Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

1 hour ago, SpeedExceed said:

Ik herinner mij dat begin jaren 2010 (medio 2012 Nas zijn M5 bv) veel mensen hun nieuwe wagen in het VK bestelde. Kan dit nu nog? 

Mijn M235i zo gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn F80 ben ik in BE op zelfde prijs geraakt met een extra korting van de dealer en tussenkomst van de invoerder. Maar toen was het wel perfect mogelijk om daar te zeggen dat ik in UK kon bestellen en vrees dat dit nu niet meer het geval is.

Was iets duurder natuurlijk, maar je hebt niet de kosten om hem te gaan halen en ook het gemak dat erbij komt als je hem bij de dealer om de hoek te halen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Voor mijn M140i was het sop de kool ook niet meer waard.

Klopt, verschil op mijn F80 was ook al veel kleiner dan bij de M's van salokin en icm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, BMWMB zei:

Porsche heeft z'n prijzen fors verhoogd. Mijn 992 Carrera S kost nu standaard al 146k euro, en een GT3 zelfs 205k euro. 

@flupke73 We hebben een goeie zaak gedaan 😆

  • Vind ik leuk 1
  • Omhelzing 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Naish zei:

Ah ja, de restwaarde heeft mijn overnemer serieus om zeep geholpen :lolz: 

Ik heb toch nog een redelijk bedrag van de verzekering gekregen :noparty:

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29/3/2023 om 23:41, BMWMB zei:

Porsche heeft z'n prijzen fors verhoogd. Mijn 992 Carrera S kost nu standaard al 146k euro, en een GT3 zelfs 205k euro. 

waarschijnlijk zowat alle merken, net de X3 gecontroleerd, zit in onze configuratie nu ook net boven de 110K wat een goeie 5K meer is op minder dan een jaar (zonder enige wijziging)

voor onze MX5 (uit 2016) is er ondertussen al een dikke 10k bijgekomen, denk dat onze RW nu ongeveer nog altijd even hoog ligt dan toen hij 1-2 jaar oud was (niet dat er plannen zijn)

  • Vind ik leuk 1
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds Brexit heb je 10% invoertaks aan je broek plus een hele hoop extra papierwerk in vergelijking met vroeger.

GBP staat nu wel goedkoper dan pakweg een jaar geleden maar dan nog compenseert dit niet.

In theorie kan het nog maar het zal al een heel straf prijsverschil moeten zijn om het de moeite waard te maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/31/2023 at 1:32 PM, berengun said:

voor onze MX5 (uit 2016) is er ondertussen al een dikke 10k bijgekomen, denk dat onze RW nu ongeveer nog altijd even hoog ligt dan toen hij 1-2 jaar oud was (niet dat er plannen zijn)

Daar zit wel een heel stuk in de meerprijs waar Mazda niks aan kan doen. Heeft met CO2 uitstoot te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ir_fuel zei:

Daar zit wel een heel stuk in de meerprijs waar Mazda niks aan kan doen. Heeft met CO2 uitstoot te maken.

Is wel hun keuze om liever boetes door te rekenen dan te voldoen aan de gemiddelde uitstoot van hun vloot. Ze maar een ev en die kan je amper een waardig alternatief noemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/4/2023 om 20:10, Phil zei:

De kleur, niet het.

Mijn excuses, ik zal er op letten.

Om het goed te maken een nieuwe foto van vandaag, deze keer in de juiste kleur. 😄

PXL_20230405_092357887.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 30/4/2023 om 19:50, toere zei:

Tis in Blankenberge zeker? 

Hij heeft het niet getroffen. 

A4A81B26-3272-4FCA-B718-9891F11FD58E.jpeg

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de GT3RS IRL mogen bewonderen. Wat een beest is dat geworden seg. Vorige generaties kwamen nog wat over als "een GT3 met wat extra kieuwen" maar deze ziet er echt uit als een racewagen. Zeer, zeer knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/4/2023 om 08:00, Salokin zei:

Het plezier gekend om enkele dagen met ICM zijn Carrera S te mogen rijden. Waar ik aanvankelijk niet echt onder de indruk was, was ik dat naarmate ik er meer mee onderweg was steeds meer. 
Dat hij comfortabel reed, wist ik al. In feite wat te comfortabel naar mijn zin. Maar dat was voordat ik hem echt op zijn staart durfde te duwen, te vertrouwen dat hij aan die snelheid vlot te bocht uitkwam. Auto voelt echt planted, zet zijn kont wat opzij bij vol gas en schiet dan vooruit waarbij hij imo duidelijk meer vermogen heeft dan de vermelde 450pk.

Zeer onder de indruk.

5CBEE3C1-1153-4517-9B17-1E1EA7E0BC59.jpeg

Buitengewoon mooie 911. 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid