijf om me zo ver voorover te kunnen buigen dat ik hoger kan schijten dan mijn gat. 36 minuten geleden, The Swede zei: Als in in het Noorden van Scandinavië woont, zou dat nog goed bruikbaar zijn. 8 maand per jaar sneeuw => offroad banden vervangen door Nokians met spijkers en gaan ermee Ja miljaar Als ik me dit kan veroorloven, betekent het ook dat ik naar Canada kan verkassen. Dan doe ik dat daar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PieterA 593 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 8 uren geleden, The Swede zei: Als in in het Noorden van Scandinavië woont, zou dat nog goed bruikbaar zijn. 8 maand per jaar sneeuw => offroad banden vervangen door Nokians met spijkers en gaan ermee Daarvan wege had het schitterend geweest mocht dit gewoon een optiepakket geweest zijn op de reguliere 992. Want nu gaat het leeuwendeel van deze Dakar's nooit onverharde ondergrond zien. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naish 6,925 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 14 uren geleden, Lotuzzz zei: Geen daily. Geen heritage (of de LM002 maar da's totaal anders) 13 uren geleden, DDke zei: Heritage. Zonder dat er ooit eens ene afweken ging hebben van het normale indertijd zou er nu ook geen heritage zijn hé... Wie weet koopt er iemand binnen 40 jaar een lambo dakar omdat het dan ondertussen ook heritage is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotuzzz 14,037 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 12 minuten geleden, Naish zei: Zonder dat er ooit eens ene afweken ging hebben van het normale indertijd zou er nu ook geen heritage zijn hé... Wie weet koopt er iemand binnen 40 jaar een lambo dakar omdat het dan ondertussen ook heritage is Ik weet niet of het zo simpel is als enkel 'afwijken'. Ze hebben er Dakar meteen mee gewonnen, iconische livery, slechts 1 jaar als dusdanig mee gereden... Da's inderdaad de definitie van heritage ja, het moet wel blijven plakken. Zou het idee geweest zijn van ene J. Ickx zelfs? https://supercarnostalgia.com/blog/porsche-953 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naish 6,925 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 Wie weet doet Lambo volgend jaar mee aan de dakar met hun spel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abtler 3,535 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 15 uren geleden, Lotuzzz zei: Geen daily. Ken toch wel een paar rijders die, zelfs hier, er vrijwel dagelijks mee rijden/reden. On topic. Yes, graag zo'n Porsche maar dan gewoon in een "standaard" kleurtje zonder livery als daily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,200 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 14 uren geleden, gTa zei: Ik ben te stijf om me zo ver voorover te kunnen buigen dat ik hoger kan schijten dan mijn gat. Ja miljaar Als ik me dit kan veroorloven, betekent het ook dat ik naar Canada kan verkassen. Dan doe ik dat daar Allez allez, AM leden horen met hun zakgeld gewoon een Porsche te kunnen kopen. Ge moet niet zo ver gaan als Canada. Gewoon naar Lulea of Oulu is al goed. 5 uren geleden, PieterA zei: Daarvan wege had het schitterend geweest mocht dit gewoon een optiepakket geweest zijn op de reguliere 992. Want nu gaat het leeuwendeel van deze Dakar's nooit onverharde ondergrond zien. Wat bedoel je met "dit optiepakket" ? Want de verhoging en co, is duidelijk geen optiepakket. De kleur wel. En die "outfit" op een gewone 911 die tegen de grond plakt... Niet zeker of dat iets gaat geven. De verhoging en zo is voor streken waar je veel sneeuw, ijs en onverhard hebt, wel leuk. Als je bvb in Finland woont, is een gewone 911 geen echte optie. Laten we even de verschrikkelijke hoge taksen terzijde, dan zit je met een auto die tegen de grond geplakt ligt in een streek waar je den helft van het jaar sneeuw en ijs liggen hebt en waar veel wegen nog steeds onverhard zijn. Evenals een "allroad" type wagen er handig is, zou zo een Dakar de oplossing zijn voor de inwoner daar die een sportwagen wil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PieterA 593 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 1 uur terug, The Swede zei: Wat bedoel je met "dit optiepakket" ? Want de verhoging en co, is duidelijk geen optiepakket. Letterlijk een optiepakket op een 4S. Aangepaste veren, dempers, bumpers. Alles samen voor 20k ofzo (ongelimiteerd). Nu ja, op deze manier levert het Porsche natuurlijk stukken meer geld en publiciteit op. Geen wonder dus dat ze voor deze optie hebben gekozen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotuzzz 14,037 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 2 minuten geleden, PieterA zei: Letterlijk een optiepakket op een 4S. Aangepaste veren, dempers, bumpers. Alles samen voor 20k ofzo (ongelimiteerd). Nu ja, op deze manier levert het Porsche natuurlijk stukken meer geld en publiciteit op. Geen wonder dus dat ze voor deze optie hebben gekozen. 992.2 wss meer exemplaren, en vanaf de volgende een vast model misschien he. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super95 106 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,200 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 3 uren geleden, PieterA zei: Letterlijk een optiepakket op een 4S. Aangepaste veren, dempers, bumpers. Alles samen voor 20k ofzo (ongelimiteerd). Nu ja, op deze manier levert het Porsche natuurlijk stukken meer geld en publiciteit op. Geen wonder dus dat ze voor deze optie hebben gekozen. Als je dat als optiepakket aanbiedt, begrijpt geen mens wat je probeert te doen en koopt geen kat dat. Zet het op de markt als een Dakar naast de 1984 competitie versie en iedereen wil er één en is bereid belachelijke premies te betalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phil 10,725 Posted January 24 Share Posted January 24 Zeer fijne spec. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,200 Posted January 25 Share Posted January 25 10 uren geleden, Phil zei: Zeer fijne spec. Welke kleur is da? Mooi met dat rood dak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PieterA 593 Posted January 25 Share Posted January 25 Quartz Metallic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,200 Posted January 25 Share Posted January 25 1 uur terug, PieterA zei: Quartz Metallic. Waar staat dat in de configurator? Ik zie agaatgrijs bij de gewone kleuren en een nest grijs in de pts kleuren, maar geen Quartz. Dit zijn alle PTS kleuren en de Q wordt overgeslagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts