Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

1 uur terug, gTa zei:

(die d'office visueel baat heeft bij een zo open mogelijke velg) ...

Normaal is dat zo maar vanaf een bepaalde wielgrootte zijn weinig + dunne spaken niet meer zo mooi imo.  Ik bekijk ni alleen de velg maar ook de schijven erachter.  Het geheel moet kloppen... 

Te grote wielen met in verhouding te dunne of te weinig spaken, creëren te grote 'doorkijk' gaten.  Als de schijven dan niet meer proportioneel de 'achtergrond' vullen, dan oogt het wiel voor mij te 'leeg'.  Dat effect is er helaas bij de 20" en 21" maten van de 992.  Zet er 18" of 19" dan is het wiel mooi gevuld met de remschijven.  Nu ogen de remschijven i.c.m. grote 20" of 21" spaak gaten precies of ge hebt schijfremmekes van ne vélo steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Jokke_vlo said:

Ik zou ne spoiler steken en een stickertje met RS of Turbo op de kont kleven

Ge hebt er ook die een klassieke Porsche pakken en dan uitgeklopte wielkassen en veel te brede achterbanden eronder steken? :geek:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jokke wacht bewust nog effe af om de offerte voor z'n Jubilee van Oceanko te ondertekenen... 

Laat ze bij Oceanko maar effe sudderen alvorens toe te happen...  Met wat chance geven ze da vliegerke en ottoke erbij om hem over de streep te trekken.  😁

 

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, -krikke- said:

De optionele rs velgen:

spacer.png

Ik vind die te “aftermarket” aandoen. Zou je, zoals Johannes Vélo zei, goed passen op de Johnny-en-Marina cruise op de Graanmarkt in Ninof.

6 hours ago, Jokke_vlo said:


Swede wa hebde gij voor ?

Midlife crisis ? Ninoofse roots? Identiteitscrisis ?

Als je er over wil praten, ik ben er voor je. :):)

Bwa, midlife weet ik niet. Maar met kleine en nieuw getrouwd en verhuis voel ik mij een stuk jonger.

En jawel, ik ben van de marginalen driehoek van Vlaanderen: Oilsjt-Nienof-Gisbaarg. :D 

Maar ik ben idd in 1986 blijven steken en voor mij ware de ideale Carrera een gewoon zwarte 930 met Fuchsvelgen en rooi strepen op.

4 hours ago, tuscani said:

Die striping zou wel mogen, mocht het zoals bij de R zijn. Dus doorlopen op de zijflank. Nu enkel op de deur trekt dat op niet veel. ( wel een ander kleurtje ook) .

Voor éne keer ben ik met u akkoord. De 911R vind ik echt prachtig en idd de striping in die stijl ware een redelijk idee.

Ik zag wel dat de sportstriping van Porsche slechts 1 centrale streep over de wagen geeft ipv twee en dat de strepen op de deuren enkel kunnen besteld worden als Porsche-opschrift. Maar de stijl is gelijkaardig.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, -krikke- said:

Jokke wacht bewust nog effe af om de offerte voor z'n Jubilee van Oceanko te ondertekenen... 

Laat ze bij Oceanko maar effe sudderen alvorens toe te happen...  Met wat chance geven ze da vliegerke en ottoke erbij om hem over de streep te trekken.  😁

 

I see what you did there :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, The Swede zei:

Bwa, midlife weet ik niet. Maar met kleine en nieuw getrouwd en verhuis voel ik mij een stuk jonger.

Hoelang moet je rijden naar de Duitse grens? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, -krikke- zei:

Jokke wacht bewust nog effe af om de offerte voor z'n Jubilee van Oceanko te ondertekenen... 

992S is voor oude mensen en dokters dus niet voor Jokke 😄 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, The Swede zei:

 

Voor éne keer ben ik met u akkoord. De 911R vind ik echt prachtig en idd de striping in die stijl ware een redelijk idee.

Ik zag wel dat de sportstriping van Porsche slechts 1 centrale streep over de wagen geeft ipv twee en dat de strepen op de deuren enkel kunnen besteld worden als Porsche-opschrift. Maar de stijl is gelijkaardig.

Dat laat je toch gewoon zelf maken, die striping. Kleur en lay-out zoals je zelf wilt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, tuscani said:

Dat laat je toch gewoon zelf maken, die striping. Kleur en lay-out zoals je zelf wilt. 

Zot! Dat kost veel te weinig op die manier :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jokke wacht bewust nog effe af om de offerte voor z'n Jubilee van Oceanko te ondertekenen... 
Laat ze bij Oceanko maar effe sudderen alvorens toe te happen...  Met wat chance geven ze da vliegerke en ottoke erbij om hem over de streep te trekken.  [emoji16]
 
Jubilee-Superyacht-Oceanco-800x450.jpg&key=8f110fddb7b1caa8315f849073be5533d80301e643b9d09c1599495444721b1a

WHAT THEY THINK


539aae67bb3018ee9c6856c852f1ad32.jpg



WHAT I SEE
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola...  Da valt nog heel goe mee van grootte...  👍

Ik had als barometer uw favoriete resto keuzes genomen en kwam bijgevolg uit bij zo een 950usd kitje:

Tof dat je het budget dan toch wa rekt voor je boot!  👌

 

Ps: dikke kus 😘

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De optionele rs velgen:
IMG_42243-large.jpg&key=28beb40d5952c23f00cd2f2e893e2f0d01f1de7340764581f7866cde6f45ec64

Lelijk zijn ze zeker niet, maar minder vind ik dat zo plat zijn als een pannekoek, en wat me nog stoort is dat zilveren randje.
Het middendeel is in de kleur Platinum, wat ik ook net niet donker genoeg vind icm dat krijt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Icm met krijt is het idd ietske minder mooi als op bv GT silver.  Dat ze 'plat' zijn stoort me geheel niet, integendeel.

Op ne krijt is de std velg (wel in't zwart) de mooiste combi imo.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, tato zei:

In Sport Plus bedoel je?

Als je enkel de kleppen openzet van de sport uitlaat, valt het nog goed mee vind ik.

Altijd als de sportuilaat op staat. Hier een filmpje van de Boxster GTS (vond niet direct eentje van de 991.1), en hoor je telkens dat gebrabbel als je van de gas gaat. In het begin vond ik het ook cool, maar na een tijd gaat het storen... Zeker als je bijvoorbeeld rustig door een dorpskern rijdt, en je dikwijls een beetje gas geeft,  dan heb je telkens dat fake geforceerd gebrabbel als je effe de gas lost. Op het laatst zette ik de sportuitlaat dan maar uit. De GT3 heeft dat niet, en de 992 gelukkig ook veel minder. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die protjes zijn imo veel teveel golf, cupra en rs3 achtig...  Veel teveel lucht maar weinig 'power'.

De farts zijn bij mijn huidige c63s echt wel nice...  het zijn geen 50 minion farts maar slechts enkele godzilla farts. ❤️

Irrelevante vergelijking, i know, maar dees zijn 'sjonnie' fartjes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, dragonfly zei:

992S is voor oude mensen en dokters dus niet voor Jokke 😄 

Vroeger was ik jong en knap, en nu enkel nog knap, dus zo'n 992S past perfect bij mij. 😎

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, dragonfly said:

Hoelang moet je rijden naar de Duitse grens? 

Veel te lang. Meer dan een uur (aan de snelheidsbeperking! :fp: ). En dan kom ik nog terecht waar ge maar een paar km kunt doorvlammen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, BMWMB said:

Vroeger was ik jong en knap, en nu enkel nog knap, dus zo'n 992S past perfect bij mij. 😎

:lolz: 

FAAAKKK! Ik ben van de wc gevallen van het lachen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijde echt ene aan't overwegen ofwa? Of zijde gewoon uw bandbreedte aan't verkloten op de porsche configurator?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid