Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, X5. zei:

Die Rothmans is effectief gespoten, Martini is wrap.

In Belgische CC staat ie ook al, verplicht horloge van 15000€ bij te nemen als optie 😒

Klopt, de Rothmans is blauw/wit gespoten bicolor en dan de rest zijn decals.
Plus: 't interieur heeft ook gekleurde stitching en nog wat kleinnood die 't mooier maakt.

Maar dan nog: stevig prijskaartje :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel hé. Een sportwagen op hoog poten en met 4x4-skills. Wat is een Huracan dan anders dan zo'n 992 buiten het feit dat 'm nog duurder gaat zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, BMWMB zei:

Toch wel hé. Een sportwagen op hoog poten en met 4x4-skills. Wat is een Huracan dan anders dan zo'n 992 buiten het feit dat 'm nog duurder gaat zijn?

Geen daily. Geen heritage (of de LM002 maar da's totaal anders)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, BMWMB zei:

Toch wel hé. Een sportwagen op hoog poten en met 4x4-skills. Wat is een Huracan dan anders dan zo'n 992 buiten het feit dat 'm nog duurder gaat zijn?

Heritage.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Naish zei:

Goh, ik kan me toch een paar jobs of situaties bedenken waar dit kan handig zijn en deels gebruikt wordt voor wat het gemaakt is:

  • Architect voor werfbezoeken
  • Bouwpromotor voor werfbezoeken
  • Veearts (hoewel die plaats tekort gaan hebben)
  • Overbrugingswagen als er wegenwerken in je straat zijn
  • Boer voor veldbezoeken
  • @Bompa's nieuwe bedrijfsauto
  • Als je een off-grid cabin hebt ergens
  • ...

Hoewel ik zelden op werven kom waar ik in de problemen zou geraken zou ik niet neen zeggen! 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, gTa zei:

Waauw, zo zalig dat ze de Rothmans livery opgepikt hebben ❤️   Helemaal gek van!  (Remember de *AW* livery van Live for Speed, in den tijd :D )
En het woord Roughroads is echt goed gevonden daarvoor!

I'd buy in a heartbeat. :lolz:  Wat een machtig ding!

Waar wacht je op? 

 

14 uren geleden, ir_fuel zei:

Langs de andere kant: wie kan dat gebruiken voor het doel waarvoor ze gemaakt zijn? Er is geen enkele competitie waar dat ding in toegelaten is.

Als in in het Noorden van Scandinavië woont, zou dat nog goed bruikbaar zijn. 8 maand per jaar sneeuw => offroad banden vervangen door Nokians met spijkers en gaan ermee 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, The Swede zei:

Waar wacht je op? 

Ik ben te stijf om me zo ver voorover te kunnen buigen dat ik hoger kan schijten dan mijn gat.

36 minuten geleden, The Swede zei:

Als in in het Noorden van Scandinavië woont, zou dat nog goed bruikbaar zijn. 8 maand per jaar sneeuw => offroad banden vervangen door Nokians met spijkers en gaan ermee 🙂 

Ja miljaar ❤️

Als ik me dit kan veroorloven, betekent het ook dat ik naar Canada kan verkassen. Dan doe ik dat daar ❤️  :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, The Swede zei:

Als in in het Noorden van Scandinavië woont, zou dat nog goed bruikbaar zijn. 8 maand per jaar sneeuw => offroad banden vervangen door Nokians met spijkers en gaan ermee 🙂 

Daarvan wege had het schitterend geweest mocht dit gewoon een optiepakket geweest zijn op de reguliere 992. Want nu gaat het leeuwendeel van deze Dakar's nooit onverharde ondergrond zien. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Lotuzzz zei:

Geen daily. Geen heritage (of de LM002 maar da's totaal anders)

 

 

13 uren geleden, DDke zei:

Heritage.

 

Zonder dat er ooit eens ene afweken ging hebben van het normale indertijd zou er nu ook geen heritage zijn hé... Wie weet koopt er iemand binnen 40 jaar een lambo dakar omdat het dan ondertussen ook heritage is 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Naish zei:

 

 

Zonder dat er ooit eens ene afweken ging hebben van het normale indertijd zou er nu ook geen heritage zijn hé... Wie weet koopt er iemand binnen 40 jaar een lambo dakar omdat het dan ondertussen ook heritage is 😉

Ik weet niet of het zo simpel is als enkel 'afwijken'. Ze hebben er Dakar meteen mee gewonnen, iconische livery, slechts 1 jaar als dusdanig mee gereden... Da's inderdaad de definitie van heritage ja, het moet wel blijven plakken.

Zou het idee geweest zijn van ene J. Ickx zelfs? https://supercarnostalgia.com/blog/porsche-953

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Lotuzzz zei:

Geen daily.

🤔 Ken toch wel een paar rijders die, zelfs hier, er vrijwel dagelijks mee rijden/reden.

On topic. Yes, graag zo'n Porsche maar dan gewoon in een "standaard" kleurtje zonder livery als daily 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, gTa zei:

Ik ben te stijf om me zo ver voorover te kunnen buigen dat ik hoger kan schijten dan mijn gat.

Ja miljaar ❤️

Als ik me dit kan veroorloven, betekent het ook dat ik naar Canada kan verkassen. Dan doe ik dat daar ❤️  :D 

Allez allez, AM leden horen met hun zakgeld gewoon een Porsche te kunnen kopen. 😕 

Ge moet niet zo ver gaan als Canada. Gewoon naar Lulea of Oulu is al goed. 

5 uren geleden, PieterA zei:

Daarvan wege had het schitterend geweest mocht dit gewoon een optiepakket geweest zijn op de reguliere 992. Want nu gaat het leeuwendeel van deze Dakar's nooit onverharde ondergrond zien. 

Wat bedoel je met "dit optiepakket" ?

Want de verhoging en co, is duidelijk geen optiepakket. De kleur wel.

En die "outfit" op een gewone 911 die tegen de grond plakt... Niet zeker of dat iets gaat geven.

De verhoging en zo is voor streken waar je veel sneeuw, ijs en onverhard hebt, wel leuk. 

Als je bvb in Finland woont, is een gewone 911 geen echte optie. Laten we even de verschrikkelijke hoge taksen terzijde, dan zit je met een auto die tegen de grond geplakt ligt in een streek waar je den helft van het jaar sneeuw en ijs liggen hebt en waar veel wegen nog steeds onverhard zijn. Evenals een "allroad" type wagen er handig is, zou zo een Dakar de oplossing zijn voor de inwoner daar die een sportwagen wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, The Swede zei:

Wat bedoel je met "dit optiepakket" ?

Want de verhoging en co, is duidelijk geen optiepakket.

Letterlijk een optiepakket op een 4S. Aangepaste veren, dempers, bumpers. Alles samen voor 20k ofzo (ongelimiteerd). Nu ja, op deze manier levert het Porsche natuurlijk stukken meer geld en publiciteit op. Geen wonder dus dat ze voor deze optie hebben gekozen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, PieterA zei:

Letterlijk een optiepakket op een 4S. Aangepaste veren, dempers, bumpers. Alles samen voor 20k ofzo (ongelimiteerd). Nu ja, op deze manier levert het Porsche natuurlijk stukken meer geld en publiciteit op. Geen wonder dus dat ze voor deze optie hebben gekozen. 

992.2 wss meer exemplaren, en vanaf de volgende een vast model misschien he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, PieterA zei:

Letterlijk een optiepakket op een 4S. Aangepaste veren, dempers, bumpers. Alles samen voor 20k ofzo (ongelimiteerd). Nu ja, op deze manier levert het Porsche natuurlijk stukken meer geld en publiciteit op. Geen wonder dus dat ze voor deze optie hebben gekozen. 

Als je dat als optiepakket aanbiedt, begrijpt geen mens wat je probeert te doen en koopt geen kat dat.

Zet het op de markt als een Dakar naast de 1984 competitie versie en iedereen wil er één en is bereid belachelijke premies te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
1 uur terug, PieterA zei:

Quartz Metallic.

Waar staat dat in de configurator?

Ik zie agaatgrijs bij de gewone kleuren en een nest grijs in de pts kleuren, maar geen Quartz.

Dit zijn alle PTS kleuren en de Q wordt overgeslagen. 

A4EDA068-8EC4-4798-BD71-AE65D31288AA.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid