Ga naar inhoud

Porsche 992

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
8 hours ago, ir_fuel said:

Geen fan. Ofwel koop je een GT3 en dan moet er een dikke vleugel op. Ofwel koop je een Carrera en dan houd je de zuivere 911 lijn. IMO.

Nee fuel, je koopt een Carrera om er een vleugel bij te nemen en een GT3 om de vleugel weg te laten.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
14 uren geleden, Thebiemerke zei:

Trekt op niks. 

Geplaatst:

Vraag me trouwens af, gezien dat gewoon in plaats van de bestaande spoiler zit, of dat ding ook gewoon opklapt vanaf 70 kmh en hoger bij 170 en of die airbrake nog werkt dan...

Geplaatst:
12 minutes ago, Naish said:

Vraag me trouwens af, gezien dat gewoon in plaats van de bestaande spoiler zit, of dat ding ook gewoon opklapt vanaf 70 kmh en hoger bij 170 en of die airbrake nog werkt dan...

Dat zal wel uitgeschakeld zijn :lol: 

• Grappig 1
Geplaatst:
9 hours ago, Naish said:

En het beste dat je kan kopen is een GT3 touring zonder vleugel :D

Pleonasme.

@Tommie

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 25/1/2019 om 08:07, vince522 zei:

Nee fuel, je koopt een Carrera om er een vleugel bij te nemen en een GT3 om de vleugel weg te laten.

Post van het jaar ! :D 

Geplaatst:

Wat vinden jullie van guards red ? Op een 992 welteverstaan.

Op het salon vond ik dat wel geslaagd maar is natuurlijk in kunstlicht.

Geplaatst:
Denk dat deze die op het salon staat guards red is.
In real-life 100 keer mooier. 2d9ca85e6f016a7eb794429f90892200.jpg
Geplaatst:

Ik vond het absoluut niet mooi, de blauwe die er staat, dat is iets anders, waanzinnig knap.

Geplaatst:

Op het salon vond ik dat wel geslaagd maar is natuurlijk in kunstlicht.

Zeer mooie rode kleur.
Geplaatst:
Ik vond het absoluut niet mooi, de blauwe die er staat, dat is iets anders, waanzinnig knap.

Iets te klassiek vind ik.. mijnen tesla is al blauw :)

Zou twijfelen tussen guards red, racing yellow of GT silver
Geplaatst:

Guards Red is ferm .. al zou ik het niet op een daily nemen .. Dat blauw van het autosalon is ook ferm .. misschien een tikkeltje te donker ..

Aerokit vleugel vind ik wat tegenvallen .. Ben over het algemeen wel pro een styling pakket (M, S, Aerokit, ...) maar deze lijkt zo scherp en slank terwijl de auto net knappe rondingen heeft. Idem voor de aerokit voorbumper. Persoonlijke mening natuurlijk.

Maar met een jaarlijkse VAA van 20K, maakt het helaas niet uit :(

Geplaatst:

Had het er gisteren met een vriend nog over. Er begint ondertussen een serieus gat te zitten tussen de 718 en de 992, financieel gezien. Voor de 718 hebben ze nu die 4-cilinders gebouwd. Zouden er geen plannen zijn om terug een soort 912 te maken, met, ikzegmaarwat, een 2.5 4 cilinder in met 380pk ofzo, die tussen de 718 en de 911 zou komen?

Geplaatst:

Ik vrees dat het eerder electrisch of hybride tussenin gaat worden

Geplaatst:
4 minutes ago, Jokke_vlo said:

Ik vrees dat het eerder electrisch of hybride tussenin gaat worden

Er tussen?

Ik geloof nooit dat de 992 hybrid goedkoper gaat zijn dan de 992S. Die zal qua vermogen wel tussen de S en de Turbo komen

Geplaatst:
29 minuten geleden, ir_fuel zei:

Had het er gisteren met een vriend nog over. Er begint ondertussen een serieus gat te zitten tussen de 718 en de 992, financieel gezien. Voor de 718 hebben ze nu die 4-cilinders gebouwd. Zouden er geen plannen zijn om terug een soort 912 te maken, met, ikzegmaarwat, een 2.5 4 cilinder in met 380pk ofzo, die tussen de 718 en de 911 zou komen?

Vermoed ik ook!

Geplaatst:

Nu ik er wat over nadenk, het zou ook gewoon niet kunnen financieel en marketingtechnisch van een hybrid onder de 992S te plaatsen. Je zit met de extra kost van batterijen, elektromotor en alles dat erbij hoort. Dat moet betaald worden, en dat ga je niet kunnen bolwerken door minder te vragen dan voor de gewone + je gaat de sportwagenkoper niet overtuigen door hem een 992 aan te bieden met die nieuwe snufjes in (die in Porsche termen altijd zullen gepromoot worden als zijnde beter voor het rijplezier en de sportiviteit) die trager is dan de 992S.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Een "Coupe Cayenne" (of noemen ze die X6-achtige lelijkaards).

Een 992 H net onder de Turbo.

Een 912 tussen de Cayman en de 992.

En dan nog een nieuwe 914.

Geplaatst:

Guards red vond ik op het salon niet zo wauw... Beetje te flets zelfs...

De blauwe was top, maar zoals de meesten hier moest hij iets lichter geweest zijn... Beetje feller...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Meer in de diepte tech review van die MotoMan... Kan het nog goed brengen, wel beetje wreed amerikaans...

Geplaatst:
1 uur terug, ir_fuel zei:

Nu ik er wat over nadenk, het zou ook gewoon niet kunnen financieel en marketingtechnisch van een hybrid onder de 992S te plaatsen. Je zit met de extra kost van batterijen, elektromotor en alles dat erbij hoort. Dat moet betaald worden, en dat ga je niet kunnen bolwerken door minder te vragen dan voor de gewone + je gaat de sportwagenkoper niet overtuigen door hem een 992 aan te bieden met die nieuwe snufjes in (die in Porsche termen altijd zullen gepromoot worden als zijnde beter voor het rijplezier en de sportiviteit) die trager is dan de 992S.

En toch is de Panamera Hybride (iets) goedkoper dan de 4S. Ik zou dus opletten met die stelling............. al zal het eerder dezelfde prijs zijn. Of ze kunnen er de 4cyl + electro insteken ook, who knows :D

"even snel" of "sneller" van 0-100 is wat voor veel mensen telt, je kent er ook genoeg zo (ik heb er zelfs zo ene in de familie :)) en dat moet WEL lukken. Dat dat op een circuit zoveel trager is, who cares.

Net als er toch veel publiek fan was van de touring, zouden er zeker (ze gaan dat niet doen, maar theoretische stelling dus) ook genoeg zijn voor een 992 hybride 4cyl die van 0-100 "0.1" sneller is dan de 992(s).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid