Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden, gTa zei:

Neenee, wat jij bedoelt is velgbreedte en bandbreedte.

Wat tuscani vroeg is de velghoogte, dus de inch.
Is toch enkel de 911 (tot nu toe) die vooraan één maatje kleiner (19" of 20") heeft steken dan achteraan (20" of 21")?

ik zie een cayenne idd nog niet direct met een andere inch voor en achter rijden. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, tuscani zei:

ik zie een cayenne idd nog niet direct met een andere inch voor en achter rijden. :D

 

Tot de 991 GT3 RS en GT2 RS er kwamen, zagen we dat een 911 ook niet doen, hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gTa zei:

Tot de 991 GT3 RS en GT2 RS er kwamen, zagen we dat een 911 ook niet doen, hé.

neen, maar ik bedoel dat ik mee was met alexanderr zijn post.  Dat hij per vergissing de breedte bedoelde ipv de hoogte waar het om ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Alexanderr zei:

meer zelfs nog: elke Porsche heeft dat (sinds een jaar of vijf)

Hela! Hier moet de AM-forumpolizei ingrijpen.

Niet elke "Porsche". Mijn madame haar 3 jaar oude Macan rijdt op vier identieke wielen rond (zo door Porsche afgeleverd) en als ik de huidige Cayenne's bekijk, hebben ze ook allemaal dezelfde velgdiameter en bandenbreedte.

Bij de Panamera is velgdiameter dezelfde vooraan en achteraan. De breedte verschilt wel.

Elke Porsche? 

Ge zijt dus mis !    :D :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Naish zei:

Porsche's hebben maar 2 deuren.

Sad faces in the 924/944/928/968 corner, bro!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/1/2023 om 11:10, Naish zei:

Ik kreeg toch veel complimenten met de kleur van mijn 911... 

Heb nog nooit iemand horen zeggen: nou, dat is mooi zwart :D

Ze zeggen altijd: "ne zwarten auto is toch schoon als ie mooi blinkt", om dan meteen aan te vullen met "maar dat blijf niet lange proper, nji".

Telkens die van mij gewassen is, krijg ik toch wel een aantal keer een variante van het bovenstaande te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, ex-Mooseman said:

Ze zeggen altijd: "ne zwarten auto is toch schoon als ie mooi blinkt", om dan meteen aan te vullen met "maar dat blijf niet lange proper, nji".

Telkens die van mij gewassen is, krijg ik toch wel een aantal keer een variante van het bovenstaande te horen.

Voor of na "ALS GE DAN TOCH BEZIG ZIJT WILT GE DE MIJNE OOK WASSEN???AHAHAHAHAHAHAHA"

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, ir_fuel zei:

Voor of na "ALS GE DAN TOCH BEZIG ZIJT WILT GE DE MIJNE OOK WASSEN???AHAHAHAHAHAHAHA"

Nog zo’n klassieker, inderdaad 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, SpeedExceed zei:

@Alexanderr ; is er iets te doen aan die topsnelheid ? Ik besef ineens dat mijn Defender V8 op dezelfde snelheid begrensd is .. en zelfs sneller loopt. 😉 

Geen idee. Heb je eentje in bestelling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/2/2023 om 19:05, ir_fuel zei:

Voor of na "ALS GE DAN TOCH BEZIG ZIJT WILT GE DE MIJNE OOK WASSEN???AHAHAHAHAHAHAHA"

Om dan serieus met uwen emmer vol zand aan die gast zijn kist te beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ir_fuel zei:

Eigenlijk is dat toch geen "GT3" meer ...

Was de term 'touring' niet altijd de 'luxueuzere variant' van een sportieve 911 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, ‘touring’ is minder hardcore circuit, en meer voor lange leuke ritten over de openbare weg. Dat mag dus luxueuzer zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Eigenlijk is dat toch geen "GT3" meer ...

Waarom niet? 

3 uren geleden, BMWMB zei:

Idd, ‘touring’ is minder hardcore circuit, en meer voor lange leuke ritten over de openbare weg. Dat mag dus luxueuzer zijn.

Een kleur maakt een auto niet luxueuzer of minder hardcore. Neem een GT3 RS in die kleur.

Gaat Fuel die ook “geen GT3 meer” noemen want de kleur maakt hem minder snel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, ir_fuel zei:

Eigenlijk is dat toch geen "GT3" meer ...

Dat is t spelleke he ... Eerst wil men een GT3 zo brutaal mogelijk maken, om er zoveel mogelijk uit te steken.
Als het vol rijdt met GT3's met decadente vleugels moet men de Touring versie hebben. Eens er teveel Tourings zijn moet men er een zo luxueus mogelijke spec van maken om net wat specialer te zijn.
En als de luxekleurtjes uitgeput zijn gaan we dan een Touring gaan aankleden met nonsense kleuren zoals PTS roze e.d.
 

En zo is de cirkel rond 😆

Zo blijft een 992 natuurlijk wel grenzeloos fascineren natuurlijk 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid