Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

1 hour ago, -krikke- said:

Zijde echt ene aan't overwegen ofwa? Of zijde gewoon uw bandbreedte aan't verkloten op de porsche configurator?

Ikke? Ik heb daar geen veld voor, man. I just wanna be part of the club here :P

 

PS: Porsche West-Vlaanderen, is dat Knokke? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, The Swede zei:

 

 

PS: Porsche West-Vlaanderen, is dat Knokke? 

Neje Ingelmunster.

Knokke is een beetje het Monaco van Belgie met hun hippe strandbars en lekkere meiden. 

Met een eigen koning enz(Lippens) 

 

Mvg

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

They wish they were. Buiten de eigen koning en de pretentie, heb ik nog maar weinig gelijkenissen gezien tussen de twee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/5/2020 at 10:30 PM, The Swede said:

Welke RS bedoelt ge?

Zelf vind ik net deze twee velgen het mooist.

Idem met de striping. Is niet zozeer om te zeggen dat het een Porsche is (trek ik me ne kloot aan wat een ander denkt. Ik ben ***** niet, he). Vind die striping gewoon erg 80-ies.

 

On 11/6/2020 at 8:05 AM, Jokke_vlo said:


Swede wa hebde gij voor ?

Midlife crisis ? Ninoofse roots? Identiteitscrisis ?

Als je er over wil praten, ik ben er voor je. :):)

Van welke deelgemeente zijt gij, @Jokke_vlo? 🤔

84823B05-790A-43B5-89FA-A1284848FB1F.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/6/2020 at 6:19 PM, BMWMB said:

en hoor je telkens dat gebrabbel als je van de gas gaat. In het begin vond ik het ook cool, maar na een tijd gaat het storen... Zeker als je bijvoorbeeld rustig door een dorpskern rijdt, en je dikwijls een beetje gas geeft,  dan heb je telkens dat fake geforceerd gebrabbel als je effe de gas lost

Dat doet de mijne ook :lol:

Idd, enkel in sport stand. 1% gas geven en dan lossen -> gebrabbel in de uitlaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/11/2020 om 07:14, toere zei:

Neje Ingelmunster.

Knokke is een beetje het Monaco van Belgie met hun hippe strandbars en lekkere meiden. 

Met een eigen koning enz(Lippens) 

 

Mvg

 

Op 7/11/2020 om 09:47, The Swede zei:

They wish they were. Buiten de eigen koning en de pretentie, heb ik nog maar weinig gelijkenissen gezien tussen de twee. 

Mensen uit Knokke hebben geen pretentie, het zijn de dagtoeristen die de pretentie hebben. Alle mensen die vast in Knokke geïnstalleerd zijn, zijn op zoek naar discretie, rust, natuur en gastronomie. Het zijn niet die mensen die met gehuurde Ferrari’s door de Lippenslaan gaan paraderen ;) 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/30/2020 at 7:35 PM, tiamo said:

dus bv ne varkensboer die recht van de stal komt en daar de ganse dag na hard in te werken de knoop doorhakt om bij u bv een M8competiotion te bestellen die is niet welkom?

Het word hoge tijd dat verkopers van wat dan ook is inzien dat de man met kostuum , of de madam met veel poeier op hare smoel niet altijd zijn waarvoor ze zich voordoen .

In mijn branche al veel kakvolk gezien , die komen voor iets bij te verdienen , "het spreekwoord " van boven pronk van onder stront is daar nogal dikwijls van toepassing .

mvg

Mijn pa kocht zijn 993 Turbo in zijn werk overall, why not. Het is met die overal dat hij geld verdiende voor die Porsche.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/5/2020 at 3:57 PM, The Swede said:

Efkes mening vragen hier:

Welke velg staat hier het mooist onder? 

Ben zelf redelijk fan van de "fuchs" stijl, als zijn die hier wel wat groot tegenwoordig.

 

Black Met-5 Fuchs.jpg

Black Met-5 spoke.jpg

Geen van beide... 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BMWMB reactie van Soul aangaande of hun US sport cats op EU wagens passen:

We have yet to confirm fitment but based on the part numbers and mounting points they are different for the Rest of the world cars and would require a lot of fabrication to fit.

Ik denk dat Capristo, Akra, TechArt en Super Sprint voorlopig de enige zijn die EU compatibele cats aanbieden.  Als ik me niet vergis gaat Remus binnen x weken ook hun 992 product releasen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je u ni beter, ik zeg maar iets,  ne V8 kopen met een aanvaardbaar mooie sound ipv voor uw nieuwe geleverd is al sound tuning te moeten doen 😅😇

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL...  U got a valid point maar die 992 wil ik absoluut hebben...  ik vrees dat sound tuning niet te vermijden zal zijn op elke nieuwe sportwagen.  (tenzij geluid u geen bal zegt natuurlijk).

Grrr... die fokking EU met al hun zinloze eco crap gedoe...  ze zouden beter hun grenzen toegooien want alle natuurlijke Co2 uitstoot van die nieuwe europeanen zal meer vervuilen dan een al bij al cleane wagen zonder opf...  🤣  Het is allemaal de schuld van...  (vul in naar believen)  😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal toch geen zorg zijn voor mij, want ik vind de sound van de 992 eigenlijk perfect, en zeker ook luid genoeg. Neen, ik ga ‘m laten zoals ‘m is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Std luid genoeg? 

Mja das uwe Phonak da da versterkt zekers?  Misschien zou ik beter ook is ne Phonak overwegen...  :)

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het contrast met mijn Tesla is groot genoeg. [emoji23]

Bij de GT3 gingen de kleppen pas open tussen de 3 en 4k toeren. Dat is eens stuk geweest bij mijn GT3, waardoor de kleppen altijd open waren. Awel, ik werd zot van dat gedreun, en heb het dus laten herstellen. [emoji4]

De 992 is voor mij dus perfect qua sound.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik heb het altijd voor u opgenomen mbt uw leeftijd en mentale jeugdigheid maar dat stopt bij deze. Yup, ge zijt nen oude pee geworden. 😁

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, BMWMB zei:

Het contrast met mijn Tesla is groot genoeg. emoji23.png

Bij de GT3 gingen de kleppen pas open tussen de 3 en 4k toeren. Dat is eens stuk geweest bij mijn GT3, waardoor de kleppen altijd open waren. Awel, ik werd zot van dat gedreun, en heb het dus laten herstellen. emoji4.png

De 992 is voor mij dus perfect qua sound.

Lol, en ik heb net die bediening afgekoppeld waardoor ze altijd open staan :D

 

  • Vind ik leuk 6
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jokke_vlo zei:

Lol, en ik het net die bediening afgekoppeld waardoor ze altijd open staan :D

 

Ahzo liegen... Gij? Gij weet nog ni het verschil tussen een toernavies en nen hamer...

PS: bij wie edde da laten doen? :)

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Jokke_vlo said:

Lol, en ik het net die bediening afgekoppeld waardoor ze altijd open staan :D

 

Mijn fiches zijn ook de eerste week uitgetrokken. M'n vrouw wil er niet mee rijden :lol:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ICM zei:

Mijn fiches zijn ook de eerste week uitgetrokken. M'n vrouw wil er niet mee rijden :lol:

Ower wa hebde gij het? Uwe sybian? 😁

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, -krikke- zei:

Ahzo liegen... Gij? Gij weet nog ni het verschil tussen een toernavies en nen hamer...

PS: bij wie edde da laten doen? :)

Zie maar dat ik uw klep eens niet kom bewerken met nen hamer en toernavies. 

 

Ps: youtube checken en zelf doen. Twee darmpjes afkoppelen :D 

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, -krikke- said:

Ower wa hebde gij het? Uwe sybian? 😁

Ja, en een extra batterij in parallel om het ampèrage te verhogen.

De rest is strikt geheime informatie in afwachting van je vonnis door de raad van wijzen.

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid