Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, berengun zei:

juist es heel hypothetisch (bezigheidstherapie op een druilerige dag) mij aan het bezig houden wat we zouden kunnen kopen voor de prijs van de BMW en de caravan, dacht allez, ik stel eens een 911 samen...

Ik herinner me toen we bestelden, of iets ervoor, dat een GT3 zo ongeveer op dat budget zat, iets van een dikke 180K, nu 205K een goei jaar later!  Ik heb toch het gevoel dat sommige constructeurs van de situatie gebruik gemaakt hebben om hun winstmarges serieus te verhogen

Ongetwijfeld zal er daardoor geen Porsche minder verkocht worden maar t is toch wel opvallend fel (ter vergelijking, onze BMW is van 106K naar 110K gegaan, de caravan van 76K naar 80K). Het geeft mij zowat hetzelfde wrang gevoel als met de Jimmy die ook zo sterk in prijs gestegen (budgetcontroller op het werk dus dat ligt gevoelig 😬)

D’r zijn nu wel grenzen aan wat een mens moet willen opgeven en de caravan is nu wel het laatste :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Naish zei:

Wat Alexanderr mij altijd vertelde is het feit dat je toch minstens 1 andere Porsche moet hebben gekocht voor je een GT3 kan betalen. 

Beetje aangepast😁

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/8/2023 om 17:52, berengun zei:

Ik herinner me toen we bestelden, of iets ervoor, dat een GT3 zo ongeveer op dat budget zat, iets van een dikke 180K, nu 205K een goei jaar later!  Ik heb toch het gevoel dat sommige constructeurs van de situatie gebruik gemaakt hebben om hun winstmarges serieus te verhogen

Ja, daar hebben ze geen geheim van gemaakt: 

https://www.autodaily.com.au/porsche-says-significant-price-increases-are-coming/

Quote

“We will see significant price increases in the middle of the year for the new model year. That will help a lot to make sure we make strong group operating margins,” Meschke said.


Onze producten worden duurder want we willen veel blijven verdienen. 't Is eerlijk. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Mazdastruction said:

Ja, daar hebben ze geen geheim van gemaakt: 

https://www.autodaily.com.au/porsche-says-significant-price-increases-are-coming/


Onze producten worden duurder want we willen veel blijven verdienen. 't Is eerlijk. :D 

Ik viel ook achterover toen ik het las, maar hey, als de klant het slikt, wie zou het niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De Fransen krijgen ook een speciale versie.

https://www.autohebdo.fr/actualites/actu-auto/porsche-presente-la-911-carrera-gts-le-mans-centenaire-edition.html

Dacht eerst "OK, een 992 in een leuke oufit"... tot ik de meerprijs zag :lolz:  Zot zijn doet geen pijn, zeggen ze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, The Swede zei:

  Zot zijn doet geen pijn, zeggen ze. 

't kost alleen een beetje geld 😆

 

Blijkbaar heeft Porsche alvast 72 Franse zotten met voldoende budget op het oog.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wij zijn dan ook Hollanders, vandaar de Hollandse platen.

We hebben nog gekeken naar een GT3 touring, maar erg oncomfortabel en ook andere auto wel.. voldeed niet aan onze wensen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Steef101 zei:

Wij zijn dan ook Hollanders, vandaar de Hollandse platen.

We hebben nog gekeken naar een GT3 touring, maar erg oncomfortabel en ook andere auto wel.. voldeed niet aan onze wensen..

"onze wensen"

Zalig hé, die jonge gasten op 't forum. Waar is de tijd? :D

 

  • Grappig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onze pa ook ‘geholpen’ bij zijn eerste aankoop

hij had een ‘documentatie’ meegekregen van de verkoper van SAWA

awel, ik ging dat heel geregeld terug bovenaan de stapel ‘boekskes’ naast zijn bed leggen

Het heeft geholpen (wat niet hielp was dat ik met zijn eerste tegen de kruiwagen ben gereden :oops: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een extra fiets gaat die kleine je niet proberen aan te smeren. Die is ook al verstandig genoeg om te weten dat je er genoeg hebt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid