Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, Alexanderr zei:

 

Mensen uit Knokke hebben geen pretentie, het zijn de dagtoeristen die de pretentie hebben. Alle mensen die vast in Knokke geïnstalleerd zijn, zijn op zoek naar discretie, rust, natuur en gastronomie. Het zijn niet die mensen die met gehuurde Ferrari’s door de Lippenslaan gaan paraderen ;) 

Was een grapke van mij nji

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jokke:

Mja P is simpele mekaniek eh... Ik heb bij de mijne ZELF een module (Asr) tussen gestoken.

Sleutelhanger remote erbij en kiezen op welke stand de uitlaatkleppen komen te staan.  Killer mod :)

IMG_20201110_132529.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, ICM zei:

Mijn fiches zijn ook de eerste week uitgetrokken. M'n vrouw wil er niet mee rijden :lol:

 

Idem. 

Mijn vrouw wil er ook niet mee rijden maar dat is meer door het feit dat ze schrik heeft van met de velgen te haperen bij het parkeren.

ZOALS ZE VORIGE WEEK WEER IS TEGENGEKOMEN MET DE ALFA🤣

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, toere zei:

ZOALS ZE VORIGE WEEK WEER IS TEGENGEKOMEN MET DE ALFA🤣

Als ge graag van uw vrouw vanaf wilt... ik ken e goe forum op het darknet daarvoor.  Voor sommige betalende diensten ist wel met bitcoins te doen.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, -krikke- zei:

Jokke:

Mja P is simpele mekaniek eh... Ik heb bij de mijne ZELF een module (Asr) tussen gestoken.

Sleutelhanger remote erbij en kiezen op welke stand de uitlaatkleppen komen te staan.  Killer mod :)

IMG_20201110_132529.jpg

You know you want it

I know you want it

We know you want it.

 

Ge moet het u niet aantrekken, kom gerust uit de kast, we zullen je met even veel liefde opnemen in deze community

 

https://frst.nl/pops-and-bangs/

 

 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, -krikke- zei:

Als ge graag van uw vrouw vanaf wilt... ik ken e goe forum op het darknet daarvoor.  Voor sommige betalende diensten ist wel met bitcoins te doen.

Mijn vrouwke waar ik zo zot van ben😍

Er gaan langer velgen zijn dan wij hoor😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, toere zei:

Mijn vrouwke waar ik zo zot van ben😍

Er gaan langer velgen zijn dan wij hoor😃

Das heel lief dat je zoiets zegt. Nee echt waar! ❤️

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

You know you want it

I know you want it

We know you want it.

Hier hij gaat is met mij gaan lachen zenne...

Als ik me ni vergis heb ik ooit een oranje exige geweten met een aardig luide titanium aftermarket uitlaat op...

Als ik me niet vergis, staat op uw oude porsche Panzer tank ook iets dat veel lawaai maakt...

Da gij uw buren nog recht in't gezicht durft te zien, wel daar kan ik ni bij.  Die mensen klagen zelfs ni meer over laaghangende vliegers...  Da zijn kleine faits divers ivg met uw geterroriseer!  :)

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, -krikke- zei:

Hier hij gaat is met mij gaan lachen zenne...

Als ik me ni vergis heb ik ooit een oranje exige geweten met een aardig luide titanium aftermarket uitlaat op...

Als ik me niet vergis, staat op uw oude porsche Panzer tank ook iets dat veel lawaai maakt...

Da gij uw buren nog recht in't gezicht durft te zien, wel daar kan ik ni bij.  Die mensen klagen zelfs ni meer over laaghangende vliegers...  Da zijn kleine faits divers ivg met uw geterroriseer!  :)

 

Met zijne moto hettem ook al geprobeerd om die asociaal luid te krijgen, maar tot nu toe is het (ondanks mijn goed bedoeld advies) nog altijd niet gelukt.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, -krikke- zei:

Als ge graag van uw vrouw vanaf wilt... ik ken e goe forum op het darknet daarvoor.  Voor sommige betalende diensten ist wel met bitcoins te doen.

Hoeveel moet je hebben voor die van u?  Kan wel enkel cash in het handje betalen, bitcoin is een piramidespel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, -krikke- said:

Hier hij gaat is met mij gaan lachen zenne...

Als ik me ni vergis heb ik ooit een oranje exige geweten met een aardig luide titanium aftermarket uitlaat op...

Als ik me niet vergis, staat op uw oude porsche Panzer tank ook iets dat veel lawaai maakt...

Da gij uw buren nog recht in't gezicht durft te zien, wel daar kan ik ni bij.  Die mensen klagen zelfs ni meer over laaghangende vliegers...  Da zijn kleine faits divers ivg met uw geterroriseer!  :)

Ge vergeet "discobar galaxy" nog, de jaren voor hij zijn indoor discotheek had :lolz: 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel, ik zal nog eens iets posten seh.

De eerste foto's van het Sportdesign Pack in Gloss Black. Ik vind het zeer geslaagd, maar het was nog beter geweest als ze die vinnen in de achterbumper ook zwart hadden gemaakt.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BMWMB zei:

Sportdesign Pack in Gloss Black

Beats me waarom je daar (zo veel geld) zou voor bijbetalen, tbh.

  • De neus wordt er minder 992 en meer 991 door. Geen stap vooruit, vind ik. (Maar 't is ook niet lelijk.)
  • De kont verliest de laag geplaatste nummerplaat en de horizontale(re) indruk die de cleane 992-kont heeft en net zo mooi maakt. De nummerplaat verhuist naar boven, midden in de bumper en hangt daar maar wat verloren, vind ik. Da's voor mij een grote stap achteruit. De kont oogt zo veel drukker, wat minder opgeruimd of coherent; ook een halve generatie ouder zelfs?
  • Die vinnen achteraan zijn ook maar lullig, vind ik. Maar dat zal in de huidige tijden van extraverte wel z'n gading vinden, zeker?
  • En tot slot steek je in 't zwart dat wat origineel in 't zwart zit (alleen glanzend nu) en dat eigenlijk 't best oogt in koetswerkkleur...
  • Bijkomend nadeel ook nog is dat je verplicht bent om dat met de dubbel ovalen sportuitlaat te combineren (correct?), terwijl ik de quad ronde pijpkes (van de S) duidelijk de mooiere uitlaat vind.

Nah.

Komt bij mij als zo'n typische "we smijten er maar wat op, vragen er een bom duiten voor en net omdat het opvalt én geld kost gaat dat genoeg verkopen" marketeer's trick over waar de auto an sich niet mee gediend is.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:
  • ... terwijl ik de quad ronde pijpkes (van de S) duidelijk de mooiere uitlaat vind.

Effe een bmwmb'ke doen: die std quad pijpjes ogen idd zeer mooi, maar KLINKEN nóg minder dan de PSE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, flupke73 zei:

Carrera T

GT3&touring

Denk je dat ze een T gaan maken in 992 variant?

De andere twee zijn tof maar enkel voor de rijkere blankenbergenaar...  Beetje te duur voor mij...  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 997, 991 komt bij mij dus geen 992. Beetje zelfde reden als[mention=191]dragonfly[/mention] super super goede auto, maar het gevoel is weg, het is een GT geworden. Ik weet nog in Finland hoe ik samen met een ander momber hier met die auto op het ijs ging knallen. Miljaar dat was perplex staan over wat die auto kan. Als ik het me goed herinner was die bijna 2 sec sneller dan een GT3 op een rondje van een minuut ongeveer. Maar............. de smile is weg, ITT tot mijn ervaringen vorige modellen.

 

Bleef toch nog over de Turbo S (maar geen fan van die tech art wing bovenop de standaard wing) maar alleen maar ff informeren ernaar was voldoende om me helemaal te doen weerkeren. Had nochtans een paar referenties die me vertelden hoe sensationeel de auto wel is.

 

Jokke de vraag is groter dan het aanbod, er is echt een “run” op die wagen........... ja ja ik weet dat kan hoor, heel goed voor Porsche en zijn verkopers, ik maak het ook mee met fietsen, maar niet hoe ik graag een auto ga kopen. Je wil toch het gevoel krijgen met iets speciaals te rijden wat je ook graag verkocht wordt. Het is een aanpak die me niet zo ligt zal ik maar zeggen.

 

Maar 250.000 leggen voor een auto waar een “run” op is en me qua looks (achterkant) onvoldoende wauw gevoel geeft, samen met de ervaring dat de 992 een heel hoog GT gevoel heeft gekregen is voldoende om me gewoon naar een andere GT te doen kijken. Daar is voor alle duidelijkheid niets mis mee he, gezien huidige denkwijze.

 

GT3 ga ik skippen, ik blijf er verliefd op, de nieuwe gaat ook goed zijn, maar gewoon iets te gebruiksonvriendelijk voor mijn gebruik. Je bent wat verwend als je de ene te weinig direct vindt en de andere te hard default_smile.png Ik wil maar zeggen dat het Porsche DNA te veel weg is in de 992’s die ik reed en je dan even goed een andere GT kan kopen.

 

Ik heb een tracktoy en kan bij wijze van spreken rijden met wat ik graag wil op circuit. Dus daarvoor hoeft het niet (meer).

 

Pas op: ik blijf Porsche in mijn hart dragen en zal ooit wel terug kopen, maar nu niet.

 

Qua prestaties en sensatie (nogmaals naar wat ik hoor) zal ik wel altijd graag eens naar een Turbo S knipogen, alleen het kontje en de (blijkbaar) run op de auto hield me tegen.

 

Mijn oprecht eerlijke mening, en ja deels met een soort pijn in het hard voorlopig afstand genomen van de huidige 911 lijn.

 

PS: de run op mijn GT3 hielp ook niet, mijn kop laten zot maken om een “laatste” slot te kopen aan een te hoge prijs en nu moeten dumpen aan imo een vrij belachelijke prijs (maar dat is hoe de markt beslist).

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Jokke de vraag is groter dan het aanbod, er is echt een “run” op die wagen........... ja ja ik weet dat kan hoor, heel goed voor Porsche en zijn verkopers, ik maak het ook mee met fietsen.

Wordt die dan echt gelimiteerd? Of zijn er binnen 6-12 maande opeens wel slots...

Vanaf 2022 moeten auto's wel aan veel technische zever voldoen dus dat zal nog leuk worden voor sportieve wagens 😞 

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/nl/IP_19_1793

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb elke dag in mijn business met slots te maken, ik moet het niet weten voor een auto van dat geld default_biggrin.gif

 

Zeker op een Turbo (s) zit al een serieus waardeverlies op, hoger dan een GT3 nog, en voor een tweedehands aan goede prijs is het nog net te vroeg (en dus een te grote run op nog)

 

De verkopers hier zullen beter weten wat en hoe.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wagens die zogezegd exclusief zijn en beperkt zijn in productietijd...  Dat is idd een prachtig verkoopsargument voor de verkopers om de gevoelige koper zijne kop zot te maken... Tot ze besluiten om aan de toenemende vraag te voldoen en de productietijd/run nog is over te doen of te verlengen met als resultaat dat een gt3 in feite............ niks bijzonders is (om vast te krijgen).  

Andere merken doen het ook hoor, daar niet van. Dat melken waar we het onlangs nog over hadden.

Voor jou en nog andere gedreven/bedreven bestuurders kan ik uw 'kritiek' op de 992 goed verstaan.  Het ding is voor jullie té makkelijk, té hard te rijden... 

Wat zou jij dan als 991 vervanger zien?

Aston? Ferrari? McLaren? AMG? Of misschien toch P maar dan Cayman GT4 (rs)?  Nah u kennende, gij zijt een 911 man, geen Cayman man, ook al zou die beregoed zijn.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid