Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Naish zei:

327k 😮 

echt ? das een beetje uitmelken he, die auto's gaan dus zelden de openbare weg zien...spijtiig

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, berengun zei:

echt ? das een beetje uitmelken he, die auto's gaan dus zelden de openbare weg zien...spijtiig

Ongetwijfeld al licht gecorrigeerd om de flippers toch een beetje voor te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/6/2023 om 21:23, tuscani zei:

Heb je er zelf al met gereden, Alexanderr?

Zo zalig

img_1_1687116106309.thumb.jpg.40192aac046949c7bc6b4d941bc0fd1c.jpg

Deze ochtend hier in Steenokkerzeel zien rijden, ahzo een mottig spel ! Nee dat is absoluut maar dan ook absoluut mijn ding niet. Snap het nut ook totaal niet. Maar goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Deze ochtend hier in Steenokkerzeel zien rijden, ahzo een mottig spel ! Nee dat is absoluut maar dan ook absoluut mijn ding niet. Snap het nut ook totaal niet. Maar goed. 

Ne gravelbike, maar dan voor in de regen he!

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, berengun zei:

echt ? das een beetje uitmelken he, die auto's gaan dus zelden de openbare weg zien...spijtiig

Er zijn gelukkig een aantal zotten die er wel mee rijden. Heel dun bezaaid wel, en in ons Belgenlandje heb je zelfs al je vingers op je hand niet nodig om zet te tellen. 

Al bedenk ik mij net wel dat een aantal weken geleden mijn baas met zijn 991 Speedster komen werken is, dat valt te vergelijken natuurlijk :D Neem dus op 2 handen te tellen. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Deze ochtend hier in Steenokkerzeel zien rijden, ahzo een mottig spel ! Nee dat is absoluut maar dan ook absoluut mijn ding niet. Snap het nut ook totaal niet. Maar goed. 

Ik begrijp wel dat er liefhebbers zijn voor zo’n Dakar, maar ik ben ook geen fan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Naish zei:

327k 😮 

Voor de helft van de prijs koop je een tweedehands 991.2 GT3 touring met hetzelfde rijplezier. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Short ratio, manueel, 4L, licht vliegwiel, "maar" 1455kg, ... en geen 2 ton aan batterijen in zicht. Heerlijk dat ze zo iets nog kunnen/mogen maken vandaag de dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, PJH zei:

Short ratio, manueel, 4L, licht vliegwiel, "maar" 1455kg, ... en geen 2 ton aan batterijen in zicht. Heerlijk dat ze zo iets nog kunnen/mogen maken vandaag de dag.

Je mag het alleen niet gebruiken, dan krijg je een boete!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke genietersbak! Ik ga hier wel even heel het concept niet begrijpen en balen dat er geen schuifdak en twee zetels achterin kunnen, wat hem voor mij pas echt ultiem zou maken. Maar bon, ik ben niet de mens voor zoiets pakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid