Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

En voor de GT3 (of alle modellen met centerlock): 919 Hybrid remastered (forged), nog geen foto's op de auto ... but I like :D 

F34Rear_2.png?v=1677500695

FloatRear_2.png?v=1677500682

TopRear_2.png?v=1677500677

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, JanC zei:

Staat hopelijk beter dan die uit je vorige post, want dat vind ik op 't eerste zicht maar niks...

Ook geen grote fan van, maar je vindt zelden tot nooit nog 911-dedicated velgen aftermarket dus ik vond 't wel interessant. Zeker de CUP-herinterpretatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/3/2023 om 19:49, gTa zei:

 

 

 

porsche-992-targa-cup-1.2-wheels-10.jpg?v=1664383056

 

 

Cup-velgen, mooi onder de 964, maar onder de 992 vind ik het maar niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind deze velgen bijzonder knap voor de 992, de Vossen RS92. Ze zijn speciaal ontworpen voor Champion Motorsport. 

The Rs92 wheel is designed to emphasize the sharp lines and smooth curves of the Porsche heritage of vehicles — Applications include center lock vehicles, and a standard 5-lug fitment

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche heeft z'n prijzen fors verhoogd. Mijn 992 Carrera S kost nu standaard al 146k euro, en een GT3 zelfs 205k euro. 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, BMWMB said:

Porsche heeft z'n prijzen fors verhoogd. Mijn 992 Carrera S kost nu standaard al 146k euro, en een GT3 zelfs 205k euro. 

Waar haal je dat?

Ik ga net kijken op de configurator. Bij de GT3:

Totaal voertuig en originele opties    190.893,23 EUR

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, BMWMB zei:

Porsche heeft z'n prijzen fors verhoogd. Mijn 992 Carrera S kost nu standaard al 146k euro, en een GT3 zelfs 205k euro. 

Intussen in het VK... begint een GT3 vanaf omgerekend 166.565 euro.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Waar haal je dat?

Ik ga net kijken op de configurator. Bij de GT3:

Totaal voertuig en originele opties    190.893,23 EUR

Er staan 2 prijzen op de website. 205k staat op de GT3 landing page, de CC vermeldt idd 190k.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Audi S8 said:

Er staan 2 prijzen op de website. 205k staat op de GT3 landing page, de CC vermeldt idd 190k.

Zie het nu ook. Zal nog moeten aangepast worden.

Stevige verhoging iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zie het nu ook. Zal nog moeten aangepast worden.

Stevige verhoging iig.

Het is niet dat ze het niet aangekondigd hebben :D

“We will see significant price increases in the middle of the year for the new model year. That will help a lot to make sure we make strong group operating margins,” Meschke said.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, BMWMB zei:

Porsche heeft z'n prijzen fors verhoogd. Mijn 992 Carrera S kost nu standaard al 146k euro, en een GT3 zelfs 205k euro. 

Manmaths gewijs 15k verdiend :D 

15 minuten geleden, ICM zei:

turbo S cabrio 275k 😭

 

Je moet zo lang nie wachten hé :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, ir_fuel zei:

Waar haal je dat?

Ik ga net kijken op de configurator. Bij de GT3:

Totaal voertuig en originele opties    190.893,23 EUR

PTS al bijgerekend heeee

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, PieterA zei:

Intussen in het VK... begint een GT3 vanaf omgerekend 166.565 euro.

Ik herinner mij dat begin jaren 2010 (medio 2012 Nas zijn M5 bv) veel mensen hun nieuwe wagen in het VK bestelde. Kan dit nu nog? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, SpeedExceed zei:

Ik herinner mij dat begin jaren 2010 (medio 2012 Nas zijn M5 bv) veel mensen hun nieuwe wagen in het VK bestelde. Kan dit nu nog? 

Meerdere zo gedaan... Voor mezelf A7, mini cooper S en afgewogen voor mijn F80 ook (uiteindelijk niet gedaan voor bijna zelfde prijs hier kunnen bestellen).

Ook zo gedaan voor @ICM zijn M4 en Cayenne en zo ook @Salokin zijn M3...

Denk nu met de brexit dat het niet meer zo eenvoudig gaat. En bvb GT3 daar bestellen lijkt me al helemaal geen optie meer gezien ze daar moeten een moord plegen voor een allocatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en daarbij, toen die tijd geleden had Porsche al kunstmatige extra levertijden om het proces tegen te houden. Voor die Cayenne heeft dat toen 18 maand geduurd als ik me het goed herinner.

Daarnaast is het ook merk afhankelijk. Mercedes nooit gelukt, Audi en Porsche wel en BMW was het eenvoudigste toen.

Toen voor mijn 992S (nog voor Brexit) werd al duidelijk dat UK geen optie meer was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Naish zei:

Meerdere zo gedaan... Voor mezelf A7, mini cooper S en afgewogen voor mijn F80 ook (uiteindelijk niet gedaan voor bijna zelfde prijs hier kunnen bestellen).

Ook zo gedaan voor @ICM zijn M4 en Cayenne en zo ook @Salokin zijn M3...

Denk nu met de brexit dat het niet meer zo eenvoudig gaat. En bvb GT3 daar bestellen lijkt me al helemaal geen optie meer gezien ze daar moeten een moord plegen voor een allocatie...

Topaankoop. Ik dacht 62K betaald te hebben, verkoopprijs van 50.000 euro lijkt me vandaag realistisch. Niet dat ik het van plan ben.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid